September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het woord 'fledder' heb ik nog nooit in de mond genomen (de fledder zelf trouwens wel, aangezien ik als baby net zo graag in mij kuier zat als Julian... ;)), dus ik weet niet waar Wupje dat van heeft.

Misschien van 'Oppe Ruiver'... :D?

2. Strakke bak!

3. Ben al lang blij dat je dit nu kúnt...

4. O jee, herkenbaar! Dit hebben wij ook geregeld, met beide dames. Is niet leuk nee... :(

... hoewel ik natuurlijk wel blij ben met het feit dat ze blijkbaar zó graag op het kdv zijn, dat ze niet mee naar huis willen.

Gefeliciteerd met je neefje Niek!

5. @Freesia: Wat een naar nieuws over je tante. En van dat verhaal over je vriendin krijg ik kippenvel...

@Sara en Aimar: Beterschap!

Vandaag een rotdag op mijn werk gehad. We wisten dat onze collega om 9.00 uur een afsprak had om de uitslagen te bespreken en tegen 10.30 kregen we het slechte nieuws te horen: het is inderdaad kwaadaardig en ze gaat zo snel mogelijk het traject van operatie-chemo-bestralingen in. En dat terwijl ze middenin de onderzoeken van haar jongste dochter van bijna 5 zaten, die hoogst waarschijnlijk binnenkort ook onder het mes moet... :(

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, sjee het is wel de week van het klotenieuws zeg :( Heftig ook.

7. @hummelke gefeliciteerd!!!

@lola he bah toch kwaadaardig hopelijk kunnen ze nog veel voor haar doen

ga off
    zijn the voice aan het kijken
    vind het een beetje langdradig dus ga zo mijn bedje opzoeken

xxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met Niek Hummelke!

Jeetje Lola en Freesia.. heftig :(

Hier kregen we gisteren het blaadje van KDV mee. OUders hadden een verhaal geschreven over hun zoontje, een jongetje van bijna 4, die bij Julian op de groep zit (wel op een andere dag, ken het jongetje dus zelf niet). Ik heb het huilend aan Gijs zitten voorlezen, het komt zó dichtbij.
    Jongetje werd 4 augustus flink verkouden en heel moe. Na 2 AB-kuur hielp het niks. Op een avond krijgt hij opeens last van stokkende adem. Gelijk naar HApost, die doorverwees naar ZKH. Na paar dagen de uitslag: leukemie :O
    Inmiddels heeft het kleine jongetje al 3 chemokuren gehad en moet er nu nog 1. Het goede nieuws is dat het al vrijwel genezen is.. maar ze maken het wel af.
    Ik ken die mensen niet eens, maar het raakt je toch heel erg. Het idee dat dit je dus zomaar kan overkomen.. brrrr

9. @Ingeltje: Jemig...! Dat is ook zo'n nachtmerrie :(.
    Die voor een nichtje van vrienden van mijn moeder trouwens werkelijkheid werd. Dat knulletje heeft gevochten als een leeuw, maar verloor de strijd. Hij was net 3.

Dan vergaat je wereld toch...

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff kan wel janken als ik er aan denk... ja... dan vergaat je wereld

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn mama ligt al in bed, ik zit te wachten tot Sven de fles kan krijgen(22:30). Wil hem in zelfde ritme houden als thuis, ook al is het hier nog een uur vroeger. Het is hier dus nu net half 9 geweest :)

Morgen druk dagje, maar ik ga niet naar alle sprekers toe. Ik ga lekker wandelen naar de zee hier en anders even een dutje doen op de hotelkamer.

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Het zoontje van schoonzusje haar schoonzusje heeft de ziekte van Duchenne, hij is 3. Het is ook zo'n heerlijk mannetje, zo lief en vrolijk. Waarom moeten die onschuldige ukkies nou zo ziek worden?
    Bah :(

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier ook de the Voice aan het kijken...
    Vanavond heb ik nog hele leuke foto's van Aimar gemaakt (vind ik zelf dan :)) Ik kom er 2 spammen:

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Ingeltje: lees nu pas je berichtje. Wat vreselijk zeg. Heel gek, maar dat is ook altijd een angst van mij, zowel voor mijn eigen kind, maar ook voor al die lieve kindjes op mijn kinderdagverblijf en sowieso alle kindjes...

15. @Eva: Lekker ding, lekkere krulletjes... :)

Ik vind (ernstig) zieke kindjes ook meestal zo dapper. Al voelen ze zich ellendig, toch proberen ze zoveel mogelijk mee te doen en zijn ze vaak vrolijk...

16. Zo, ga mijn haar verven. Ben vanmiddag direct na mijn werk naar de kapper geweest en ik verf het dan meestal dezelfde dag nog. De kapper doet het toch niet zo in model als ik het wil...

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Deze is fototechnisch niet zo heel goed, maar vind 'm zo echt en puur:

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Supercute die foto's Eva! Die tandjes :D

Lola, ja ze zijn zeker dapper. Kunnen wij nog wat van leren.
    Haren maak ik ook altijd nat/was het altijd als ik van de kapper kom. Ik ga 9 vd 10 keer met nat haar naar huis zelfs :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, wat een klotenieuws. Knuffel !

Inge, jeetje wat heftig. Vind Kanker sowieso een k*t ziekte maar bij kinderen kan het echt mijn moederhart breken

Eva, mooie foto's ! Zag op je hyves ook veel leuke voorbij komen

20. Ik ga sowieso altijd douchen en haren wassen na een kappersbezoek. Die kleine losse haartjes gaan echt overal in zitten..

@Eva: Lief!

Deel Deze Pagina