Oooh lekkerrr!! Ga ik ook maar eens maken morgen of overmorgen, heb de mix al in huis en de kaas. Wauw, is 't mannetje nog op? Hier is het altijd om 19 uur rustig. Lekker, avondje voor onszelf. Slaap lekker alvast! Ik ben ook megamoe. Ga ook zo maar denk ik.
Ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Raar, had nu echt gerekend op de 35 dagen. Morgen dag 37, valt nog best mee, maar ben niet gewend dat het langer duurt. Heb ook allemaal aften in mijn mond, aan binnenkant wang, tandvlees kapot, 'puntjes' op mijn tong en de zijkanten van de tong ook geirriteerd. Een teken van verlaagde weerstand, wat je meestal kunt hebben rond je menstruatie. Dusssss.. het zal wel gauw komen.
Had in de winkel gekeken voor die calendulan kinderemulsie voor waterpokken. 8.95. ( toch niet normaal meer ? ) kreeg van smoeder de tip dat ik het ook kon insmeren met ouderwetse groene zeep. ga dat dus eerst maar eens proberen voor 0.82 ct
@Kaatje: dat spul wat ik bedoel was volgens mij zelfs 15 euro . Ik heb nog nooit gehoord dat groene zeep zou helpen, havermout wel trouwens.
Groene zeep gebruikten ze vroeger altijd. laat het sneller uitdrogen. Havermout helpt idd heel goed ( van wat ik hoor ) maar ik krijg Levi met geen mogelijkheid in bad,dus hier helaas geen optie
Je hoeft het niet persé in bad te doen. Als je een teiltje warm water hebt, waar je het washandje gevuld met havermout, een tijdje in laat hangen, dan werkt het net als een theezakje. Je kan hem er dan mee insoppen/lekker deppen/'stempelen' (met dat washandje dus). Voelt heel melkachtig en glibberig aan, verlichtend.
Dag dames, Ik ben er wel hoor en probeer ook regelmatig mee te lezen, maar ik heb het zooooo druk dat ik lees en geen fut heb om te reageren of het vervelend vind om alleen maar ego iets te melden omdat ik geen tijd heb om op anderen te reageren. Maar ik leef nog.... al is daar alles mee gezegd. Op het werk is het gekkenhuis. Ik maak veel uren, lange dagen en loop over van de klussen die door iedereen bestempeld worden als spoed, haast, graag nu meteen.... G. van Ingeltje herkent het vast. Prive ook druk, al doe ik dat zelf hoor. Tot nu toe elke avond als de meiden in bed liggen, heb ik wel wat. Vriendinnetje, verjaardag en nu zit ik weer opgetut klaar voor een reunie.... Dus sorry weer geen tijd om te reageren. Al wilde ik Lola en Freesia even knuffelen, wat een heftige gebeurtenissen! Wupje complimenteren met haar prachtige banner. Zeggen dat het jammer is dat de meeting niet doorgaat. Kaatje succes wensen met de pokjes. Ingeltje veel te laat feliciteren met haar nieuwe functie, Yule laten weten dat ik blij ben dat verhuizing voorbij is en het goed gaat en .... nou ben ik vast nog heel veel vergeten. ByeZwaai - xxx
Dat kan natuurlijk ook nog. Las op internet dat het ook gewoon met brinta pap kan. Laat ik dat nu in huis hebben. Morgen maar even proberen
Oei ik nam een pasoa,maar slaat in als een bom. Ferry is nu Taco uit laten en gaan dan lekker op bed the voice afkijken. tot morgen
ik heb tot net ook the Voice of Holland gekeken. Sommige vind ik een beetje over the top, zoals die Sarina bijv. En ik vind het zo raar dat winnaars van Idols dan weer helemaal opnieuw mee gaan doen Eigenlijk stelt het dus niet altijd veel voor als je een talentenjacht wint. Dewi die weer opnieuw is teruggekomen, hier Raffaela. Eigenlijk zijn Jim en Jamai nog de grote winnaars van alle talentenshows. En dan hebben Boris en Lisa het ook heel goed gedaan. Anyway, zometeen lekker slapen Kaatje leuk dat jullie een kaart voor Levi in de brievenbus hebben gedaan! Hi hi hips pasoa Freesia heel moeilijk zon situatie Pupke het gaat goed met me! Alleen heel erg moe, dat ik hier nu nog aan het typen ben is echt een wonder, had me vandaag eens voorgenomen om niet gelijk om 8 uur op de bank in slaap te vallen Fijn dat het goed gaat met Quinten op KDV. Kyano zegt ook altijd papa geld verdienen maar papa komt dadelijk Ingeltje oei geen zin in chips......zelfs geen patatje Joppie??? Oh die is zo lekker ! Maar ook hier wordt de zin in chips steeds minder aangezien ik dan gelijk misselijk wordt Jannes leuk dat je weer even voorbij komt, heel veel succes met de drukte op je werk en veel plezier met alle privé feestjes! Even nog een vraagje wat toevallig vanmiddag bij me opkwam; ben je met Isabel ook al aan de hapjes begonnen? En gaat het goed verder met haar?
