Wat was het rustig gisteren zeg. Nog een half uurtje en dan richting me warme bedje lekker tukkie doen. Vanacht gezellig met een oud collega gezeten toevallig dat ze hier nu werkt lekker zitten beppen over de oude afdeling enz. Dus de nacht ging wel sneller.
Goedemorgen Brakke nacht. kon de slaap niet vatten. Levi werd om 23.30 wakker met ( ik denk ) keelpijn. Droomde dat een vriend van ons was overleden aan ee herseninfarct dus werd steeds wakker Levi slaapt nu nog Tweety, dat scheelt dan weer. nachtdiensten lijken me echt zwaar saai
Goedemorgen! Ik en E. hebben gisteren een (vage) film gekeken. Women in Trouble heette die......Rare film met een raar einde Aimar was om 5:00 wakker, viel in zijn eigen bed niet meer in slaap dus in ons bed genomen want ik was nog niet van plan om op te staan. Daar sliep hij al snel en tot 8:30! We springen nu saampjes onder de douche en dan gaan we naar oma toe. Even gezellig lunchen en kijken hoe het met de 'verbouwing' staat. @ Pisum: had jij nog interesse in die vaatwasser? Zo niet dan brengen we 'm zaterdag naar de 2ekanswinkel. Ik hoor het graag van je.
@lola: helaas leek dat maar zo.... heb het echt heel zwaar, ik sta bij het minste of geringste te kokhalzen (ondanks de meds) en tegen vandaag zie ik als een berg op omdat J. meteen uit zijn werk door gaat naar het nieuwe huis. Het moeilijkste zijn voor mij de avonden, na 18 uur moet ik echt spugen en nu moet ik Raven ook nog op bed krijgen.... Ik hoop op een betere dag...
Parr ha ha dat was een druk middagje, Kate hield jou goed bezig! Fijn dat je weer een zalf hebt en hopelijk helpt het goed! Kaatje goede afspraken met sinterklaasfeest is idd altijd wel handig. Wij moeten ook nog even kijken hoe we het precies gaan doen. Meestal ook lootjes trekken. Tweety ik hoop dat je lekker slaapt! Eva oh lekker zo samen nog even verder slapen! Yule jee wat vervelend zeg dat ook deze medicijnen niet altijd helpen . Hele dikke knuffel voor jou meid!!! Hier gisteravond ook lekker op de bank gekropen en nog even een aflevering Voetbalvrouwen gekeken. Hubbie en ik hebben laterna pas de dvd'tjes gekocht dus niet via tv gevolgd. Wij zijn nu aan het laatste seizoen bezig. Beetje overtrokken allemaal maar ik moet er wel om lachen.
Yule, meid wat vervelend. Volgens mij heb ik nog nooit iemand gehoord die zo ziek is door een zwangerschap als jij. Wat ontzettend balen ook dat die meds dus niet helpen. Ik kan alleen maar voor je duimen dat het heel snel minder gaat worden. Maar daar heb je nu niets aan, zeker niet nu jullie op het punt staan te verhuizen. Ik leef erg met je mee. KNUF.
