@ lola rene vind het helemaal leuk maandag na de vakantie mag ie volledig naar de kleuterschool zal wel ff wennen zijn haha elke dan geen en weer naar school steeds. de taartjes gaan op het gemakkie. doe niet teveel meer aangezien ik ook weer werk het moet leuk blijven allemaal. @pupke ja we hebben het zeker naar ons zin gehad in disney we gaan zeker nog een keer terug (ik wil volgend jaar haha maar hubbie nog niet geloof ik) maar ik ga nooit meer in het weekeind pfff wat was het druk zaterdags zeg bij verschillende atracties ruim 60-75 min wachttijd nou daar ga ik echt niet in staan. gelukkig was dat onze laatste dag hihi. dus hadden we het meeste al gezien. @yule ik zie een mooie banner gefeliciteerd ik wist het nog niet. hoop dat je je snel beter voelt. @kaatje das mooi meegenomen. ben benieuwd of hubbie ook een brief krijgt ivm zijn reuma. zo de 1e nacht zit er weer op was een zware nacht het was zo rustig dat ik ecmet moeite had om wakker te blijven. er is van 1 tot 6.45 geen 1 bel gegaan. nog 1 te gaan en dan ben ik weer klaar ermee.
Tweety ,je komt in aanmerking als je in 2009 langdurig medicijnen voor een chronische ziekte hebt geslikt, In 2008 een behandeling in een revalidatiecentrum gehad, in 2009 hulpmiddelen hebt gekocht, fysio voor chronische aandoeningen hebt gehad. Reuma is toch niet chronisch ? dus denk niet dat hij dan iets terug krijg van het CAK
Zo ik heb het weer overleefd vandaag. Ik moet zeggen het gaat nog steeds redelijk met me. Alleen geen puf meer om dadelijk te koken, nog even bedenken wat Eva grappig zon idee voor een geboortekaartje maar ik hou toch meer van een gewoon geboortekaartje Kaatje mooie meevaller! Al zou het fijner zijn als Ferry die tegemoetkoming helemaal niet nodig zou hebben. Parr ha ha ik snapte het eerst ook niet Tweety oef ja als je weinig werk hebt tijdens zon nachtdienst lijkt me idd vermoeiend.
Zo wat heb ik avonturen beleefd LOL! Mijn middag tzv: Kate aankleden en jas om en op de fiets naar de HA. In de wachtkamer ruik ik een vreemd maar herkenbaar geur en ja hoor dikke drol onder mijn laars grrrrrr :x ook niet te spreken over de vloerbedekking Dus wc op zoeken, laars schoonmaken, vloerbedekking in wachtkamer schoonmaken. Vervolgens vlucht Kate naar de meldkamer. Net op tijd terug voor de bel. Naar de huisarts zijn kamer binnen. Kate leegt mijn portemonnee in de (onderzoek)kamer ernaast. en verbergt mijn sleutels tussen de speelgoed. Geeft de huisarts wel netjes een hand bij afscheid 8) Kate haar jas om, mummy haar jas om vlucht Kate weer om een rondje rennen. Houdt braaf mijn hand stevig vast naar de apotheek. Speelt ook eerst braaf met de speelgoed daar. Vervolgens vlucht zij de apotheek binnen, achter de balie dus. Ik en medewerker haar proberen terug te roepen naar mij verdwijnt zij naar achteren helemaal Andere medewerker brengt haar terug en ik hou haar veilig vast in mijn armen. Terug naar fiets houdt zij mijn hand braaf weer stevig vast. Kate in de fiets .... fietssleutels weg Terug naar de apo .. nee... terug naar de HA... ja! Naar het dorpcentrum voor schappies... boek Oliver kopen, Kate vlucht rondjes... Naar de AH Kate wilt perse in de auto kar. Vervolgens haar jas half uit te trekken en been buiten boord te steken steeds. Thuis uit de fiets. Kate wilt nog krijten. Prima. Mummy binnen jas uit, schoenen uit, boodschappen wegzetten, draait zich om heeft Kate een plas water gevonden >< Kate naar binnen, jas uit, schoenen uit, op de bank met Dora, mummy en een lekkere groene kiwi.. Mummy zit nu lekker achter pc een momentje rust voordat zij eten moet koken! Ff geen zin meer in stofzuigen
Ohoh Parr, Kate heeft je goed beziggehouden vanmiddag zeg En iets voor je exceem kunnen krijgen??? Ik ga nu Aimar ophalen, straks lekker lasagne maken! Jammie!
Wupje,dat sowieso. Parr, volgens mij ben jij heel blij dat je weer thuis bent. Kate kleine deugniet. Heb je een zalfje gehad ?
