@Yule, fijn dat jullie samen hebben kunnen praten! En natuurlijk hebben kunnen rollebollen hihi @Pupke, oh 36+3 valt inderdaad nog mee. En 4eh is ook nog niet zoveel...wel balen dat het moet he! @Wupje, he balen dat je zo moest overgeven, heb je er nog veel last van? @Eva, klinkt erg lekker! We zullen eens een receptentopic aan de andere kant openen, of hebben we dat al?? @Parr, heerlijk is dat weer he als alles aan de kant is, fijn dat P. je geholpen heeft! Net even boodschappen gedaan, wij gaan zo lekker wraps eten!
Erg lief. Vorige week kreeg ik toch een rompertje van de buurman ? Nu kwam zijn dochter bijpassende slofjes en een mutsje brengen. Erg schattig Vanmiddag een stuk wezen fietsen. Helaas was het pad dat we af wilden fietsen erg glad dus halverwege omgekeerd. Wupje, lekker zo'n nacht ! Pupke, ik dacht eerst idd ook twee neefjes,maar dus een neefje en een nichtje. leuk !
Nee, toch maar niet. Wel de ramen binnen en buiten gedaan. Foto van Teun ingelijst en opgehangen, dus wel goed bezig Teun is heerlijk aan het spelen om ons heen dus vind het wel prima zo.
@yule fijn je hart gelucht en jeweetwel @kaatje das lief!! @wupje lekker geslapen dus hier ook alles lekker schoon en opgeruimd, nou ja morgen de wc's nog doen en het bureaublad opruimen miss zo nog visite en verder lekker bankhangen en hopelijk vannacht weer heerljik slapen xxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden!! Gelukkig 2011!! Zo leuk als M. het overdag vondt, zo eng vond hij het in het donker. Om 22.00 uur sliep hij pas om vervolgens om 00.00 uur wakker te schrikken van het vuurwerk, hij heeft wel 20 minuten op mijn schoot zitten shaken.. gelukkig sliep ons kleine meiske door... Vanachter het raam vondt meneer het later wel mooi... Verder zijn we maar weer eens actief aan het zindelijk worden... en al 2 dagen zonder ongelukjes, kleine boodschapjes, grote boodschapjes, ht wordt allemaal keurig op het toilet of potje afgeleverd. Onze kleine meid vindt het ook allemaal erg leuk en wou ook de hele tijd op de wc, dus voor het slapen gaan hup de luier afgedaan gaat ook zij ineens op het toilet plassen... zal wel een toevalstreffer zijn maar was wel erg grappig!!
@ Wapa: hier plast/poept Aimar al maanden op het potje of wc, alleen zelf aangeven doet hij nog niet....Vandaag wilde hij geen per sé geen luier aan. Maar dan gaat het dus alleen goed als wij hem op gezette tijden op de wc zetten...
Ja, maar ze is nog maar net 1.... maar aan de andere kant, misschien moeten we haar er maar gewoon in meetrekken dan zijn ze zometeen allebei tegelijk zindelijk!! Ook niet vervelend... zitten we maar 1 x in die periode... @eva, wij vragen hem ook wel heeeeeeeel vaak of hij echt niet moet plassen hoor, zou er bijna zelf van op het toilet gaan wonen.. alleen waren we bij vrienden op kraamvisite en hij had voor de zekerheid een luier aan, komt ie naar me toe, zegt hij "mama, kom maar mee, gaan we plassen...." zet hem daar op het toilet zegt hij "ieuw stinkie doen... "( luier was ook nog droog.. ) Dus hoop dat hij dit morgen ook op het kdv vol kan houden want thuis loopt ie gewoon halfnaakt rond.. en daar gelukkig niet!
Wapa, ahh wat sneu voor M. dat hij zo wakker schrok van het vuurwerk. Is hij daarna wel weer lekker in slaap gevallen ? Netjes dat M. het ook op de wc doet. Hier is Levi al maanden plas zindelijk,maar merkten de laatste weken dat hij een beetje laks werd, dus zijn nu met een beloningssysteem begonnen ( stickertjes ) en gaat weer super. Ook poepen durft hij nu op het potje. Ik zou je dochtertje er gewoon in mee nemen. Je hoort sowieso vaker dat een tweede sneller zindelijk is als een 1ste door het nadoen. Ik ga de hond nog ff uitlaten en dan lekker mijn bedje in. Truste
Wat heerlijk!! We gaan maar een inbakertrend starten, al die onrustige 2e kindjes haaha.. die zijn zich in de buik rot geschrokken van grote broer/zus en zijn daardoor een stuk onrustiger
Me 7! (in het denken dat het 2 jongetjes waren) Yule: fijn dat het weer opgelost is! Zindelijk: Julian plast en poept ook al een heel aantal weken/maanden op de wc (met inzet). Maar heeft ook nog nooit gezegd dat hij moet plassen of poepen. Zolang hij dat nog niet doet, denk ik niet dat het gaat lukken om hem zindelijk te krijgen. Ik doe hem af en toe een (zindelijkheids-)trainingbroekje aan, maar daar gaat het vaak toch gewoon mis. Hij begint het nu wel beter te voelen 'daar komt het plasje aan'
Oei ja hihihi... dat vertelde Gijs hè? Hahaha... Ik had dat oefenbroekje aangetrokken, Julian had al gepoept, dus safe om te proberen. Ruik ik na een uur een lúcht!! (gerard ekdom: DIE LUCHT!!) Dus ik boven op de badkamer dat ding losknopen en nét als ik het broekje los heb, draait Julian om, dus ik geef gauw een slinger aan het broekje en trek het de lucht in! Maarr... eehh.. het was dunne poep.. dus de poep slingerde mee over de vloer, het douchegordijn.. bleeeeugh!!
Oh en nog als laatste vraag van vandaag: (hmm of eerste eigenlijk, het is al weer maandag) Heeft er iemand nog een TrippTrapp stoeltje over? We willen er 1 aanschaffen, liefst 2ehands.
@ingeltje whahaha lekker hoor zo'n poepbroek zindelijk: julia begon heel goed toen ze 1 1/2 was maar nu zijn we zo ver dat we weten dat ze het nog niet aan voelt komen heeft al een paar keer zonder luier gedaan, ze wil liever geen luier aan, maar dan roept ze pas als ze staat te plassen. vanmorgen was ze droog maar wilde niet op het potje of wc, dan niet, het moet wel leuk blijven. misschien gaat julia hier wel isa na doen in het zindelijk worden nee hoor tijd genoeg we zien wel ego: weer een goede nacht alleen konden we zelf niet slapen om 3 uur na de nachtvoeding haha typisch trouwens, isa had nu om 9 uur gehad en toen om half 3 maar als ze pas om 11 uur komt, komt ze ook rond half 3 dat is echt een vast tijdstip voor de nachtvoeding julia is vandaag weer naar het kdv zo schattig, ik blijf thuis met isa en rik ging haar wegbrengen dus ik vroeg nog een kus. krijg ik een kus, loopt ze naar de achterdeur en roept: doei! haha xxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen! gewone leven begint vandaag!! Kreeg trouwens vanochtend een bericht van een andere forumvriendin over deze babysite.. Ik schrok mij echt! klopt geen baal van! -=] liefwondertje.babysite.nl [=- Ik heb een mail gestuurd naar de site mensen met de punten waarvan het site niet klopt. Kunnen ze zelf beoordelen. Ik wist dat je van die jonge meiden hebben die dit soort dingen faken. Maar op de foto's zie je een volwassene vrouw!! grrrrr
Ik heb een nieuw deel geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/247948-september-2008-mamas-deel-9-a.html#post8849773