Goedemorgen. Laat dat goede trouwens maar achterwege. weer de hele nacht liggen draaien.Levi heeft gelukkig wel door geslapen. En een dorst dat hij had. heeft net 3 glazen drinken achterover gegooid Freesia, jeetje zeg wat heftig. Hebben ze een gestoorde stalker ofzo ? En moeten ze die beveiliging zelf betalen ? Nee toch Inge, super zeg dat je broeken en ring weer passen. Lekker gevoel he. Je hebt het toch heel lang vol gehouden de bv. mag je trots op zijn ! ( Heeft Sven vannacht zeker wel als een roosje geslapen ? ) Heerlijk eindelijk weer eens een normale cyclus !
Freesia, jammer dat je laatste werkdag zo is verlopen. En ik snap je overweging wel over je nieuwe baan. Iets is beter dan niets, en als het echt niet bevalt kun je altijd vanuit deze baan naar iets anders solliciteren, toch? Wanneer gaat de nieuwe winkel open? Hoop voor Jill dat de kiezen snel door zijn. Knuffel voor je vriendin, lijkt me vreselijk zoiets. Kaatje, arme Levi, hoe is het vandaag? Ingeltje, joehoe de oude broeken passen weer!!!! En slechte mama hoor, je kind dronken voeren Hoop voor jou dat je vanaf nu weer een normale cyclus hebt. Hier weer een goede nacht gehad. Ilse werd om 7 uur wakker, Sara om 7.30. Ilse aangekleed, Sara gevoed, net gekolfd, Sara geknuffeld. Sara slaapt nu weer. Geniet hier echt van de BV, loopt super en ook het kolven gaat een stuk beter dan bij Ilse op het begin. Bij Ilse moest ik echt ml sprokkelen om een flesje bij elkaar te krijgen. Nu gaat het veel beter. Maar ja, de kunst van het kolven ken ik nu wel en ben nu meteen begonnen met dubbelzijdig kolven, dat scheelt ook. Over een dikke week gaan we denk ik eens een flesje proberen. Las in het nieuwe groeiboekje van het CB, dat ze tegenwoordig zeggen vanaf 4 weken starten met een flesje en dat de BV tegenwoordig in de magnetron mag worden opgewarmd, toen ik Ilse nog voedde mocht dat niet... Zo ga mijzelf nu maar eens nuttig maken. Vandaag een lege dag. Zonnetje schijnt dus we gaan denk ik straks effe lekker wandelen.
@freesia: jeetje wat een verhaal zeg van die vriendin, lijkt me vreselijk om zo te leven... En je laatste werkdag, raar hoor, lijkt me dat. Wat ik me wel afvraag: hoe kunnen ze je loon 1,5 euro omlaag zetten? Ik dacht dat je in principe je loon houdt als je van baan wisselt in dezelfde sector (en zelfde baan). Maar wat je zegt: het is lekker dichtbij en leuk werk, dat is het belangrijkste. @anno: ah lekker verlof!!!! Genieten! @kaatje: beterschap voor Levi... Gisteravond ging wel aardig met Raven naar bed brengen, behalve toen ze op de commode lag om slaapzak aan te doen, toen stond ik bijna te spugen... kon het nog net tegenhouden, anders had ik haar op de commode moeten laten... Heb geregeld dat ze vanavond bij de oppas mag slapen, omdat ze daar morgen ook al is. Kan ik vroeg in bed hoppen.
Hummelke, op de verkoudheid na gaat het prima met hem. Fijn dat de bv zo goed gaat ! Yule, anders voor de zekerheid een emmer in de buurt van de commode neer zetten zodat je altijd wat bij de hand hebt
goeiemorgen! Freesia: ooh wat een verschrikkelijk verhaal zeg van die vriendin van jou!! Brrr... De Dio is een prima drogist. Was eerst een DA. Ik vind het zelf prettiger dan de Schlecker, die vond ik altijd een beetje rommelig (sorry...). Ingeltje: foeifoei Sven dronken voeren . Die sliep als een roosje vast! Zo heb ik ooit Isis eens energydrink gegeven, die was dus helemaal overstuur... Zo zielig! Wat fijn dat je die broeken en die ring past. Heerlijk! Hier alles goed. Vandaag lekker vrij, boodschapjes doen en vanmiddag naar de bieb en hopelijk nog wat leren als Isis slaapt. Liefs Azeb
<gaaaappppp> Hier weer een ouderwetse niet slapen/veel huilen/liters snot-nacht gehad. Gisteravond werd Jill dus al huilend en niesend wakker. Om half 1 sliepen wij pas en om half 2 kwam Jill weer. Daar zijn we tot 6 uur mee in de weer geweest. Sjee wat zat dat kind opeens vol snot. Kon niet liggen, ja 10 min. Alles uit de kast getrokken maar ze bleef jammeren. En om 7 uur ging de wekker weer We hadden welgeteld 2 uur geslapen en ook nog onderbroken. Ik pas op Maila vandaag, heb het toch door laten gaan. Jill sliep zo heerlijk in ons bed, maar wij moesten eruit. Overleggen lukte natuurlijk niet. Nu zit ze suffig beneden en Maila roept maar Natie Natie, zo lief! Mijn rijles van vanmiddag zeg ik maar af. Jill zou dan bij Maila gaan spelen. En ik wil geen ongelukken maken
@ Yule, ik kom in een andere CAO terecht vreemd genoeg (drogisterij ipv levensmiddelen). En dus begin ik weer helemaal onderaan @ Kaatje, nee ze worden niet gestalked, maar het heeft met haar man zijn werk te maken. Ze hoeven het gelukkig niet zelf te betalen. @ Hummelke, heerlijk om te horen allemaal! Gisteren zat mijn vriendin hier op de bank te voeden, ik dook er nog net niet bovenop om mee te genieten @ Azeb, tja Schlecker was natuurlijk een discountdrogist, maar in mijn filialen was het altijd netjes en strak. Ik haatte dat armoedige gedoe.
