September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: wat een leuke foto!

Beterschap voor alle zieke kindjes! En Wupje. :D

OPOL-kindjes: denk dat hier iets anders voor geldt hoor, die zijn over het algemeen zowiezo later met praten.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden

Aimar werd vannacht om 3:00 wakker met nog steeds koorts. Ik heb 'm nog een zetpil gegeven en weer in bed gelegd. Hij werd om 6:30 wakker van papa die naar het werk ging. Ik heb hem gezellig bij mij in bed genomen en daar hebben we samen tot 8:00 geslapen 8) HIj lijkt nu geen koorts meer te hebben en is lekker aan het spelen met zijn autogarage.

@ Parr: leuke foto van Kate in het zwembad zeg!

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Beterschap voor alle zieken!

Ingeltje, je leest dit niet meer, maar veel plezier!

Parr, leuke foto!

Pff Sara wilde vanacht na de voeding niet gaan slapen, zijn dus 1.5 uur bezig geweest. Valt op zich mee, maar we zijn natuurlijk verwend dat ze altijd meteen gaat slapen 's nachts. Vandaag de ochtend rustig alleen met Sara en die ligt alweer op bed, was nu natuurlijk nog moe...Kan mama mooi nog wat klusjes doen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Levi heeft doorgeslapen tot 08.45

Parr, lieve foto van Kate

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Parr: leuke foto zeg. How cute!

@Eva: jammer van de gebroken nacht, maar gelukkig gaat het nu weer beter met hem.

@Kaatje: jeetje wat relax zeg, zo uitslaper. Hier begon Teun om 06.15 uur wakker te worden :( Maar gisteren was het 05.15 uur :$. We zijn bang dat de middagslaapjes binnenkort over zijn omdat hij nu ineens zo vroeg wakker wordt.

Spraak: Teun spreekt op zich goed (zeggen ze ook op KDV). Zinnetjes van 3 of 4 woorden. Over het algemeen is hij goed verstaanbaar op sommige woordjes na. Dan spreekt hij ook de eerste of laatste letter niet goed uit. Zo is voorbeeld vogel: nogel. Maar hele moeilijke woorden gaan dan weer probleemloos. Ook zegt hij in plaats van lamp nog steeds bam :( Als hij lampjes ziet zegt hij 'Kijk mama bammetjes.' Ik blijf hem ook gewoon corrigeren. Hij deed het ook met het woord drinken. Drinken was coco. Maar inmiddels is het Trinken geworden.
    @Lola: ik zou me zeker geen zorgen maken. Zo fantasie taaltje geeft ieder geval aan dat ze goed kan praten. Ze vind dit denk ik gewoon nog veel leuker. Komt vanzelf goed.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    SanneMart, de afgelopen maanden kwam hij ook tussen 06.00 en 07.00 maar nu hij ziek is slaapt hij gelukkig langer

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even een update over die vriendin: hun bedreiger is bij hun huis geweest :$ Werd gespot door de bewaking en is gevlucht. Politie doet niks :( Vandaag duiken ze dus onder, maar nu moeten ze hun huis en dieren alleen achter laten, zonder bewaking en die lul weet dus waar ze wonen :$ Ik vind het echt zo erg allemaal :( Dadelijk sticht hij brand ofzo.

En gisteravond belde mijn moeder op, een tante van me kreeg gister de uitslag van een scan: kanker overal :( Nieren, longen, wervelkolom. Ik heb er zo naar van gedroomd. Kan het gewoon niet geloven.

Jill heeft nog veel gespookt vannacht, maar hoe onbelangrijk lijkt dat dan :(

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    he bah freesia wat een sh*tnieuws, is het nog wel behandelbaar?

en ik hoop voor je vriendin dat haar huis heel blijft, ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan.

Knuffel voor jou!

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje Freesia, wat heftig allemaal!!

Sara is vandaag een dagje thuis met papa. Ze is vannacht om de 2 uur wakker geworden, huilen en zei telkens "niet fijn, niet leuk". Denk dat ze wilde uitdrukken hoe ze zich voelde. Ze sliep nog toen ik de deur uitging. Begreep net van S dat ze tot 9 uur geslapen heeft, beetje in de war was, maar dat het nu op zich wel ging. Zo sneu!

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jemig wat een triest nieuws allemaal....*knufs*

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, geen woorden.... ((( knuffel )))

Jannes, Sara dus echt niet lekker :(

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Jeetje wat vreselijk nieuws allemaal Freesia. Dikke knuff.

13. gatver idd net een film
    knuffs

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    is dat weer zo'n uitdrukking uit het zuiden? :D

15. @eva hoe is het nu met aimar edit lees dat het beter gaat, wel lekker uitgeslapen!!!
    beterschap!!!!

@jannes haha die sara kwebbelkont
    ook beterschap!!!!

@kaatje levi ook nog steeds niet lekker
    ook beterschap!!!!

@ingeltje lees je niet meer maar veel plezier!!!!

@freesia he bah wat een nieuws allemaal
    knuffs

ego:
    vanmorgen naar het cb en julia verbaasde me, ze begon gewoon te kletsen tegen de arts
    die had dus snel door dat het met praten wel goed zit, ze maakt gewoon hele zinnen zei ze haha
    verder alles prima dus hoeven pas terug als julia 3 is.
    julia moest even op haar riug liggen zodat de arts aan haar buik kon voelen en dat vond ze toch wel erg spannend en moest even huilen, gelukkig snel weer over.
    dus we kunnen er weer een jaartje tegen.
    verder lekker tv gekeken samen en nu even mama time

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. even onze auto spammen

17. nog een

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    mooie auto anno!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: mooie auto hoor!!! Jullie moeten 'm een keer uittesten voor een langere afstand...hint hint! :D Aimar heeft denk ik last van doorkomende kiezen, nog steeds verhoging (38.3) en kwijlt veel....

Aimar ligt nu op bed. Tegenwoordig mag de deur niet meer dicht, anders raakt hij in paniek. Dus nu maar met de deur open en wanneer hij echt in slaap is doe ik de deur dicht.

Ik wil zo nog even de keuken een beetje soppen (buitenkant alleen) maar eerst even ontspannen mijn boek lezen.

20. @eva snap de hint hoor haha komt vast goed
    we gaan dit weekend waarschijnlijk naar sbroer dus dat is al uur
    als dat lukt... haha

ik zit me te irriteren aan het keukenraam, dat is al weer vies maar dat doe ik volgende week wel als julia op het kdv is nu lekker even niks

xxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina