September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. en youngmom had al een 2ling he

2. o ja wij hebben trouwens vannacht heerlijk geslapen, isa hebben we ingebakerd en die sliep 2 keer 4 uur!!!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja heb even gezocht en kwam idd het mailtje van haar tegen. Jeetje wat gaat die het druk krijgen.
    Maar ze dacht dus 2 jongens te krijgen en nu is er een mooi meisje bij gekomen. Dat wordt opeens nog even roze shoppen dus.

4. ze wist volgens mij de geslachten niet

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow oke. dus had ze waarschijnlijk neutrale kleertjes. Altijd goed !
    Lijkt me echt een schok. Blij dat ze er alle 2 uit zijn en dan blijf je denk toch iets van persdrang houden ofzo, en zegt de gyn.. ow ik geloof dat er nog ééntje in zit.

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje en Anno: doet me denken aan die reclame van een echo van een tweeling waarbij er ineens een derde gezichtje verschijnt (al is de shock als je er pas bij de bevalling achterkomt natuurlijk véél groter)

@Ingeltje: ik ben al begonnen met spuiten, dit is al de vierde dag. Ik moet nu 2 keer per dag spuiten (en 7 x vingerprikjes per dag).

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Wow schok als je in een keer een drieling krijgt......en al een tweeling hebt, wow :$

@Yule, bleh klinkt als een flinke baaldag. Dikke knuffel meid.

@Ingeltje, ah arme Sven! En arme jullie zo'n gebroken nachten, knuff!

@Pupke, ik heb het even gemist door de vakantie: is je schoonzus veel te vroeg bevallen van een tweeling?
    Balen dat je toch moest gaan spuiten, blijft je glucose nu wel oke?

@Kaatje, bleh dat is heel vroeg ja....

Hier heerlijk uitgeslapen tot 9:30 uur. Femke werd pas tegen tien uur wakker (nadat we haar kamerdeur al even open hadden staan...) die moest even bijtanken dus.
    Vandaag lekker een dagje thuis rommelen en morgen begint het gewone leven weer. Gymmen en naar school, en ik moet dinsdag weer werken.

Fijne dag allemaal!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en dan ook waren het 2 jongens en de 3e die verstopt zat is een meisje :D en wat Anno zegt, zij had al 2ling jongens, een meid en ik dacht nog een meid maar die is een *

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zei een van de andere dec mama's ook :D:p

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @inge knuffs en veel plezier

@steen zo ja idd flink bijtanken

@sannemart al gefietst?

hier is de kerstboom van de kant, P was ook erg lief om mij te helpen :$ Straks als Kate wakekr is gaat hij hier ff stofzuigen en verder ook in het huis. En we gaan ons mooie canvas ook ophangen!

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    #5031 Pupke, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    @Steen: fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad bij Mickey!
    Mijn szus is inbderdaad bevallen, maar niet veel te vroeg. Ze was 36w3d, dus dat valt wel mee (zeker omdat zij met 22 weken al een fors verkorte baarmoedermond had). Ik moet inderdaad insuline spuiten, maar dit heeft (nog) niet het gewenste effect. Is ook wel logisch want ik spuit pas 4 eh per keer dus dit moet waarschijnlijk nog enkele malen opgehoogd worden.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ pupke: nickname alert! ;)

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Ook ik had het gisteren nodig om slaap bij te tanken. Ben om 20 uur naar bed gegaan en werd om 7 uur wakker van Kyano die mij riep :) Helaas had hij wel een vieze poepbroek en moesten we hem gelijk onder de douche zetten. Arme hubbie, ik kon niet tegen de lucht en stond over te geven in de wc en hij moest de poep van Kyano wegspoelen....... sorry voor de smakelijke details :)

Ingeltje jammer dat de piano weg is maar wel lekker weer ruimte in huis!

Steen heerlijk dat jullie zo genoten hebben!

Pupke hey dat heb ik even gemist, is de tweeling geboren? Of misschien heb je het op het andere forum gezet? In elk geval gefeliciteerd!

Yule ai even lastig dus bij jullie. Hoop dat de lucht snel klaart.

Wow een tweeling en een drieling erbij!!!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik reageer even kort.

@ Pupke: gefeliciteerd met jullie neefjes (waren toch allebei jongetjes???) Ik hoop dat ze snel lekker gezond mee naar huis mogen!

@ Wupje: Zo jij hebt een lange nacht gehad! Fijn dat je zo goed hebt kunnen bijslapen....de poepbroek was helaas wat minder ;)

@ Parr: sjeetje, ineens een drieling ipv een tweeling en dat als je er al 3 hebt....pffff! Voor een dagje weg hebt je 2 auto's en een volle portemonnee nodig :D Maar wel mooi dat ze het kleine meisje naar haar zus heeft vernoemd!

@ Yule: ik hoop dat J. nu wel weer bijgekomen is en lekker meehelpt. Dat dwarse valt hier nu wel weer mee, al krijg ik jeukende vingers als hij zo loopt te kl*ten met bv. fruit eten. Idd een wel/niet en dat 100x verhaal :S Knuff!

Hier ook de kerstboom weggehaald, en ik moet zo nog even de was vouwen en het toilet doen. Vanmorgen lekker buiten gespeeld met Aimar en samen met opa en oma de eendjes brood gegeten.
    Straks weer een lekkere spaanse tortilla maken en zelfgemaakte kipsaté a la mi mama on the side! Heb er nu al zin ;)

(hihi, ik hoor E. en Aimar ondertussen zingen/dansen boven op 'Veo, veo, que ves???)

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: thanks, ik heb het aangepast ;). En het zijn toch echt een jongen en een meisje (ik denk dat de verwarring komt door de namen, die staan aan de andere kant. De naam van het meisje kan ook bij een jongen namelijk).

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pupke ik dacht dus ook 2 jongens, maar goed ik ben niet 123 bekend met gebruik van namen hier haha, ik dacht dat sjors een jongens naam was

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hahaha ik dus ook, dacht 2 neefjes!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo, heb mijn verhaal gedaan (tranen) en daarna hebben we heerlijk geknuffeld en eindelijk in 4 maanden weer eens jeweetwel gedaan. Heel fijn.
    En daarna 2 uur geslapen, gelukkig sliep Raven van 12 tot 15 uur dus die was ook gewoon moe.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Haha ik dacht ook twee jongens!!

Yule, fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen. Ik hoop dat het overgekomen is.
    Slapen kan ook zo goed zijn he, fijn hoor!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :D :D opgekropte gedoe en een potje jeweetwel :p doet wonderen hahaha

Deel Deze Pagina