Zo... HA Ik heb mijn bekende 2 zalfjes 8) Eentje is gewoon Lanette Creme II tegen uitdroging etc (omdat ik veel mijn handen moet wassen) de andere is Triamcinolonacetonide. Over Kate haar oog gewoonte gehad en hij zegt dat het een gewoonte is dus afleren kan niet. Zij doet het ook als wij niet bij zijn. Was verder geen issue. Ik hou haar nagels kort en haar handen schoon zo goed als kan. Wel kon ik de Lanette creme ook onder haar oog gebruiken. Gewoon het rit uitzitten.
Hihihi, de eerste twee zitten inmiddels ook in mijn geheugen gegrifd. Jasmijn heeft vorige week zondag in de dierentuin nog een solovoorstelling gegeven in de speeltuin toen 'Chichiwa' gedraaid werd...
@Parr: Hihi, ik moest wel lachen om jouw verhaal. Zóóóóóóó Emma... ! @Wupje: Wat vervelend dat je blijkbaar nog niet goed uitgeziekt was. Hopelijk knap je nu wel écht op... @Yule: Ik heb het idee dat je je vandaag beter voelt. Klopt dat (hoop van wel natuurlijk...)? @Ingeltje: Wat gaaf er dat er wellicht toch mogelijkheden voor je bij de Belastingdienst zijn!
Op de heenweg naar het KDV stond ik helemaal vast dus laat thuis en dus nog wachten tot de lasagne klaar is..... Aimar had een prima dag gehad. Ik heb nog even staan kletsen met 1 van zijn leidsters. Zij vertelde dat het haar opviel dat Aimar zo zachtaardig en sociaal was. Ze kreeg er gewoon kippenvel van, vond het ontroerend om te zien hoe hij met andere kinderen omging. Ik ben daar ook echt heel blij mee. Aimar slaat, bijt en krabt niet naar andere kinderen, maakt bijna nooit ruzie om een speelgoedje, al zit hij nu volop in de MIJ-fase....effe afkloppen natuurlijk
Nou al een week verkouden/moe te zijn verslikte levi zich net in een stukje vlees en gooide zijn hele maaginhoud eruit. Lijkt verder nergens last van te hebben. Hier net een mailtje rondgestuurd naar souders,zwager en mijn zusje dat we sinterklaas graag hier willen vieren,en of ze het goed vinden dat we lootjes trekken en dan maar voor 1 iemand een cadeautje hoeven te kopen ( en dan natuurlijk iets voor Levi ) Vorig jaar hadden wij voor iedereen een kleinigheidje,mijn souders voor meer geld iets gekocht en zwager voor de verandering helemaal niets dus liep een beetje scheef. Lola, nee dat was 54 euro als tegemoetkoming van de eigen bijdrage. weer van een andere instantie Eva, Aimar is dan ook een schatje Parr, gelukkig zalfjes gehad. Hoop dat ze snel en goed helpen
reuma die hubbie heeft is wel chronisch is hoor hij komt er helaas nooit meer vanaf. hij slikt er ook een paar keer per week speciaale medicatie voor. was het maar zo dat het over ging. hij zit niet voor niks al bijna 2 jaar thuis.
ow oke, dat heb ik dan allemaal even gemist geloof ik. Dan zou hij er wel kans op maken denk. Loopt hier iig via de CAK.
heb net ff op de site van het cak gekeken maar kon zo snel alleen die 54 euro vinden heb iig die aanvraag ingevuld hij heeft in 2009 natuurlijk ook die ok gehad voor zijn rug en toen is die reuma geconstateerd. RA om precies te zijn.
voor die ander komt ie nog niet in aanmerking dat zal volgend jaar wel worden dan slikt ie lang genoeg deze medicatie die die nu heeft. nu waarschijnlijk net 1 maand te kort.
Kan idd wel kloppen want vorig jaar hebben we ook alleen die 54 euro gehad. ( maar hij slikt al wel 8 jaar medicijnen ofzo )
Hallo dames! Ingeltje: wat fijn dat je wrs kan blijven bij de BD! Yule: heerlijk dat je de medicijnen hebt kunnen krijgen. Eva: leuk hoor dat dansen op chichiwa. Toen wij op Ameland waren deze zomer was dat er ook in het dorpje eens per week. Isis vond het reuze interessant maar danste nog niet mee. Parr: aaah wat een dag... En verder weet ik het even niet meer.... Hier alles goed. Heb weer twee drukke dagen op m'n werk gehad. Maar morgen lekker vrij om heerlijk te studeren. Zin in! Isis had weer eens niet geslapen op de creche, was vanavond niet te genieten. Fijne avond meiden! Liefs Azeb