Hier Ik hou van Holland aan het kijken. zouden naar vrienden gaan, maar A heeft koorts door een ontsteking in zijn buik. Heeft een bult van 4cm breed en heeft nu ABkuurtje gekregen van de HAP en als t maandag niet al minder pijn doet wordt het opengesneden. Hij heeft ook altijd pech de arme schat.. @Ingeltje, klinkt leuk, leuke dag gehad dus!
Ach.. arme A. het zit hem inderdaad niet echt mee.. Iemand trouwens in het nieuws gezien dat er een basisschool compleet in vlammen op is gegaan in Groningen? Is de school van mijn neefje en nichtje Morgen ga ik naar het noorden, vaders verjaardag. Ik wou nog iets vertellen, maar kom er maar niet op. Morgen dan maar haha xxx allemaal!
Ohja. Dat Julian zo lekker kletst Vandaag ging ik op de weegschaal staan. "Ik ook kilo!" Als Sven hem per ongeluk mept met z'n rondzwaaiende molenwieken: "Niet doen broetje Fem" En al dat soort heerlijke uitspraken. Geweldig!
Goedemorgen>Greys werd uiteindelijk een rtl4 avondje. Ik hou van holland, Echt waar, Benidorm bastards. Vandaag weer tot half 10 boven vertoefd met zijn allen. Heerlijk Inge, veel plezier vandaag. Heerlijk mannetje Julian
@missy he bah het zit A. idd niet mee @ingeltje veel plezier vandaag en had het idd gehoord op het nieuws van de school hmm plannen die we vanmiddag hadden gaan niet door, belde net af even iets anders bedenken dus net weer een keer de plaat voor de babykamer geschilderd kan ik van de week aan de tekning beginnen julia ligt nog te kletsen in bed, heeft weer uitgeslapen tot half 9 ik moet nog gaan bedenken hoe ik dat in mijn verlof ga doen had met mezelf afgesproken dat ik haar niet meer wakker zou maken om naar het kdv te gaan maar op die manier ben ik er elke dag pas om half 10-10 uur, beetje laat om dan binnen te vallen en ook niet fijn voor de groep denk dat ik haar dan maar tot 8 uur uiterlijk laat slapen xxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi! Het is rustig geweest hier! Ik weet nu hoe Yule zich voelt en pupke zich de afgelopen weken gevoeld heeft.....gistermiddag rond 15 uur moest ik uit het niets ineens overgeven en dat heeft de hele middag en avond aangehouden Echt een acute aanval van buikgriep. Zal jullie de details besparen maar heb elk kwartier de wc wel gezien. Nu gaat het redelijk, heb een boterham op en wat thee gedronken maar zodra ik begin met eten, komen ook de krampen weer. Dus het is nog niet helemaal weg. Hopelijk ben ik morgen weer in staat om voor Kyano te zorgen want smoeder kan niet oppassen omdat ze nog niet goed kan lopen en mijn ouders moeten morgen druk in de weer met betegelen in de keuken. Zij krijgen volgende week een nieuwe geplaatst. Gelukkig kan ik vandaag nog rustig aan doen nu hubbie nog thuis is.
Anno ha ha Julia had dus geen problemen met het feit dat ze moest overgeven Ligt het er bij Julia dan aan dat ze iets gegeten heeft dat niet goed valt of ook buikgriep? Lekker dat ze zo lang uitslaapt nu. Ik zou het gewoon even aankijken als je verlof hebt, wellicht slaapt ze ook niet elke dag zo lang. Nou jullie klussen nog steeds goed door Parr oh wat fijn mooie nieuwe boots! Heerlijk zeg zo lekker lang uitgeslapen! Ingeltje is ook zeker heerlijk, zon dagje voor jezelf! En ook nog eens mooi meegenomen dat het leerzaam was Missy oei dat klinkt niet best voor A , beterschap!
Ingeltje, balen van de nacht. Leuk dat de cursus geslaagd was, altijd lekker een dagje iets voor jezelf doen. Missy, arme A. hoe is het vandaag met hem? Anno, en nog wat leuks gedaan? Wupje, beterschap, hoop dat je morgen weer een beetje opgeknapt bent! Wat is het toch rustig op het forum deze dagen, wel lekker hoor is het tenminste goed bij te houden. Sara had gisteravond beetje moeite met in slaap vallen. Dus we sliepen pas om 23.30. Om 4.15 een nachtvoeding en daarna hebben de dames ons laten slapen tot 8.30 dus dat was heerlijk! Vanochtend lekker een uurtje gewandeld was heerlijk in de frisse buitenlucht. Net een uurtje geslapen op de bank, dus ik ben weer opgeladen! Mannetje is actief aan het opruimen, dus ik zal mezelf zo ook maar eens nuttig maken. Ilse zal zo wel wakker worden, dus kan ik nog snel even wat doen.
