Hihi, net Emma. Daar kan ik ook niet boos op worden. Jasmijn daarentegen krijgt wel regelmatig 'straf'. Zij komt nu op een leeftijd dat ze dondersgoed weet wat ze doet en dus ook weleens expres stout is. Dus stuur ik haar wel eens naar haar kamertje voor een paar minuutjes...
Nou, ondanks dat ze vandaag helemaal niet geslapen had, ging het eten redelijk. Ze wilde eerst niet eten, maar na een paar minuten vroeg ze toch haar bord. Ging redelijk totdat ze ging gooien, straf gegeven door met stoel in de gang te zetten. Daarna deed ze weer lief. Er is dus hoop!
@Ingeltje: wauw, dat is goed nieuws! @Hummelke: Q heeft dat ook een tijdje gehad, hij wilde echt niet in de eetstoel (maar hij wilde wel eten, is dus wel iets anders dan bij jullie). We hebben het stug volgehouden en na een paar maaltijden met tranen in twee dagen tijd, was het weer helemaal duidelijk voor hem dat hij alleen in de stoel mocht eten. Sindsdien gaat het weer super. Q was echt even grenzen aan het verkennen en toen -nogmaals- duidelijk voor hem was waar deze lagen was het ook goed.
Ingeltje super gedaan meid ! Hummelke gelukkig werkte jullie aanpak! Pff nou de extreme vermoeidheid slaat al toe hoor, ik val zelfs tijdens mijn favouriete tv-programma in slaap Nu maar even een lekker kopje thee maken.
Dat weet ik nog niet hihi want ik heb op dit moment daar nog 0,0% verstand van. Nou okee, 1 procent dan. Ik weet meer als ik in december de opleiding heb gehad Zou wel heeeel grappig zijn!! Spreken we af dat we dan lekker een uur vol lullen, jij blijft gewoon ingewikkelde vragen stellen en ik geef domme antwoorden
Snel bijgelezen...nu moe....ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg op en een lange dag voor de boeg. Trusten meisjes!
Whahahaah believe me.. dan zat ik daar niet meer @luxe villa op witte strand & cocktail in de hand (met nanny en een mooie zwembadjongen)
Arme G. Wordt zomaar ingeruild Trusten meisjes, heb een superhectische dag gehad, lang verhaal, maar alles kwam uiteindelijk goed
Ik las al iets op twitter Freesia... Gelukkig dat het allemaal goed kwam! Hier alles goed. Isis en A zijn de deur uit en zijn pas om zes uur weer terug. Ik heb dus de hele dag om lekker te studeren. Dus als jullie mij hier te vaak zien, schop me maar weg Liefs Azeb
Goedemorgen Freesia, ow jee wel alles goed toch ? Hoe gaat het trouwens met je hond ? Azeb, ik zie je online staan. Je bent toch wel aan het studeren he *kijkt streng*
Gister had A een mooie realitycheck Ik was dus naar de Hypotheekshop en daardoor was hij 2 uurtjes alleen met R en I. Hij: wow wat lastig, ik werd gek! Toch lekker dat hij nu ziet hoe zwaar het is