September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal,

@Eva: heel veel plezier nog!

@Ingeltje: en, heb je een kater ;)?

@Yule: hoe gaat het nu met je, kun je het nog een beetje opbrengen om de dozen in te pakken? Als de emesafene niet voldoende helpt, zou je dan niet de ha kunnen vragen of jij tijdelijk (tijdens de verhuizing) even primperan mag gebruiken? Ik begreep dat dit ook veilig is.

@Wupje: was het een gezellig avondje uit tussen de oudere medemens? Wat het wel leuk?

@Lola: oef, je hebt het duidelijk zwaar op het moment... Is een weekendje weg met een vriendin geen optie, zodat je weer lekker bij kunt tanken? En wat spannend voor je collega, ik hoop dat het niet ernstig is.

@Kaatje: als je vandaag boodschappen gaat doen, vergeet je dan niet extra zeep mee te nemen waarmee Levi zijn mond kan spoelen ;)? Zijn echt kleine papagaaitjes he, die peuters... Die van mij zei bloedserieus bij het kraambezoek van mijn vriendin: 'tieten zien?' :). En het ergste is, hij meende het ook nog!

@Sannemart: dat klinkt als een mooie, indrukwekkende film. Maar ik denk tot ik wacht tot na de bvalling, zodat mijn hormonen weer een beetje op hun normale peil zijn...

@Hummelke: balen dat Ilse niet meer zo lang slaapt. Q was ook een tijdje aan het rommelen, maar slaapt nu weer lang (al maken wij hem wel na 2 uur wakker omdat hij anders 's avonds pas laat kan slapen). Dus er is nog hoop!

Wondersponsje: wil ik ook!

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik lag er gisteren om 21.00 uur al in, ik was kapot. Heerlijk geslapen, maar om 06.30 uur was mijn slaap op. Dus nu zit ik hier lekker alleen wakker te worden, heerlijk! Als de mannen straks wakker zijn gaan we ontbijten, boodschappen doen en 'saamuh speluh' zoals ons menneke altijd zegt. Vanmiddag gaan we op bezoek bij mijn schoonzusje in ht ziekenhuis en vanavond ga ik uiteten met vriendinnen. Leuk! Morgenochtend komen mijn zus, zwager en nichtje langs en morgenmiddag gaan we uitrusten van het drukke weekend, haha.
    Mijn buik is officieel ontploft. Ik heb afgelopen week al 5 keer de vraag gekregen hoe lang ik nog moet (eh, een week of 20). Ze keken me allemaal vol medelijden aan, heel vreemd...

3. Whahaha, ik lag echt in een deuk toen ik dit las. Maar als Q ook een papegaaitje is, wat wie heeft-ie die uitspraak dan?

Tijd voor een buikfoto... ;)?

Dat van dat weekendje weg klinkt zalig. Nu ga ik het weekend van 25/26 november ook hoogstwaarschijnlijk met twee vriendinnen weg, maar dan nemen we alledrie de kids mee. De plankenvloer wordt bij ons dan helemaal opnieuw behandeld, dus heeft Lolaman me 'weggestuurd'... :)

Ik heb wel plannen om in het voorjaar samen met mijn moeder en misschien ook mijn zus een paar dagen naar Venetië te gaan. Maar dat duurt dus nog eventjes...

@Eva: Zit je vakantie er alweer bijna op? Jammer hè? Geniet van je laatste avondje stappen met je vriendin!

@Ingeltje: Leuk, een weekendje naar Engeland! Dat heb ik dus inderdaad ergens gemist. Wanneer ga je?

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Tja, als ik dat eens wist... Ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had, maar hij bleef het herhalen. Toen ik het thuis aan Chris vertelde (waar Q bij was en het dus hoorde), trok Q meteen mijn truitje omhoog.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Gewoon op Bol.com zoeken op "haar naam was Sarah"

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara loopt net met haar Nijntje poppetje naar de gang, laat ze Nijntje daar achter en zegt "jij blijft hier, niet stout zijn, moet luisteren!"....hahaha. Gelukkig werd Nijn na een tijdje weer opgehaald met de woorden "zo is het weer goed".

@Pupke: zo die is er lekker op tijd bij

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een goede morgen.
    Hier eerst om 7 uur wakker, in slaap gevallen tot 8.
    Levi gehaald, ontbijtje op bed en tot 10 uur lekker op bed liggen kroelen met zijn allen.