Goedemorgen allemaal! En wat is ie goed Sven sliep wederom door! Hmmmm zou het dan eindelijk toch? Hier druk dagje, alles voor de reis(je) regelen. Heb al ff geshopt voor voeding Sven, paspoort opgehaald (met übercute foto van Sven), schoenen voor mezelf, liep nog op zomer (open) schoentjes. Ik zag ook het visjesspel bij de Kruidvat en een magneet-tekenbord van de Sint voor Julian. Parr: moest erg lachen om je verhaal van Kate Yule: jeetje.. ik had gehoopt voor je dat de meds goed aan zouden slaan. Sterkte. Nu gauw strijken, koffer inpakken. Moet om 14 uur werken, nog zat te doen
Nou het doet wel iets hoor, zonder meds zou ik denk ik de hele dag overgeven en niks kunnen eten, nu kan ik wel eten alleen ik moet me heel rustig houden. Normaal zou ik me er wel beter doorheen slaan maar nu ik ook moet verhuizen kan ik me er niet aan toegeven. Het idee dat ik nog zoveel moet doen maakt dat ik niet rustig kan zitten of liggen. (maar toch doe ik het wel hoor)
Kaatje: dat speelgoed met die visjes, heb je die al even geprobeerd? Ik wilde even kijken of hij het deed... en dat doet het dus niet :x Heb de batterij erin gedaan, kartonnen randje eruit gehaald en dan op on, maar niks! Doet die van jou het wel? (nu kan je nog ruilen)
Nee nog niet geprobeerd. Zal ik straks gelijk even gaan doen. Heb je het knopje wel op on gezet ? *Verstopt zich voor Inge*
Vind het echt klote voor je, eerlijk waar. Kan je alleem maar een dikke knuf geven, al word je waarschijnlijk al misselijk als iemand dicht bij je in de buurt komt...
Ik helaas wel. Mijn schoonzusje is tot twee keer opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens uitdroging en mijn moeder heeft tijdens de zwangerschap van mijn zusje bijna de hele negen maanden gespuugd. En bij de 35+-mama's heeft vorig jaar iemand haar zwangerschap moeten laten afbreken, omdat ze er anders aan zou overlijden . Dat was ook een arts - een veearts weliswaar - dus ook iemand die net als Yule zelf wel wist wat er op dit gebied te koop was. Maar zo schokkend heb ik het gelukkig ook maar één keer gehoord... Maar Yule, voordat je nu schrikt hiervan: die aanstaande mama's spuugden dus de hele dag en van iedere slok water. Zo erg is het bij jou gelukkig dus niet, maar wel zeker even vervelend...
@ Lola, dat van die 35+mama wilde ik nou net niet plaatsen... Dat heeft toen zo'n enorme indruk op me gemaakt Tot een kliniek in Duitsland aan toe is ze toen gegaan. Brrr... @ Yule, hoop dat je de verhuizing enzo een beetje trekt lieffie. Ik was 5 maanden supermisselijk, viel 10 kilo af. Maar er is niemand die het ècht kan begrijpen...
Ja, en toen was ze ook nog bang dat wij haar zouden veroordelen omdat ze koos voor een abortus... Weet je waar ik wél veel moeite mee heb gehad (en ik was niet de enige...)? Met die meid die al een aantal jaren zwanger probeerde te worden en toen ze eenmaal zwanger was zich afvroeg of ze eigenlijk wel een kindje wilde en toen koos voor een abortus... Lees jij daar trouwens nog wel eens? Ik ben er sinds Emma een paar maanden oud is niet meer geweest. Er is toen namelijk een apart topic geopend voor 35-plussers die al bevallen waren...
Hihi, neem ik net even een kijkje op dat topic, zie ik dat mijn plaatsgenootje (Limmeke) aan het bevallen is...
Lola, nee kom nooit meer op dat topic. Eigenlijk alleen hier. Tja, als het kiezen is tussen bijna doodgaan of een abortus Heftig hoor. Strakjes komt mijn dinnetje die na 9 IVF's een kindje heeft op bezoek, jeejjj! Ze heeft zo'n schattig meiske en ik vind het nog steeds een groot, groot wonder.
Hallo allemaal, @Yule: ik heb echt heel erge medelijden met je, ik had gehoopt dat de primperan beter zijn werk zou doen. @Parr: leuk en avontuurlijk verhaal over kleine Kate Ik heb vanochtend gewerkt en Q is naar het kdv geweest. Ging weer helemaal super en hij heeft zich prima vermaakt. Hij ligt nu in bed, al was daar enige overredingskracht voor nodig want hij had er niet zoveel zin in. Hij viel echter als een blok in slaap, dus het was meer protest voor de vorm .