September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje beterschap

@eva welkom thuis!

@yule knuffs

@rikste zag het op twitter, man leuke foto's gemaakt?

2. ik denk dat julia deze keer te veel had gegeten
    we aten pannenkoeken en dat vind ze zo lekker dat je haar gewoon moet afremmen
    misschien toch net te veel geweest.
    ze heeft al vanaf baby af aan een gevoelig buikje dus kan altijd gebeuren bij haar
    gelukkig heeft ze er zelf eigenlijk nooit verder last van
    zo ook met wagenziek zijn, als het eruit is is het meteen over

xxxxxxxxxxxxxx

3. welkom terug en wat fijn dat aimar het zo goed heeft gedaan!!!

4. fijn dat je hulp hebt wel balen dat het nog steeds zo zwaar gaat

wat toevallig dat jullie samen zijn uitgerekend, hou je ons een beetje op de hoogte hoe het met haar gaat??

xxxxxxxxxxxxxx

5. tja mannen he
    fijn dat het beter gaat met je meisje!!!

6. zo weer bij
    wij zijn vanmiddag naar mijn oma geweest
    neem morgen haar auto mee zodat rik als hij thuis is meteen de nieuwe kan halen dus ik kom thuis en dan staat er eten en een nieuwe auto haha

ging net douchen en de douchedeur heeft het begeven, was al wel de planning om te vervangen dus dat wordt een klusje voor deze week

rik vind alle kleine klusjes niet leuk om te doen maar hij heeft beloofd om ze voor mij toch maar af te maken
    nesteldrang??

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Vanochtend zijn mijn zus, zwager en nichtje op bezoek geweest. Quinten vond het erg gezellig dat ze er was want ze hebben 3 uur onafgebroken met elkaar gespeeld, achter elkaar aan gerend, elkaar geknuffeld, gegeten, gegild en gegiecheld... best vermoeidend maar o zo leuk. Over 6 weken gaan we een week met hen naar Disney, daar verheug ik me nu al op.
    Ik had voor de lunch lekkere pompoensoep gemaakt, dus dat was smullen. Nadat ze weg waren, is Q naar bed gegaan. Ik ben ook even naar bed gegaan en werd 2 1/2 uur later wakker, dat doet een mens goed! Nu is Q even in bad met manlief en heb ik even mama-tijd.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hallo!
    Hier een supergezellige dag gehad met IrisB en familie. Jill roept nu nog: E wouhout! :D

Eva, welkom terug, heerlijk dat het zo goed is gegaan allemaal!

Pupke, heerlijk bijgetankt.

Yule, och meis toch :( Had je nou al zo'n armband geprobeerd? Klinkt tè simpel maar je weet het nooit. Sterkte met alles lieffie.

Anno, morgen dan de nieuwe voiture, jeeejjjj!

Pisum, argh mannen en initiatieven nemen ;)

Azeb, woohoooooo! Vroeg me al af waarom het nooit verfilmd is!! Ben benieuwd wie Jamie gaat spelen <kwijlt nu al>.
    Leuke foto's op Twitter, maar wat erg van die school, vreselijk zeg :(

Wupje, oef :( Beterschap!

De rest: zwaai!

Morgen allerlaatste dag op mijn werk. Voelt heel dubbel. Verdriet, opluchting en warme gevoelens naar de klanten toe.
    Ga ook mijn collega's missen die paar maanden. We zijn de afgelopen tijd een stuk hechter geworden. Gaan wel binnenkort een dag lang leuke dingen doen, high tea'en en workshop sieraden maken.
    Vroeg naar bedje, morgen mijn energie hard nodig!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, help me even.. Wie is Chaartje ookal weer *bloos*?
    Wat vervelend die misselijkheid zeg, ik heb t tot 16 weken zo gehad bij Mike. Hoop dat t bij jou eerder weg is.

@Pupke, wat leuk dat Q al zo leuk kan samen spelen. Mike zit er vaak meer bij te kijken, maar onze vrienden hebben ook iets oudere kinderen dan hem en die doen wat moeilijkere spelletjes en dan kan hij niet meedoen. Maar dochter van me beste vriendin is 3,5 en dat is echt zijn vriendinnetje!

