September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hummelke, als je op aanvraag blijft voeden, zal Sara zelf aangeven hoeveel en hoe vaak ze wil. Laat je niet gek maken, je kindje weet het het beste! Knuf voor jou, je doet het geweldig!

2. Ik zie dat de bonnen tot en met morgen geldig zijn, dus dan ga ik er wel eentje voor je halen. Ik zal je even een mailtje sturen...

3. Ik hoorde Jasmijn net huilen in bed. Je hoort hier al af en toe een knalletjes links en rechts en Jasmijn had dat dus ook gehoord. 'Mama, ik ben zo bang!' huilde ze.

Dat wordt een zware dag en avond morgen. Ik krijg zin om naar de middle of nowhere te rijden morgen...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou, bij mij ging het eigenlijk best lang goed! De BV liep in ieder geval niet echt terug, maar Sven raakte helaas steeds meer gewend aan flesjes (net als Julian). Maar dat lag niet persé aan de flesvoeding, want op KDV moest hij natuurlijk ook hele dag aande BVfles.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dan zou ik nog niet zomaar op de fles overgaan. Eerst alles uit de kast trekken! Ik hoop dat de kleine meid gauw weer lekker aankomt.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach nee toch hè :(
    Pfff.. moeilijk hoor. Ik denk dat je zelf al datgene uitstraalt wat ze nodig heeft. Veiligheid, rust.
    Ik zou ook met wat humor (doe jij denk ik ook wel) proberen om er zo nuchter mogelijk onder te blijven.
    Hoop dat het meevalt lieve Lola! En jasmijn natuurlijk...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, kijk dat is leuk winkelen !
    Hoe gaat het met Jasmijn en het naderende vuurwerk ? Hoor hier iig al regelmatig wat knallen
    ow ik lees je update van 21.00 uur. Ben er ook bang voor dat het morgen een lange en geen leuke dag gaat worden voor haar.

Inge, super he hoe ze dingen onthouden en linken leggen

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen meiden

9. Hmmm lees nu net ergens dat Landal voor het tweede jaar een van zijn parken aanwijst tot vuurwerkvrij park. Schijnt enorm veel belangstelling voor te zijn. Maar ja, daar kom ik dus een beetje laat achter...

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :( :( ik hoop dat het werk en zonder bijwerkingen!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awww snoepie!!! wat voor hond? pedigree of mix?

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zie dat freesia het al uitgelegd heeft :) Kate had wel lengte dip maar gewicht dip niet, zij had dit later. Als Sara tevreden is en kwa ontwikkelingen niet achter loopt zie ik geen probleem. Pas als je opmerkt dat zij wel hierdoor achtervolgt moet je verder kijken. De ene bv kind is huge en dit komt later wel goed ;) en de anderen blijven fijntjes.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klopt! Ik heb gewoon minimale bijvoeding gedaan en na het bv ook. BV was eerst en hoofdvoeding

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    amen!:d

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh jeetje :(

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate doet nu herhalen :( Vraagt ik haar Kate do you need to do peepee, yes or no? yesorno! *zucht*...

net als (bedenk mij net dat het een goede is voor peuterpraat :p*
    Ben je doof of zo?! JA!

Heb ook geweldig foto's gemaakt, echt grappig :D Eva en Ingeltje al gelachen :p ff mooier maken en dan kom tik wat showen als dat ok is :p

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    foto's aan de overkant :p

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    check mijn tip op het 'wakker maken met oud en nieuw' topic aan de andere kant! Misschien heb je er wat aan!

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Goedemorgen dames!

Kom hier ook weer eens even zwaaien!!
    Slapen gaat hier een stuk beter, M is een periode heel gefrustreerd geweest net of hij in gedachten al een stap verder was dan dat hij daadwerkelijk was. Nu kletst hij veel beter, is enorm de lucht in geschoten en is daardoor ook veel rustiger. Slaapt ook een stuk beter! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Tot nu toe vindt hij het helemaal geweldig. Maar voor L wordt het het eerste jaar dat ze het echt meemaakt ( vorig jaar was ze 2 maand ) arm poppeke weet niet wat haar overkomt.

Als ze wakker worden mogen ze gezellig met ons het nieuwe jaar inluiden en als ze slapen gaan we ze nog even een kus brengen welkom in 2011.

Verder heb ik nu lekker weekend en daar was ik na 4dagen aan het werk ook wel weer aan toe.. me even lekker op de kids richten vandaag...zalig!!

Nou meiden fijne oudejaarsdag!!

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Lola, arme Jasmijn, veel sterkte vandaag en misschien is zo'n landal park wel iets voor volgend jaar?

Thanks voor de tips en steun. Volhouden ga ik zeker en ik heb hetzelfde als jullie, vertrouw er op dat ze het zelf goed regelt. We zullen het zien. Ik probeer er in ieder geval op te letten dat ze de borst goed leeg drinkt, zodat de achterste melk ook wordt gedronken. En ik heb vanochtend meer BV meegegeven naar kdv, kijken hoeveel ze daarvan opdrinkt.

Fijne oudjaarsdag allemaal!

Deel Deze Pagina