@lola heftig van je vriendin. ze zal nu wel weer aan de med gaan denk ik? mijn moeder is epileptie patient dus ik weet er alles van helaas hoe het allemaal kan gaan gelukkig heeft ze als 15 jaar ofzo geen groot insult meer gehad maar toen ik thuis woonde en tijdens mijn kinderjaren regelmatig. het is heftig en ze was ook altijd een paar dagen versleten ervan.
ik kom even knuffels uitdelen aan iedereen die het nodig heeft!!! vooral lola!!!jeetje wat een dag nou wij gaan een boterhamemtje eten en dan julia naar bed brengen heb bijna hele ochtend gebeld, terwijl julia in bad zat haha nu hele weekend vol plannen, allemaal leuk! eva komt vanmiddag met aimar, logeren gelukkig iemand die mee kan naar de buikfoto's, rik haalt het zo net, net niet dus dat is fijn en sws erg gezellig andere vriendin belde en die komen zondagochtend op de koffie, nog voor julia haar verjaardag, ook leuk dus! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jullie zijn lief! Het is fijn om zo veel warme reacties te krijgen... @Azeb: Hubbie heeft haar met onze eigen auto terug gebracht. Haar auto staat hier dus nog. Maar daar mag ze voorlopig toch niet in rijden... @Ingeltje: Pffft, weer een bud nacht achter de rug lees. Gelukkig ben je zelf nuchter genoeg om te beseffen dat het eens beter gaat. Maar ja, daar worden nu je nachten niet beter van. Voorzichtige knuff (in verband met je zere keeltje)... @Tweety: De ambulancebroeder gaf ook al aan dat nu waarschijnlijk een onderhoudsdosis zou moeten blijven slikken. @Yule: Ben zo blij dat het zo'n stuk beter met je gaat. Dan kun je tenminste ook lekker gaan genieten van je nieuwe huis en je zwangerschap. En ook weer van Raven natuurlijk... @Eva: Oei, Aimar hing weer de vroege vogel uit vanmorgen, lees ik. Maar wat jij schrijft over vroeg wakker worden op vrije dagen, herken ik wel. Zo moet ik Emma op werkdagen ook altijd wakker maken (7.00 uur), terwijl ze in het weekend geregeld uit zichzelf voor die tijd wakker wordt...
Lola: hoe is het nu met je vriendin? Ook mentaal zal ze een flinke opdoffer hebben gehad... Als ze eerst zo energiek was dat ze wel twee uur in de auto ging zitten met de kids om op visite te gaan bij een vriendin, dan zal het voor haar wel echt balen zijn dat ze voorlopig niet mag autorijden... .
hoi hoi! Hier vanochtend een lekker gezellig ochtendje met Kyano gehad. Eerst wat gepoetst en liedjes gezongen en toen een flink stukje gefietst en nog bij de bootjes gaan kijken Altijd zo gezellig. Hij slaapt nu nog maar zal wel zo wakker worden. Kaatje ha ha toch nog waterpokken dus Freesia oef daar zou ik ook emo van worden hoor! Is er geen kans meer op herstel voor haar? Lola jeetje wat vreselijk voor jou en je vriendin hoe de middag eindigde!!! Gelukkig zijn ze goed thuisgekomen. Heb je haar nog gesproken? Maar jij schrijft over die man die al een paar dagen vermist wordt, hubbie zei dat deze man bij ons in de straat woont. En hier staat idd ook al een paar dagen politie voor de deur maar jij schrijft Venlo? Zou het dan toch om een ander persoon gaan? Zijn fiets is toch bij het veer in Reuver teruggevonden of niet? Ingeltje leuk zumba!! Eva ha ha maar goed dat jullie nog tissues in huis hadden, anders moest je krantenpapier gebruiken Yule super meid dat het zo goed gaat nu! Anno gezellig allemaal leuke dingen gepland!
Ik heb haar inderdaad nog gesproken en ze is erg moe en heeft wat plekken en kneuzingen van de val. Je hebt gelijk. Ik schreef Venlo, maar bedoelde Reuver (mijn collega woont in Venlo...), het gaat inderdaad over die man...
Levi heeft het weer erg leuk gehad op de psz. Had stiekem een kaart van ons aan Levi in die brievenbus daar gestopt dus volgens de juf was hij super blij verbaasd Ook nog niet echt last van jeuk gelukkig Jannes is idd erg stil.