@Wupje, BETERSCHAP!!!

@Eva, Welkom terug! En wat is Aimar toch een makkelijk kind dan he! :D

Hier lekker bankhangen, mijn ogen zijn weer ontstoken en ik baal echt een beetje van alle bijwerkingen. Ga het er echt even over hebben dinsdag bij de dermatoloog.
    Met A gaat t nog niet echt beter, dus die belt morgen de HA weer op.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo dat is nog eens lekker bijlezen, bijna niets geschreven.

@Yule: jeetje dit is echt niet fijn! Hopelijk ben je er over een weekje of 4 vanaf.

@Freesia: leuk dat het zo gezellig was met IrisB en Ewout.

@Kaatje: RTL avondje gehad. Grappig, kan die 3 programma's echt niet kijken. Vooral dat Echt waar vind echt niks. Grey's ben ik ook aan begonnen gisteren, moet ik nog afkijken.

@Ingeltje: hoe was het vandaag.

@Azeb: kan me voorstellen dat jouw zo'n brand heel erg aangrijpt.

@Eva: welkom terug. Heb met veel plezier de foto's op je Facebook bekeken.

Ben vandaag de hele dag in Amersfoort bij mijn vriendin geweest om de 80' playback act van volgende week te repeteren. O wat hebben wij gelachen. En haar vriend ook. Die heeft vanalles geflimd en gaat een "making off" maken. Hilarisch toch!

S. had dus lekker een dagje met zijn meisjes. Was even bij oma op de koffie geweest, lekker gewandeld en getut.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule rustig aan meis. Lief dat je ouders komen helpen.
    Hey je loopt dus weer in dezelfde maand als Chaartje. Fijn dat alles goed gaat met haar !

Pisum, daar kan ik idd ook niet tegen. Zeuren dat je je verveelt maar ook niets gaan doen. Hij had even met Rayyan naar de kinderboerderijk gekunt ect .
    Er is altijd wel iets te doen.
    Lijkt er op dat het beetje bij beetje beter gaat met Isra haar krampen en ritme.Super !

Freesia, lijkt me ook raar hoor dat je morgen je laatste dagje hebt en dan opeens de winkel dicht, geen ander werk nog ect.

Missy, Chaartje is toen bevallen van Levi* ( geboren met 26 weken ), die ze helaas maar 3 weekjes bij haar heeft mogen houden

Jannes, vind het af en toe wel lekker. verstand op 0 en kijken.
    Greys vandaag gekeken trouwens.
    Die making off willen we zien !!! :D:D:D

12. Hè bah! Dat klinkt niet echt fijn. Ik hoop dat het morgen een stuk minder pijn doet...

13. Ik heb het inderdaad gezien. Gelukkig bleef de schade beperkt tot de school zelf en zijn er geen kinderen gewond geraakt. Wel jammer van een stukje jeugdsentiment dat nu voor jou verdwenen is...

14. Da's niet leuk! Een van de nadelen van kinderen hebben: zelf ook geregeld zo'n virusje meepikken... :(

Ben je inmiddels weer opgeknapt?

15. Welcome back :)! En heerlijk dat Aimar de hele reis sliep, dat maakte het wel erg relaxed lijkt me...

16. Meid, doe meer even lekker rustig aan, voor zover het kan. En laat je maar een beetje verwennen door je ouders.

Ik ben trouwens eens flink ziek geweest tijdens een verhuizing. Heb toen ook alles aan anderen over moeten laten en op de dag van de verhuizing zelf lag ik bij mijn schoonouders in het logeerbed...

17. Wat fijn! Hopelijk zet het door...

18. ik ga vast off
    hopelijk slaap ik vannacht wat beter, morgen weer drukke dag op het werk dus zou wel fijn zijn

truste

xxxxxxxxxxxxxxxx

19. Heel veel sterkte morgen! En een dikke knuffel...

20. Je bedoelt een 'making of', hoop ik toch? 'Making off' klinkt een beetje alsof die vriend jullie af wil maken... ;)

Enne... ik wil 'm ook wel zien hoor :)!

Deel Deze Pagina