@freesia: volgens mij mag dat niet hoor, ook als je naar een andere CAO gaat moet je je periodiek en schaal behouden dacht ik. misschien weet Lola dat?
Goodmorning! Alles teruggelezen gisterenavond laat voor dat ik ging slapen. Jeetje Freesia wat een enge gedoe! Smoe komt zo. Dan drinken we een kopje koffie en gaan we naar de stad, D. Zij voor afspraak bij de kno en ik naar KPN. Trouwens gisteren hadden P en ik over mijn SIM. Dus heeft hij mijn SIM in zijn mobiel gedaan. Tel.boek open alleen zijn nummers. Instellingen gezet dat hij mijn SIM leest, tel.boek open en al mijn nummers!!!!!!!! Dus weer in de leen en de instellingen stonden al op om mijn SIM te lezen maar toch weer gekozen en ja hoor al mijn nummers gewoon aanwezig!!!!!!! Ikke blij en opgelucht! Zaten geen foto's etc op dus ik duim dat dat op mijn kaartje zit. Heb wel een beetje ZIE JE WEL MUTS gevoel omdat zji afgelopen zaterdag ook al weer zei Ja je had niks op je SIM opgeslagen en toen ik zei van wrm zie ik dan een naam bij mijn vriendin haar nummer als ik haar nog niet weer in mijn SIM heb dan? Ja toen viel zij ook stil. En zondag moest ik Ingeltjes thuisnummer hebben. Dus opgezocht online. Later toen ik haar weer wou bellen stond haar achternaam bij het nummer Nu weet ik wrm
Hoi! Pff gisteravond ook weer op de bank in slaap gevallen nadat ik de was afgepakt had en weer nieuwe opgehangen. Ben echt moe de laatste tijd 's avonds. Hoop vanavond wel nog even lekker te komen kletsen, hubbie kijkt altijd dubbele aflevering House en eentje vind ik wel genoeg Kaatje jee Levi heeft dus ook echt veel last van zijn buik / maag nu Knuff voor hem! Freesia oh wat jammer dat de laatste dag zo chaotisch verliep. Welke winkel ga je nu dan werken? En hopelijk heb je de loonsverlaging zo weer opgeschroefd! Wat verschrikkelijk naar voor je vriendin en familie! Oei ook nog zo'n vreselijke nacht , knuff voor jou! Ingeltje heerlijk dat de broeken en ring weer passen!! En ook weer een goede cyclus, super! Ha ha was Sven niet aan het hikken vannacht ? Yule gelukkig ging het goed gisteravond! Idd wel een goede tip van Kaatje Parr gelukkig geen nummers weg!
's ochtends gaat nu goed, en 's middags huilt ze ongeveer 10 min. dus ik vind dat best positief trouwens dat huiluurtje 's avonds heeft Rayyan nooit gehad. maar Isra doet sinds een dag of 3 een beetje vreemd rond 20.30 uur. ze begint ineens vanuit het niets te krijsen en gillen en niets helpt op welke manier ik haar ook vastpak en troost, het helpt niet. ze huilt zo hard dat ze zich bijna verslikt en paars wordt. A en ik hadden zoiets van maar na een half uur was het weer over. is dat nou het beroemde huiluurtje 's avonds? wij komen er verder ook niet achter wat het is (iig geen honger of vieze luier)...
jammer dat je niet het afscheid hebt kunnen houden wat je in gedachte had, wel leuk al die kado's en een nieuwe baan, gefeliciteerd!! xxxxxxxxxxxxxxxxx
zo en hier alles goed vanmorgen lekker gezwommen en net al weer wasje aangezet gisteren heeft rik de douche eruit gehaald, we gaan een nieuwe plaatsen dus ik heb al de kit van de tegels gehaald over een paar dagen lekker douchen in onze nieuwe douche, gelukkig hebben we een bad om die dagen te overbruggen vanmiddag lekker wandelen als het zulk weer blijft xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Huge problems met de nieuwe douche hier..... er komt geen KOUD water uit de kraan! Kan aan de kraan liggen, maar ook aan de aansluiting, dat hopen we niet want dan moet alles weer gesloopt!!!! AAAAAAAARGH! Nog 3 dagen...