and don't fall out of the sky Ben heel benieuwd hoe het zal gaan de vlucht.. allereerste keer, je kan dus spreken van een soort ontmaagding
@Ingeltje: ik wens je een hele fijne vlucht en een leuk weekend! @Wupje: beterschap voor je darmpjes. @Kaatje: whahahaha!
Inge, heel veel plezier in Engeland. Maar er een paar gezellige dagen van en voor als ik het vergeet ( tuurlijk doe ik dat niet ) alvast een hele fijne verjaardag. KUS ! Tot morgen
Die mag jij ook eigenlijk helemaal niet eten zo 's avonds laat van Sonja Bakker Eigenlijk mag je mij dus gewoon heel dankbaar zijn, scheelt weer een onsje Nee hoor, ik maak maar een grapje. Sorry voor de verstoring
Ingeltje hele goed reis!!! En vooral lekker genieten samen met Sven en je moeder. Alvast een fijne verjaardag gewenst!
@ Inge: veel plezier in Engeland! Geniet ervan, goede reis! Ik ga mijn bedje opzoeken...E. ging het bed vast opwarmen...ben benieuwd hoe ik die boodschap moet interpreteren 8) Haha! Slaap lekker meiden!
hihihi ja dat hebben wij hier soms ook. En dan lopen we ook even weg bij wijze van spreke omdat hij het echt niet goed herhaalt LOL en zij ligt dan in een deuk
Ik denk dat zij gewoon een laatkomertje is in spraak. Zij komt echt wel los. Zij oefent in de klanken en alles dus praten kan zij wel. Ik denk dat jij later zal terug denken of die sprakloze dagen terug mogen komen vooral als je de telefoonrekening ziet knuffs!
Mijn buurvrouw heeft dit met de jongste van haar 3. Zij loopt nu bij de logopedie omdat M haar woorden niet goed uitspreekt. P en ik blijven dus herhalen of haar corrigeren. Knikt zij simpelweg met een dikke JA!
hihi cute! Datmerken we nu bij Kate. En dan letten we ook op haar tonen. Dan merken we of het een statement is of een vraag Wat zij stug eigenwijs blijft zeggen is: Amee!! (kom mee) Ank sjoe of zoiets (thank you) deze kan ze wél goes uitspreken maar soms geen zin in Wij genieten nu écht van de meer spraak wat uit haar komt!! Hebben we lang op gewacht 8)
nu ff één van de foto's spammen van haar zwemochtend op haar verjaardag 8) ben zo blij da tik de foto's heb Bekijk bijlage 102710
@Parr: hele leuke foto van Kate! @Wupje: voel je je alweer iets beter? @alle zieke kindjes: heel veel beterschappjes! @all: have a nice day