Heb het afgelopen uur zowel hubbie als mijn vriendin aan de lijn gehad. De autorit was goed verlopen, de meiden zijn bij Eindhoven in slaap gevallen. Mijn vriendin heeft zo ongeveer de hele weg geslapen. Ze voelt zich nu redelijk, maar wel héééééééél erg moe...
@ Lola: lees net je bericht...dacht huh? Blijkt dat ik je eerste bericht gewoon niet gezien heb.....Jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! Is ze bekend met epileptische aanvallen? Pfff wat een dag voor jou ook....Knuffel! Meiden ik ga slapen....trusten!
Ja, helaas wel. Al ging het de laatste tijd heel erg goed en gebruikte ze zelfs geen medicatie meer...
Kwam nog even kijken hoe het met de vriendin van Lola was. Fijn dat ze allemaal weer veilig thuis zijn. Hoop dat ze goed uit kan rusten ook. Heavy hoor. Trusten
goedemorgen Lola, gelukkig is iedereen weer goed thuis gekomen. Blijkt idd dat je echt een nasleep van een paar dagen kan hebben van zo'n aanval
Lola, fijn dat ze veilig thuis is gekomen. Ik hoop dat ze goed heeft kunnen uitrusten ervan. Hoe moet het nu eigenlijk met haar auto? Ik neem aan dat Lolaman weer terug is komen rijden? Hier alles prima. Al was Isis voor haar doen wel erg vroeg wakker (voor zeven uur). Ze roept al sinds ik gister zei dat we vandaag weer gingen zwemmen de hele tijd 'zwemmen, zwemmen, zwemmen!'. Dus dat gaan we zo lekker doen. Zin in! Eva: geeft niks hoor van m'n nickname, het zal vast wel meevallen allemaal. Liefs Azeb
Goedemorgen! Hier was Aimar al om 5:30 wakker Zo stom, op donderdag moet hij er vroeg uit, ik moet hem dan altijd uit een diepe slaap wakker maken. Maar op mijn vrije dagen en in het weekend is meneertje megavroeg wakker... Heb hem verteld dat het te vroeg was, deur open, lichtje aan op de overloop maar wel nog even slapen. Eerst was het huilen, maar uiteindelijk heeft hij tot 6:00 rustig gelegen, toen nog 20 minuten boekjes gelezen en toen eruit...Luier was wel doorgelekt dus pyama was ook nat, dus ook wel logisch dat hij daardoor wakker werd... Vandaag even luiers en toiletpapier halen (we vegen onze billen nu met tissues omdat ik het vergeten ben te kopen....). Lekker spelen met Aimar en misschien op kraamvisite of bij een vriendin langs....
Jemig wat heftig en wat een geluk dat dat niet in de auto gebeurde op de snelweg!!!!! Nu mag ze helaas ook niet meer autorijden voorlopig....
Ik voel me wéér een beetje beter. Gisteravond 2 stukjes pizza gegeten. En vanmorgen niet misselijk toen ik opstond. Raven heb ik zelfs verschoon den aangekleed en daarna zijn we lekker een beschuit met nuella en een peer (apart) gaan eten. Sorry voor de typfouten, ik heb geen bril op.
Yule, super ! Hoop dat het nu in een stijgende lijn goed blijft gaan.Scheelt denk al heel erg dat die verhuisdruk van je schouders is nu
Dat scheelt zeker en dat ik fysiek gewoon echt niks meer doe de laatste dagen. Heb eindelijk rust om te rusten.
Poeh dat scheelt zeg! Mooi. Hier is de zere keel omgeslagen in een echte keelpijn.. oef wat een rotpijn is dat toch. Al pm geslikt en drink veel prik, dat verzacht. De wybertjes zijn op, dus straks even nieuwe drop halen. Iets suikervrij dan maar, want ik kom weer aan ipv afvallen. Niet de bedoeling Sven helaas niet doorgeslapen. Ook Julian huilend in bed vannacht. Die heb ik maar meegenomen in bed, was kapot en had zo'n pijn in de keel. Bah.
he meiden, heb wel bijgelezen maar een hoofd als een zeef. Lola, pff wat zul jij geschrokken zijn, maar knap dat je goed wist te handelen. Fijn dat je vriendin nu weer rustig thuis is. Yule, wat goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt! Ingeltje, beterschap Kaatje, Ilse mocht gewoon naar kdv met waterpokken. Hier gaat het redelijk. Ik had sinds 2 dagen soms wat pijn aan mijn linkerborst en zag gisteren rode plekken ontstaan. Waarschijnlijk verstopt melkkanaaltje ofzo. Dus nu goed leegkolven na de voeding en dan hopen dat het geen borstontsteking wordt. Bij Ilse 7 maanden BV gegeven zonder enig probleem, dus ken dit eigenlijk niet. Gisteren maar even snel op internet opgezocht hoe en wat.
hallo meiden ik ben een beetje dom ik dacht dat de meeting morgen was nu kan ik dus zondag niet heb het al op het andere forum gezet ik ben er zo ziek van nu echt de balen van ben gelijk zo sago als wat.