Pisum, hihi en dan doet hij waarschijnlijk niet ook nog eens allemaal klusjes erbij... Hier beetje moe van de nacht. Om 4uur werden we wakker van een huilende Ilse. Troosten hielp wel, maar na een kwartier begon ze iedere keer weer te huilen. Denk dat ze last heeft van haar kiezen. Ze zijn al het grootste deel door, maar toch. Zo spoken in de nacht, doet ze nooit alleen als er tanden doorkomen...Gelukkig viel het wel samen met de nachtvoeding, zodat onze nacht maar 1 (lange) keer werd onderbroken. Nu dus nog maar even terug in bed.
Goedemorgen! Begin een klein beetje te beseffen dat ik niet meer hoef te werken de komende maanden De afgelopen dagen leek het nog gewoon vrij. Zal mijn avontuur van gisteren aan de andere kant neerzetten, heb het naar vriendinnen gemaild. Kaatje, met Fly gaat het wel. De onzindelijkheid is minder, maar het lopen gaat weer slechter. Moeilijk moeilijk. Ze blijft maar vrolijk en kwispelen. Daarom kan ik nog geen besluit nemen Milo de ouwe sok, gaat gewoon goed. Maar die lijdt wel onder de heel situatie. Azeb, succes vandaag, mij is het door drukte nog niet gelukt te studeren afgelopen dagen Pisum, ghegheghe, net goed voor A
Nee precies, hij had gezegd dat hij de vaatwasser uit zou ruimen, maar daar is hij dus niet aan toegekomen Het was dus maar 2 uurtjes he Hij zei: jeetje wat knap dat jij dat een hele dag kan.
Pisum, A. bedenkt zich dus nog wel een keer voor hij ergens commentaar op leverd Hummelke, hoop dat je vanacht beter slaapt Freesia, lastig hoor met Fly. maar idd, zolang ze nog vrolijk oogt en geen pijn lijkt te hebben.... Zijn wij niet mooi ?
Ik weet niet of jullie dit kunnen zien, maar dit is zo gaaf gedaan! Heeft Sara Kroos gisteravond met haar mevrouw gefilmd Sara Kroos - Daar is 'ie dan ! " Waterkant " van @borsato in Playmobil versie ! - TwitVid
Hoi! Heerlijk hier vanochtend eens een keer een droge luier toen ik Kyano uit bed haalde. De laatste keren was het steeds poep, poep en nog eens poep en kon ik dus Kyano met kleren en al in de douche zetten Vanochtend geen stinkgeurtjes, heerlijk Azeb succes met studeren! Pisum ha ha mannen hebben dat niet altijd gelijk in de gaten hoe druk het is met de kids Hummelke arme Ilse (en papa en mama ) Kaatje Levi heeft verborgen talenten!
Heb zwsp wel open staan inderdaad maar ben ondertussen echt wel aan het studeren hoor! Heb al weer heel wat sommetjes erop zitten!
Ga het gauw lezen Lola... alvast een knuff nav je verdrietige smiley Azeb... niet terugkrabbelen nu hè!? Wij mochten je wegschoppen Hummelke: ach arme jullie en arme Ilse Wupje: NO SHIT!!
Hoi meiden, De echo was goed gelukkig, ben 3 dagen naar voren gezet. Gezien mijn tempkaartje kan dat ook prima. De verhuizing heb ik overleefd, maar meer dan dat ook niet. Gisteren 2 oma's + 1 opa over de vloer gehad die hebben het oude huis schoongemaakt en hier het nieuwe huis ingericht. Ik ben zo verschrikkelijk beroerd, echt niet normaal. Heb bij de VK onwijs zitten janken, ik voel me echt depressief erdoor. Ik kan alleen maar liggen en misselijk zijn. Werken gaat niet en voor Raven zorgen ook niet, die is al een week niet thuis wezen slapen. Voel me een super slechte moeder alhoewel zij het allemaal hartstikkke leuk vindt. Ik wil weer voo rmijn eigen kind kunnen zorgen en niet elke avond om 17 uur in bed liggen. Ben kilo's afgevallen en kan niets eten. @wupje: jou wil ik wel even feliciteren natuurlijk!
Yule, jeetje dat klinkt echt niet best ( gelukkig wel een goede echo , en is het er maar ééntje ? ). Krijg je wel drinken weg ? of dat ook niet ?
Yule, phoe hee wat heftig Heel begrijpelijk dat je moest huilen bij de VK, ik heb echt elke avond gehuild Had zij/hij nog tips? Gelukkig is de verhuizing achter de rug en heb je veel hulp gehad. Raven vermaakt zich wel, jij moet echt even aan jezelf en het kleine erwtje denken. Het gaat over!!!! Nu heb je daar niks aan, want de tijd kruipt voor je gevoel voorbij. Maar er komt een einde aan. Hoop wel dat je niet teveel verzwakt zo Kus!