Parr, dat is lekker uitslapen ! Wupje, he bah. Klinkt niet fijn. Knuff en hoop dat je snel weer de oude bent
Hey meiden! Wij zijn weer veilig thuis aangekomen. Aimar heeft heerlijk de hele vliegreis geslapen. We waren om 5:30 thuis en om 6:00 sliep hij alweer heerlijk in zijn bedje en hebben we kunnen slapen tot 11:30. Hij ligt er nu net weer in. Straks als hij wakker is gaan we even naar buiten toe, daar vroeg hij de hele tijd om. Ik sta versteld van hoe makkelijk hij zich aanpast aan zijn omgeving. Alle ouders van andere kindjes daar vroegen ons: Eet hij een beetje goed hier? Eh....ja, heel goed. Blijkbaar was hij de enige Aimar heeft dus gewoon broccoli, bloemkool, worteltjes, rijst, aardappelen etc. gegeten en vond alles lekker 8) Ook het slapen daar ging erg goed. Behalve de laatste nacht toen wij gingen stappen. Hij zou bij opa en oma slapen maar dat ging om 1 of andere reden niet goed. Om 2:00 belden mijn ouders of we terug konden komen. E. is toen naar het hotel gegaan en is op onze eigen kamer gaan slapen met hem. Ik ben gebleven en kwam rond 6:00 's ochtends thuis. Aimar liet mij toen slapen tot 9:00....8) Vanacht in het vliegtuig niet heel relaxed kunnen slapen dus nu een beetje duf. Vanavond maar vroeg slapen.... Nu snel weer verder met de was......
Hoi meiden, Vergeef me dat ik even niet bij lees. Het gaat niet erg goed. Nu al 2 avonden over gegegeven en ik kan 's avonds niets eten. Mijn ouders zijn hier nu de hele dag om te helpen inpakken, heel fijn, want het lukt me echt niet. Als ik 3x buk ga ik kotsen. Mis jullie wel hoor. X Oja, heb een PM van Chaartje gehad, het gaat goed met haar en ze denkt vaak aan ons. Ze is ook in mei uitgerekend, vandaar.
@pupke: dank je wel voor de primperan tip. Ik kreeg hem ook van iemand anders maar diegene acht ik niet zo betrouwbaar op medisch gebied. Ik gebruik geen emesafene meer want het helpt niks. Echt niks. Ik denk zelfs dat het erger wordt ermee.
Yule wat fijn dat je ouders er zijn om te helpen. Ik hoop echt heel erg dat je je gauw wat beter gaat voelen... Val je ook erg af? En hoe reageert Raven op dit alles? Knuf!! Ingeltje: fijn dat de fotocursus zo nuttig was! Wupje: beterschap! Eva: welkom terug! Fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben en Aimar zich ook zo goed vermaakt heeft! Hier een heerlijke dag gehad. Gisteravond hadden we een feestje gehad dus we waren een beetje duf vandaag (ik ook ondanks dat ik de bob was: we waren laat thuis en Isis was vroeg weer wakker). Hebben een heerlijke wandeling gemaakt door een bos net beneden Groningen, wat was het daar prachtig zeg in het herfstzonnetje. We hebben genoten! En daarna lekker geluncht bij Kaap Hoorn homepage - eten, drinken en meer in Groningen/Haren [050 - 526 76 39]. Toen ook nog even langs die school gereden waar Ingeltje het ook al over had. Totaal afgebrand. Echt zo erg!!! Het grijpt mij behoorlijk aan moet ik zeggen. Lijkt me verschrikkelijk als dat met mijn school was gebeurd. Komt zo toch wel akelig dichtbij... Maar ondanks dat hebben we toch een heerlijke dag gehad. Nu aan het chillen op de bank. Zitten nog zo vol van de lunch dat ik straks denk ik maar gewoon een soepie opwarm, dat lijkt me genoeg. Fijne avond meiden! Groetjes Azeb
even snel-snel bijgelezen. als het ene kind niet wakker is, is het andere kind dat wel, dus druk druk.. nu slaapt Isra en eet Rayyan, dus heb ik even hier een hang-op-de-bank zondag. er is kort een vriendin op bezoek geweest met haar dochtertje en dat was wel gezellig. voor de rest niet zoveel gedaan dus, en dat vond ik wel lekker. alleen A verveelt zich, en die hangt met een chago kop op de bank dan denk ik: bedenk dan iets! en ga niet zo zielig hangen dat er niets te doen is. maar goed.. Isra slaapt ineens vrij goed overdag, wellicht nu dan de uitwerking van de osteopaat 's nachts gaat het ook beter, ze kreunt ietsje zachter en slaapt er doorheen. als het zo blijft, dus als ze er niet meer van gaat huilen, gaat ze naar haar eigen kamer. dan kunnen wij ook weer eens slapen.