September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag spontaan met een vriendin en haar kids naar een indoor speeltuin in Den Bosch geweest. Dat kwam Lolaman wel goed uit, aangezien hij alle beoordelingen van zijn medewerkers nog moest schrijven.

Altijd leuk om te zien hoe die meiden zich amuseren in zo'n speeltuin. Alleen gonst mijn hoofd na afloop altijd zo van die geluiden daar. De akoestiek in die hallen is erg belabberd...

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: hahaha... natuurlijk. Fje teveel

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gezellig :D
    Ook hier altijd behoefte aan rust als ik uit zo'n indoorspeeltuin kom

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Geen jeugdsentiment voor Ingeltje want de school staat er nog maar drie jaar. Een prachtig nieuw gebouw dus... Zo zonde... :(

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Parr: Ja A heeft mooie foto's gemaakt, zal binnenkort even een paar spammen.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kreeg net een smsje, vriendin van me is bevallen van een dochter: N ova S ophie. Mooi he!

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kijken jullie ook sytycd?
    Ik zit weer heerlijk te genieten. Vond Lorenzo heel goed en het laatste stel ook. En ik vind Stefano gewoon een leuke vent. Vond zijn dans ook leuk trouwens.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mooie naam Azeb!

Lola, bedankt lieffie.

Pfff heb alweer zo zitten janken bij SYTYCD :)

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: Succes morgen en een knuffel. Misschien heb ik het gemist, maar hoe ziet je toekomst eruit wat betreft werk?

@ Azeb: N ova is idd een mooie naam. Jammer dat E. het niks vindt, anders was de naam zeker op ons lijstje belandt voor een ev. tweede...

Ik heb trouwens voor Aimar 3 paar schoenen gekocht op Gran Canaria :$:)

1 paar Nikes (basketbalschoentjes)
    1 paar nette leren schoentjes voor 18 euro (kosten hier bijna het 3 dubbele)
    1 paar leren sandalen (op de groei voor maar 12 euro!)

Echt ze verkopen daar zulke mooie leren kinderschoenen voor bijna nop vergeleken met hier! Dus kon ze niet laten staan!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

ik moest ff flink zoeken ben al een paar weken niet meer geweest op het forum dus was jullie kwijt.

we zijn een weekje naar disney geweest en het was heel erg leuk de jongens hebben zich prima vermaakt.

inmiddels is rene ook officieel kleuter (nog bedankt voor de felicitaties van diegene die het hadden onthouden) hij is ook al 2x naar de kleuterschool geweest en alles vond ie leuk en ging goed. nu hebben we een week herfstvakantie en daarna mag ie elke dag naar school.

met robin gaat het ook goed op de peuterschool zonder zijn broer is ook goed gegaan morgen weer co in het sophia bij de longarts.

het weekeind een weekeindje weg geweest met mijn schoonzussen was ook erg leuk was wel blij thuis te zijn moest huilen toen ik weg ging om de jongens maar gelukkig heb ik het weekeind droog gehouden verder.

nou ik ga weer proberen af en toe te lezen. maar ben erg druk op het moment met vanalles en nog wat en het begint al goed morgen ga ik de nacht in dus dan ben ik weer ff 3 dagen van de wereld vrees ik.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Freesia knuf voor jou!
    Sterkte morgen!!

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva: haha echt iets voor jou om drie paar schoenen te kopen!!

Tweety welkom terug!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, gefeliciteerd. Leuke naam !

Eva, dat wordt dus schoenen importeren en hier je schoenenzaak opstarten

Tweety, leuk weer wat van je te horen. volg je idd nog een beetje via hyves :)

Ik ga zo douchen,spullen klaar leggen voor morgen ect.
    Gaan jullie om10.00 uur even duimen ? :D Vind het best spannend. Hoop gezonde zenuwen.
    Tot morgen :)

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: prachtige namen!

@Tweety: je hebt ons weer gevonden.

SYTYCD: ik ben fan van Floris!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    freesia ik weet niet wat er precies is maar ik wens je ook sterkte voor morgen.

@kaatje hyves nog ergens goed voor :)

@jannes ja was wel een speurtocht hoor maar jullie hebben je niet goed genoeg verstopt kon jullie weer vinden hihi

@azeb thx

16. De tweede vind ik erg mooi ;), de eerste niet zo eerlijk gezegd...

17. Túúrlijk! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht, zodat je morgenvroeg fris en fruitig opstaat...

18. @Tweety: Je hebt het er maar druk mee, zo te lezen! Hoe gaat het met taarten maken?
    Fijn dat Rene de kleuterschool leuk vindt, Jasmijn kan niet wachten tot ze 4 wordt en ook mag gaan...

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Sjeetje, wat duurt het lang om foto's te uploaden op Facebook....grgrrgr ik wil naar bed....

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kom nog gauw even spieken en dan lekker slapen.
    Het gaat redelijk met me. Heb een beetje avondeten gehad en net nog een boterham met wat thee dus volgens mij gaat het de goede kant uit.

Eva welkom terug meid, en super dat Aimar het zo goed gedaan heeft!
    Ha ha lekker de beest uitgehangen dus op jullie laatste stapavond!

Yule dikke knuff voor jou!!

Azeb kan me voorstellen dat het heftig is om te zien :(

Pisum ik moest hubbie vandaag ook echt aansporen om naar buiten te gaan. Wat is dat toch met die mannen??
    Gelukkig gaat het met slapen al wat beter, hopelijk gauw goede nachten voor jullie!

Freesia sterkte morgen!

Jannes kan me voorstellen dat jullie veel lol hebben gehad, super toch!

Tweety hey leuk weer van je te horen! Fijn dat alles lekker loopt bij jullie.
    Werk ze!

Kaatje heel veel succes morgen!! Duimen draaien, toi toi toi!

Deel Deze Pagina