zeg voel ik mij beter en kom ik hier moet ik van blz 97 naar 132 in 4 dagen tijd srry ik ga niet bijlezen dan ben ik tot na middernacht bezig! Wie heeft een snelle update voor mij? En Kaatje hé ik werd helemaal emo van jou toen ik thuis kwam vanaaf!!! Gekke muts, idem dito!!!!!!!!
Wupje: hahaha ik wist dat jij op de chips in zou gaan, mede-chips-verslaafde Toevallig de patatje Joppie deze week geprobeerd, lekker, maar je handen stinken de hele dag naar snackbar hihihi! Jannes: oef... druk dus. Gijs is idd ook heel erg druk op het werk. De kids weten nog net hoe papa er uit ziet Ik ga naar bed meissies! Trusten...
Hooooi liefie!! Heb MSN niet aan staan, had tvavondje. Dus vanaf hier: slaap lekker!! (en maak ons niet zo nieuwsgierig met je halve bericht hihihi) (en jij WIST dat ik nieuwsgierig zou worden en als eerste zou gaan vragen wat Kaatje dan heeft gedaan )
@kaatje: ik las even mee en zag dat Levi waterpokken heeft. Wat hier hielp was mentholpoeder. Havermout en dure creme's en smeersels van de winkel en apotheek hielpen niet.
Gooooeeeeeeiemorgen! Ben een beetje vroeg wakker. Heel de nacht last gehad van mijn darmen, zit een beetje verstopt door haast niks eten van de week en zwschap natuurlijk. Er zit een harde bal in mijn bovenbuik, bah. Al dat gepraat over chips, gatver. Moet er echt niet aan denken. Zowiezo niet trouwens, ben niet zo'n chipstype. Gisteravond voor het eerst heerlijk in mijn eigen nieuwe bad gelegen, wat was dat fijn zeg! Heb ik een jaar moeten missen een bad. Hmmmmmmmm. Vandaag leveren we het oude huis op, hopelijk gaan ze niet teveel zeuren over de verdwenen plakplintstukjes en de halen in de gordijnen... en krijgen we de 900 euro borg gewoon terug. Dan is het helemaal afgerond en hoef ik daar nooooooooooit meer heen! @jannes: wat fijn weer wat van je te horen! Dacht al dat je het druk zou hebben. @kaatje: goeie tip hoor die havermout, werkt echt wel. En idd kun je het washandje weken en ook gewoon onder de douche gebruiken. Levi zal het heerlijk vinden denk ik. Ik vind 8,95 voor calendula niet zo duur eigenlijk, als je bedenkt hoeveel goudsbloemen nodig zijn voor zo'n potje. Dit is namelijk echt van bloemen gemaakt. Voor homeopathie ga ik dus echt NIET betalen aangezien dat 3 moleculen werkzame stof in alcohol of water is. Ja dááááág. Daarbij geloof ik niet dat dat kan werken. Maar natuurgeneeskunde, met kruiden enzo, daar ben ik wel van.
@Yule: goedemorgen! Dat bad klinkt heerlijk, ik duik er straks ook eens even in (nou ja, in mijn eigen bad dan hè). Mijn neus zit nu al zo'n 4 weken dicht en ik dacht dat ik verkouden, dan wel allergisch was. Maar zou het ook van de zwangerschap kunnen komen?