Wupje, mijn instructrice wordt behandeld en krijgt zware medicijnen. Tegen naaste familie en vrienden zegt ze steeds dat ze dood wil. Haar dochter van 17 wil haar daardoor niet meer zien Nu mag ze dat tegen haar gezin niet meer zeggen, maar ze meent het wel. Het is echt zo onbegrijpelijk en onverteerbaar dat zo'n levenslustige lieverd zo'n kloteziekte heeft en het niet meer ziet zitten. Het was echt zo'n stralende, knappe en superlieve vrouw. Echt een blonde stoot, zei mijn vader altijd. Daar was gister niks meer van over Ik vertelde het vanmorgen aan mijn moeder (weer janken) en die is er ook niet goed van. Het is haar collega en vriendin. Maar mijn moeder is er nog niet langsgeweest, nu gaan we snel een keer samen naar het ziekenhuis (kleenex mee).
@Freesia: Ik had het verhaal over je rij-instructrice gisteren wel gelezen, maar vergat er helemaal op te reageren. Depressiviteit is inderdaad een stomme rotziekte. En het allerergste is vaak dat de omgeving zoiets heeft van: 'Ach joh, ik voel me ook wel eens rot/down. Morgen gaat het vast weer beter...' Maar als je depressief bent gaat het nooit zomaar weer beter, dat is een lang en zwaar proces. Ik hoop dat je rij-instructrice er uiteindelijk sterker uit zal komen. Dikke knuf...
Oh wat heftig Freesia... Wat een rotziekte inderdaad... Heeft iets de depressie getriggerd of is het zomaar gekomen? En heeft ze het al lang? Knuf voor jou!
Levi net even onder de douche gezet .verlicht geloof ik wel. Vooral in zijn onderbroekje ( voorkant en billen ) zitten onder. zelfs op zijn piel. Arm kind. Net even foto's gemaakt (staan op hyves ) , kan ik morgen het verschil zien.
@Freesia: wat een schrijnend verhaal! Ik ken deze ziekte natuurlijk vanuit mijn werk en manlief is behandelaar van mensen met een stemmingsstoornis. Het lijkt me echt vreselijk als je je langdurig zo ongelooflijk rot voelt. Ook heel erg om te zien hoe iemand uit je omgeving zo worstelt met haar (zin in het) leven. Knuf! @Kaatje: ocherm... wij hebben bij Q Poxiclin (of zoiets) gebruikt, dat is een soort schuim dat verlicht. Werkte hier goed, maar was wel erg prijzig weet ik nog. @Lola: voor jou ook een dikke knuf want je hebt gisteren een heftig dagje gehad (en je vriendin al helemaal). Wat goed van je dat je zo rustig bleef! @Yule: ik vind het zo fijn voor je dat je je weer beter voelt! @Ingeltje: zwanger? Ik? Ben je mal. Ik heb ook helemáál geen last van mijn hormonen (hee, wat raar: mijn neus begint ineens te groeien! ). Hoe gaat het met je keel? @Eva: dat was een vroegertje vanochtend dus... @Wupje: hoe voel je je? Leuke banner @Hummelke: hoe gaat het met je? Ik hoop dat je geen borstontsteking krijgt, want dat is volgens mij echt heel erg pijnlijk.
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Q was op het kdv en dat gaat gelukkig helemaal super. Het wegbrengen gaat heel soepel, hij gaat meteen bij het raam staan om me uit te zwaaien. Het eten gaat goed, het slapen nog beter maar hij heeft het wel geregeld over ons (papa en mama werken, papa en mama ceenu (centjes verdienen, incl. fronsgezichtje en vingers tegen elkaar aanwrijven ). Als ik hem op kom halen is hij erg blij, maar hij vindt het wel jammer om zijn vriendjes en vriendinnetjes achter te laten dus daat zwaait hij zeer uitgebreid naar. Ik heb net pannenkoeken gebakken, had ik echt zin in. Q heeft 1 1/2 pannenkoek op en zat zo vol dat hij geen toetjes meer hoefde. Nu even wat tv kijken (ik) en met de duplo spelen (Q) en dan straks naar bed (allebei ). Lekker slapen, ik verheug me er nu al op!
Hummelke: Ik heb ook deze keer een beginnende borstontsteking gehad, ik heb uit voorzorg paracetamol geslikt (ontstekingsremmend) en ben met warme compressen/douche gaan werken en masseren. Bij mij werd het gelukkig geen echte BO want dit deed al pijn genoeg. Hoop dat het niet doorzet. Pupke: jokkebrok en mijn keel is echt AU. Ben aan de paracetamol en ibuprofen (even kijken wat het beste werkt) maar eten doet echt pijn. Heb voor het eerst in jaren geen behoefte aan chips en dan weet je het.. dan is het echt erg hahaha. Pfoe het hete eten was al een flinke marteling. Komt goed hoor, heb beetje zelfmeelij Kaatje: het havermoutbadje ken je hè? Met dat washandje?