Inge, en hoe ging je nacht ?

Parr, zij werkt er 8 jaar. wil parttime terug komen. van it mag dat alleen met 0 uren contract maar werd wel bij gezegt dat ze dan zo min mogelijk opgeroepen zou worden ( is vorig jaar een paar maanden ziek geweest dus it niet blij )
    Geen werk is geen geld en daar gaat ze natuurlijk niet mee akkoord

Parr, lekker gequote ?

:$:p haha wijsneus. Valt Levi nog wel mee.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje dus zij is nog niet ontslagen maar IT willen haar ontslagen? heft zij al contact opgenomen met de RB? :p mssn met jouw RB mwuhahahhahaha die IT bij jullie sporen echt niet!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja heeft contact met RB. IT spoort idd niet maar goed dat wisten we al. Moet deze maand mijn kleding nog terug brengen ( of opsturen ;) )

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Lola, bah wat een vervelend nieuws, ik hoop dat het meevalt.

Ingeltje, wanneer ga je eigenlijk ook alweer naar Engeland?

Wupje, hihi jullie tussen de grijze duiven!

Eva, klinkt goed allemaal.

Parr, lekker gequoted!

Pupke, klinkt als een druk maar leuk weekend. En geniet nog maar van die lange nachten, over 20 weekjes is dat voorbij...

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Hummelke: ja, dat is nu net iets wat ik wat minder naar uitkijk... Ik heb net als Lola echt wel zo'n 8 á 9 uur slaap nodig per nacht.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo!

Viel mee met bijlezen, meeste quote's van Parr :D

Pupke ha ha als Quinten zegt ‘tieten zien’ vraag ik me af wat hij thuis allemaal te zien krijgt :D ;)!

Trouwens Kyano heeft ook zo’n maffe tik, als ik in bed lig en hubbie legt hem nog even bij ons samen in bed gaat hij altijd op zoek naar hubbie’s tietjes en duwt er dan op en dan maakt hubbie een gek geluid en ligt hij helemaal in een deuk. Maar sinds kort gaat hij ook op zoek naar mama’s tietjes.....:) :D
    Het optreden gisteravond was trouwens best goed, en wij kennen allebei vrij veel liedjes dus was evengoed geslaagd.
    Oh jee lekker rond buikje dus al, hoort erbij, gewoon lekker van genieten!

Kaatje oh wat fijn dat jullie zo lang kunnen kroelen samen in bed, Kyano houdt het meestal kwartiertje max 20 minuten vol en dan is hij het echt zat. En meestal hebben wij dan al een paar keer een kopslag gehad omdat hij zich onverwachts omdraaid dus dan heb ik het ook wel gehad in bed ;)

Hier weinig bijzonders, vanochtend wat opgeruimd in huis en stukje gewandeld en naar de winkel geweest. Kyano slaapt nu en straks gaan we op bezoek bij smoeder. Zij is geopereerd en haar spataderen zijn verwijderd, dus even kijken hoe het nu gaat.
    Vanavond hoop ik op een vroeg avondje op de bank aangezien Kyano alweer rond 6.30 wakker was...

13. halloooo

@lola he bah wat een naar nieuws dan ga je meteen aan je eigen situatie denken en heel hard hopen dat het je nooit overkomt

@eva jeee bijna terug haha
    rik heeft wel 3 keer gevraagd wanneer jullie terug komen, lief he
    maar geniet nog even van het zonnetje vandaag!!!

uitspraken:
    julia had vanmorgen uitgeslapen tot 9 uur
    kom ik op haar kamer heeft ze overgegeven
    dus ik zeg geeft niks ruimen we gewoon even op
    en roep rik om haar in de douche te zetten
    roept zij : Papa, kom eens kijken!!!
    komt rik haar kamer op zegt ze:
    Kijk papa, mooi
    whahahaha

we gaan zo weer aan ons lijstje met klusjes beginnen
    het schilderij voor de babykamer, bureau naar boven en lampen ophangen enzo
    niet leuk maar wel heel fijn als we weer kunnen strepen
    julia slaapt nu net maar aangezien ze tot 9 uur geslapen heeft denk ik dat ze het niet lang vol houdt in bed

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey!!

Ik heb de boots gekocht en ze zitten als gegoten!! moet alleen wennen aan dat ze los om de hak/hiel zitten als ik loop. Ben ik niet gewend maar ze lopen echt heerlijk!

