September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kreeg vanmorgen om 8.14 uur een sms-je: 'Zin in bezoek?' Was van mijn vriendin uit Krommenie. Ik sms terug: 'Van jou altijd!'

Leuk, zo'n onverwacht bezoek van ver :).

Belde ze een kwartier geleden dat ze op de ANWB zit te wachten met een lekker band. Leuk, met twee kleine kinderen in je auto... :(

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: oh nee wat een drama!!!! Hopelijk is de ANWB er dan snel!!!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: fijn dat Sara zo goed gegroeid is!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, ook een gevalletje slechte karma zo te horen ;) Hoop dat ze er snel zijn.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule,graag gedaan
    Fijn dat het stukken beter gaat, voel je je gelijk een stuk meer mens he
    Lief die kaart van Raven !

Pisum, Gaat de goede kant op met Isra. Toch lekker als je even een paar uur kan doorslapen snachts

Euro Disney willen wij idd ook nog een keer heen,maar dan over een paar jaar als Levi ouder is

Lola, dat is vervelend voor je vriendin :( Zeker als je kinderen in de auto hebt

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ha meiden!

Ingeltje, wat balen dat Sven weer wakker wordt 's nachts... Ik vroeg me trouwens ook af hoe het afgelopen (of niet) is met dat meisje wat Sven had gebeten op de creche?

Hummelke: fijn dat je kleine meid weer goedgekeurd is.

Pisum en Freesia: gezellig toch, aanspraak! Ik heb dat ook wel vaak, vind het erg gezellig.

Yule: je klinkt in elk geval al weer wat opgewekter. Heerlijk, ik hoop dat het doorzet. Sterkte met uitpakken.
    Balen van die vrachtauto's enzo zo 's ochtends vroeg...

Hier een druk ochtendje achter de rug. Eerst naar het cb geweest. Was leuk en Isis is weer helemaal goedgekeurd. Ze moest voetballen en bouwen en een vormenstoof doen en dingen aanwijzen in een boekje en lichaamsdelen aanwijzen op een popje en dat ging allemaal prima.
    Ze weeg nu 10995 en is 87cm lang.

Wel heeft ze sinds eergister weer een loopoor :(. Ze lijkt er niet zo veel last van te hebben, al was ze dinsdag wel wat chagrijnig. Gelukkig heeft ze het niet zo vaak, maar ik moest het van de cb arts wel in de gaten houden.

Daarna boodschappen gedaan. Ik heb ook een nieuwe muts gescoord voor Isis. Yes eindelijk een goeie gevonden. Jammer genoeg waren er geen wantjes en sjaal bij, maar hij was maar 5 euro en erg leuk dus heb hem toch maar meegenomen. Een beetje zo'n zakmodel met een klep en dan in knalroze.

Nu moet ik weer aan de studie maar ik vind het zo moeilijk allemaal, m'n hersens kraken zich suf...

Groetjes
    Azeb

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja maar ik ging/ga dus ook altijd om 21 u naar bed, gelijk met Isra haar laatste voeding.. kan niet langer opblijven omdat ik zo moe ben. Het schema heeft zich tot nu toen niet aangepast, Isra wordt altijd wakker rond 2 uur en dan weer 5 uur.

Ik ben nu ook langzaam aan het overstappen op flesvoeding dus ik hoop toch wel een soort schema te krijgen. Ze zit nu nog altijd op 7 voedingen en ik heb goede hoop dat het er met de nieuwe tactiek 6 worden.. En het ultieme doel is dan van 22.30 tot 6 te slapen ongeveer...Misschien dat dat door de fv gaat lukken.

8. ik hoop het heel hard, we zijn wel hard bezig maar rik snapt nog niet helemaal dat hij eigenlijk nog maar 2 weken heeft.
    ik zit hem flink achter zijn gat aan en het moet vast goed komen.
    als het goed is krijgen we volgende week de deuren voor de kast en die moeten dan geschilderd en opgehangen worden.
    dat vind ik nog de belangrijkste klus.
    zaterdag komt mijn vader nog een middagje texen dus dan is de overloop boven helemaal netjes.
    rik doet dan nog een aantal kleine klusjes en zo komen we er vast wel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. heb je de babydoos misschien niet opgehaald?
    ik kreeg gisteren de blije doos thuis, heb ergens de uitnodging gemist

xxxxxxxxxxxxxx

10. wat super lief!!!!!
    fijn dat het ook beter gaat!!!

xxxxxxxxxxxxx

11. das altijd leuk ja zo'n verrassing
    hopelijk was de anwb er snel!

xxxxxxxxxxxx

12. zo weer helemaal bij
    sorry voor het gequote
    ben beetje moe dus even lekker niks doen
    heb net het washok gepoetst en als julia wakker is gaan we bij mijn oma op de koffie
    ik had heel gezellig vanmorgen met julia wafels willen maken maar mijn wafelijzer heeft ineens besloten om de wafels niet meer los te laten dus alle wafels kapot.
    nemen dus zo de rest van het beslag mee naar oma
    had beloofd iets lekkers mee te nemen, ja moeten we alleen nog even lekker maken haha

oma zou vandaag de wieg maken dus misschien kan ik die straks wel mee nemen, weer een klusje klaar haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Mijn vriendin zal er rond 14.00 uur zijn, mits zich geen ander onheil voordoet. Had er ook begrip voor gehad als ze zich had omgedraaid en terug naar huis was gereden.

Niets zo vervelend als jengelende kinderen in de auto, vooral als je zelf ook nog op hete kolen zit!

Hubbie en ik zijn eens getuige geweest van een zwaar ongeluk toen we zelf vanuit Krommenie naar huis reden. Ik was toen hoogzwanger van Emma. Nou, toen waren we blij dat we net een dvd-speler voor in de auto hadden gekocht...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor wie het brievenbus idee van de psz zo leuk vond. er staan foto's online. ( helaas niet van Levi zijn klasje )
    Peuterspeelzaal 't Vijvertje Nieuwkoop en dan links kiezen voor foto's

Azeb, Isis weer goedgekeurd :) Vervelen dat loopoor.

Lonneke, jeetje nog best een tijd geduurd, gelukkig kan ze weer verder

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule o wat een lieve kaart!

Pisum fijn ook al zo’n positief berichtje!

Hummelke ha ha lekker deugnietje die Sara! Fijn dat ze goed gegroeid is!

Lola och balen zeg voor jou en je vriendin :( Oh wat gaaf dat ze toch nog komt!

Azeb fijn eindelijk een muts gescoord! Oh wat is Isis nog heerlijk licht! Kyano zit al op 14 kilo!

Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en een vrolijke nieuwe banner aangemaakt! Ik hoop zo dat ik die niet over 5 weken weer moet veranderen.....

16. @wupje groot gelijk!!staat je goed ie banner!!!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dat hoop ik ook Wupje, tenzij de termijnecho een andere datum uitwijst natuurlijk!!!

@lola: fijn dat ze geholpen zijn!!!

@azeb: hee toch geslaagd voor een muts!
    Ik heb bij H&M wel leuke sjaal en muts gevonden.

18. enne over banners aanpassen, zal ik hem over 5 weken aanpassen dan haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Heb je goed gedaan... :)!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno dat is ook een goed idee :)! Of iets eerder mag ook, als jullie in elk geval maar klaar zijn!

Oh ja als het goed is, schrijft er niemand die ik persoonlijk ken mee op zwp dus hier kan de banner wel maar op hyves natuurlijk nog geen berichtjes hierover ;)

Deel Deze Pagina