hihi, ik stuiter het aller hardst Spannend Lola, ik hoop dat de spay zijn werk doet en Jasmijn niet meer zo bang is. En een hele mijlpaal hoor. Jasmijn naar de basisschool. Succes maandag! Teun vind de knalletjes en het vuurwerk ook mooi en spannend. Maar wel vanachter het raam hoor. Yule, beterschap voor Raven!
Hoi hoi!! Ha ha ik ben ook bijgestuiterd Mooi nieuws op de laatste dag van het jaar ! Hier lekker rustig ochtendje, een beetje gepoetst, met Kyano boodschappen gedaan en natuurlijk gespeeld en geknuffeld. Nu slaapt hij en hubbie is over een uurtje ongeveer thuis en dan gaan we tegen 17 uur naar vrienden hier in Reuver. Mijn broer en zijn vriendin komen ook dus we zijn met z'n zessen. Eerst eten met de kids (zij hebben een zoontje van bijna een jaar) en daarna lekker kletsen of spellen ik weet het nog niet. Foover oh wat een snoepie!!! Lola oh wat een goede aankopen zeg! Jij bent wel van de goede deals de laatste dagen Ik duim voor jullie dat het meevalt vanavond met Jasmijn! Ingeltje gelukkig kwam Gijs op het goede moment terug! Go Julian! Ik moet zeggen qua geheugen en praten gaat Kyano nu heel goed, maar waar hij nu weinig zin meer in heeft is zelf spelen. Dat vind ik wel moeilijk. Zolang we maar samen kleuren, puzzelen, lezen of wat dan ook, vindt hij het geweldig. Maar alleen is het binnen een paar seconden bekeken. Wapa leuk je weer even te spreken ! Hummelke ik zou het ook nog even aankijken, zolang Sara tevreden is, is er denk ik nog niks aan de hand. Yule beterschap voor Raven!
lekker dat gestuiter moet gaan strijken, bah maar zo toch maar even doen isa was 220 gram aangekomen in 2 1/2 week niet veel maar nog genoeg door al dat huilen 's nachts zal ze ook wel wat energie opgemaakt hebben xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik stuiter onbezonnen mee ( weet niet voor wie ) is vast goed nieuws, dus gefeliciteerd! Oeh lees dat Jasmijn naar de basisschool gaat maandag, dat lijkt me heel spannend, zowel voor haar en voor haar papa en mama, is toch een hele mijlpaal. Ben heel blij dat het hier nog heeeeel lang duurt voordat ze gaan... Jasmijn heel veel succes maandag met het maken van nieuwe vriendinnetjes!! Anno, mag ik mijn strijk ook naar jou brengen?? Ooh Sannemart, zie nu je Banner en denk dat het stuiternieuws over jou gaat!! GEFELICITEERD!!! Weet nog zo goed dat we van M. nu alweer 3 jaar geleden ook een positieve test hadden op oudjaarsdag!!! Beter kan je het jaar niet afsluiten!! Uhm rest even kwijt... sorry.....
Pff mijn hart breekt hier de laatste dagen Onze buren hebben eind november een kindje gekregen, een jongetje. In het begin leek het best goed te gaan en hoorden we de kleine amper huilen, maar nu echt vanaf het moment dat ik thuiskom tot ik naar bed ga, als ik 's nachts wakker wordt om naar de wc te gaan, als ik 's ochtends weer opsta......echt elk moment van de dag horen we de kleine huilen en dan ook echt compleet overstuur . Ik vind het zo zielig; zowel voor het mannetje als voor zijn papa en mama. Wij hebben geen intensief contact met de buren dus komen er niet wekelijks op bezoek zeg maar. Ik durf ook niet zo goed te bellen voor kraamvisite, heb gewoon het idee dat ze er niet aan toe zijn. Ik zie ook bijna nooit andere visite komen dus volgens mij zijn ze behoorlijk afgepeigerd. In de zomer spreken we ze natuurlijk veel meer aangezien je dan lekker in de tuin zit en elkaar tegenkomt maar nu heb ik haar ook nog geen enkele keer buiten gezien. Binnenkort toch maar eens aanbellen en afspreken. Anno oh strijken heb ik ook een hekel aan. Doe het het liefste als Kyano niet thuis is met de muziek kei-hard aan.
@wupje ocharme van je buurkindje misschien toch maar eens aanbellen en kunnen ze je hulp even gebruiken? strijken vind ik ook niet leuk rik is nu thuis dus kon ik even rustig strijken dacht ik komt svader dus werd ik geroepen voor thee zo nog 1 machine en dan is het al klaar xxxxxxxxxxxxxx
Ha ha thee drinken is ook veel gezelliger Ik wacht op hubbie en die neemt als het goed is oliebollen mee en Kyano slaapt nog.
Is je zoontje 'te laat' geboren? Ik testte van Emma op 14 januari (cyclusdag 28 ) positief en ze is met precies 39 weken op 13 september geboren. Ik zie dat M. 3 dagen later ter wereld kwam...
Ja, 10 dagen! Was 6 september uitgerekend, volgens mij mochten wij officieel pas op 1 januari testen toen....
@wupje: wat sneu.... in ons vorige huis hadden we dat ook, kindje tot 1 jaar nooit gehoord en toen ineens werden we er 's nachts wakker van en huilde ze heel veel. Bleek ze meerdere keren oorontsteking ofzo te hebben gehad achter elkaar. Zo zielig. Raven lijkt weer aardig opgeknapt, tenminste, als ik niet te veel van haar vraag. Ze moet het zelf maar een beetje aangeven. Als ze nog met haar speen op de bank wil liggen dan mag dat vandaag van mij. Ze eet alleen nauwelijks, maar dat geeft niet.
Azeb, jeetje wat heftig. gelukkig mag ze vandaag weer naar huis Sanne,mooie banner ! Wupje, misschien vinden je buren het wel fijn om even iemand te zien ? Of misschien kan je ze nog wat tips geven. Is voor hun toch ook allemaal nieuw
Wij wensen jullie ook vast een goed uiteinde. Doe voorzichtig met vuurwerk. En voor wie niet meer online komt : Tot volgend jaar !
Zo net ff heerlijk getukt. Om 19.00 mijn bed in, rond 19.45 in slaap gevallen en Ferry kwam me om 21.30 wakker maken voor Gido
Happy new year meiden. Parr&Inge, belden jullie net ? Vast niet. heb even gegoogled en kwam uit St Odiliënberg. Raar telefoontje van iemand die ik niet ken.. vast verkeerd nummer
Nou Levi is dus toch wakker geworden. Even naar beneden gehaald. Ging door het dolle heen. Wauw vuurwerk ! De lichtjes dansen. Hij bleef maar naar het raam rennen. Glaasje limonade gedronken en nu ligt hij weer op bed. Hoop dat hij zo weer in slaap valt