Ook bij de kpn geweest om na te vragen maar ik had echt mijn bon nodig. Maar ik zou een email moeten krijgen dat mijn mobiel bij hun klaar liggen en ik kon hem ophalen. Dus vond zij zelf ook vreemd dat de verzenddatum 5 okt. was en da tik nog niks gehoord had. Dus mocht ik volgende week langs komen met de bon en gaan we uitzoeken hoe en wat. Stiekem hoop ik dat ik een nieuwew mobiel mag uitzoeken maar ik denk het niet. En dan ook nog heb ik de geheugenkaart die ik nog moet bekijken.. weet niet of die in alle sony's past..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ligt Levi nog heerlijk te slapen en zijn al 2 uur in de keuken bezig met boilies maken en koken.
    Ligt er weer een goede voorraad in de vriezer.

Pupke, Levi is ook geen kind dat in ons bed blijft hoor. Kijkt even tv en gaat dan af en toe naar zijn kamer speelgoed halen

Anno, haha heerlijke uitspraak

16. wat een rust hier vandaag
    nou rik was niet echt vooruit te branden vanmiddag maar toch weer wat klusjes gedaan, haakjes opgehangen, lamp opgehangen en kapstokje voor julia opgehangen
    ik heb een begin gemaakt aan het schilderij voor julia en de balken aan het plafond schoon gemaakt.
    hopelijk volgende week nog een paar klusjes zodat het lijstje echt eens korter wordt.

wij gaan lekker op de bank hangen vanavond dus fijne avond allemaal!!!!

xxxxxxxxxxxxxxx

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hier een rustige dag gehad. Vanochtend wat kleine klusjes in huis. Vanmiddag kraamvisite gehad, was gezellig maar ook vermoeiend. Baal wel een beetje van het vieze weer zeg.

Sara had vandaag een betere dag en was weer lekker rustig. Ilse is ook weer wat meer hanteerbaar, het strakke regime lijkt zijn vruchten af te werpen! Nu rustige avond, toedels!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pupke: nee geen kater (daar heb ik wel meer voor nodig dan 2 kleine likeurtjes en een glaasje sherry hihihi), maar wel de halve nacht wakker gelegen ;) maar dat kwam vermoedelijk door de 2 dikke glazen cola die ik nog vrij laat genomen heb... ik ben sinds de zwangerschappen opeens erg gevoelig voor caffeïne. Maar zo erg als nu had ik nog nooit gehad. Heb het nog 2 uur zien worden, om 3 uur kwam Sven. Dus weer een lekker nachtje gehad hahaha ;)
    Oef die buik van jou al weer zo enorm!? Weet je.. in het begin vind ik het altijd prachtig, ben zo trots en wil dat ie zo groot mogelijk wordt (sta graag in het middelpunt :p) maar na een week of 34 dan verwens ik hem toch.

Engeland: ik ga vrijdagochtend weg en kom zondagavond weer thuis. Zaterdag ben ik jarig.

Jannes: hahaha Nijntje op de gang :p 't is ook wel een gemeen rotbeest hoor!!

Kaatje: helaas dus, Sven sliep niet door. Maar hij had ook niet hele fles op... grrrrrr. Elke avond zuipt ie hem leeg en nu niet ;) ik snap werkelijk niet van wie hij dat eigenwijze gedrag heeft!

Tiete zien: *ziet manlief van Pupke binnenkomen na een lange werkdag, Pupke klaar staan met biertje, krant en sloffen en braaf haar truitje al in de hand*

Hummelke: hier trekken we de teugels ook aan. Eén keer waarschuwen bij dingen die hij nu echt wel weet. Met je billen op de stoel zitten, zo niet? Dan gaan de riempjes vast. Niet gooien met speelgoed, doe je het nog een keer? Dan gaat dat speelgoed op de kast (waar hij het wel ziet, maar niet bij kan). Meneer begint hier aardig de dienst uit te maken ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De fotocursus was leuk, fijn om nu optimaal gebruik te kunnen maken van de camera. Wat theorie gehad, uitleg van het toestel, belichting, scherp stellen etc. Was een leuke dag en ik kwam ook helemaal vol energie thuis. Toch goed, even een dagje voorjezelf, zonder kinderen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge,misschien dat Sven door de pap sneller vol zat en hem daarom niet leeg dronk.
    Wel vervelend dat hij weer kwam :(
    Klinkt als een geslaagde dag !

Deel Deze Pagina