zo dat is nog eens lekker rustig! @kaatje oh lekker uitgeslapen zie ik al. fijn dat het op de PSZ goed ging @wupje lekker mamadagje. @azeb leuk he dat zwemmen. giovanni vind het ook helemaal geweldig. leuke bandje nee sorry heb gewoon oranje maar volgens mij had de speelgoed winkel verschillende soorten. lees dat je al een waarschijnlijke oplossing hebt. @steen werkse vannacht @anno oh lekker lasagne wij eten hier lekkere soep met tosti. @missy dikke knuf heel vervelend giovanni heeft net al gegeten en zo´n hele zak unox tomatensoep met mascarpone naar binnen gewerkt. Dus die heeft voldoende groente binnen gehad. haha. Hier vandaag nog een eerste dag van bindweefsel massage gehad. ben helemaal gebroken. Hebben nog niks gedaan alleen maar geluisterd en ik ben echt van de praktijk. Giovnani had natuurlijk al geslapen toen ik thuis kwam dus heb helaas ook niet even kunnen slapen. Vanmiddag gezellig bij vriendjes van giovanni gaan spelen die rennen alleen achter elkaar aan zo´n 3 uur en dan zijn ze uitgeput. haha. maar ze hebben het helemaal naar hun zin. 3 jongens 3 buggys en autotjes daarin. En dan heel hard rennen om de tafel heen en achter elkaar aan. echt zo leuk. Dus lekker optijd z´n bedje in.
@Missy: balen dat A. nog zovbeel last heeft. Het houdt maar niet op hè... @Eva: oh, ik heb ook zo'n zin om op vakantie te gaan nu! Geniet er maar lekker van. @Kaatje: klinkt als een goede dag op de psz! Heerlijk hoor. En ook zo lekker lang geslapen vanochtend. @Steen: volgens mij heb jij echt wel vaak nachtdienst, of niet? Hoe vaak heb je het en hoeveel nachten? Ik hoop dat je een rustige nacht hebt. @Azeb: ik heb ook wel weer eens zin om te zwemmen. Wat een stoere meid heb je toch @Elise: is vermoeiend hè, een hele dag luisteren. @Wupje: have fun! @Ingeltje: heel goed dat je zo assertief hebt gereageerd. Echt een flut-service zeg!
Ik heb de hele dag op de bank gelegen. Tussen de middag weer hevige harde buiken gehad, maar na een middagdutje ging het een stuk beter. Q is gewoon naar het kdv geweest en dat ging weer super. Alleen het laatste half uurtje was hij erg verdrietig omdat er steeds papa's en mama's kwamen om de kindjes op te halen en toen wilde hij ook naar huis. Ik ga hem de komende week iets eerder halen, scheelt weer een boel tranen. We hebben net chinees gegeten en Q heeft ervan genoten. Vooral van de kroepoek, bami, ham en gebakken uitjes.
@Wupje, fijne avond! @Yule, oh schiet dus al wel op, nog twee weekjes! @Ingeltje, grrr soms heb je van die mensen he.... @Eva, leuk iets van je te horen, veel plezier nog! @Missy, knuff meis! @Kaatje, fijn dat het zo goed gaat met Levi op de psz! @pupke, ja ik heb wel regelmatig nachten, maar vind het ook niet zo erg, dus mensen weten mij dan ook wel te vinden als ze iets kwijt willen. Maar dan heb ik er telkens maar twee, dus dat valt wel mee. @Elise, goed bezig! Ik ga nog even een dutje doen, fijne avond! xx
wat kunnen mannen soms toch kinderachtig zijn grrr. meneer wil en zal nu een andere auto kopen terwijl ik ze of te duur vind of te veel km erop dus dan wordt ie boos hij is buiten aan het darten dus kan hij letterlijk afkoelen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja zeg dat Moet zeggen dat ik er deze week eindelijk weer eens goede tussen vind zitten. Door gelijk Ben Saunders in aflevering 1 te hebben lag voor mij gelijk die lat vrij hoog en vond ik de rest best tegenvallen.
Ik ga je na de uitzending namen geven haha. Kijk met een half oog dus weet niet meer wie bij welke stem hoort.
Die vrouw die Angela en Jeroen al kende die vond ik super!! Alma bedenk ik me nu. Vraag me af hoe het met die zussen gaat aflopen nu hihi.. arme meid die slechte..