September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: jij vroeg naar hapjes. Isabel is alweer bijna 7 maanden, dus ze eet inderdaad al hapjes. Niet veel hoor. In de ochtend een klein bodempje fruit en in de avond een groentehap. Sara at rond deze leeftijd al volle bakken, maar Isabel vnd het wel lekker, maar het eten van de lepel gaat nog niet zoals het zou moeten. Ze likt vaak meer dan dat ze hapt..... :D

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Klok verzetten; ik ben ook benieuwd hoe Kyano het gaat doen de komende dagen. Ik verwacht dat hij tegen 5.30 nieuwe tijd wel wakker zal zijn aangezien hij normaal rond 6.30 wakker is.

Hummelke gelukkig lijkt het erop dat de borstontsteking niet doorzet!

Steen beterschap voor Femke!

Yule ik snap ook heel goed dat jij echt behoorlijk in de put zat en nogmaals ik denk ook dat het is gekomen door alle stress die allemaal op je af kwam en daarbij nog eens de misselijkheid en moeheid van de zwangerschap. Ik geloof je ook echt hoor dat het gewoon abnormaal heavy is geweest en daarom gaf ik ook aan dat ik hoop dat je zo snel mogelijk weer kunt gaan genieten. Maar ik denk dat juist doordat ik een curretage heb meegemaakt ik wel met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik die gedachten nu niet meer zal krijgen. Misschien wel als ik geen mk had gehad, ik weet het niet.
    Maar ik veroordeel jou ook echt niet, ik schrok alleen van het berichtje zoals je het plaatste.

Azeb is zeker een wonder en heerlijk genieten van onze kids!

Jannes ha ha Isabel is dus meer van de smaak als van de hoeveelheid :D Wacht maar tot ze ontdekt hoe het moet!

Ik kruip zo lekker op de bank naast hubbie :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw! Precies zoals ik er ook over denk!

edit: hahah Freesia ook al :p

Misschien ten overvloede nog dit: mensen die op een schip zitten en extreem zeeziek zijn, worden soms vastgebonden en opgesloten, omdat ze anders zelfmoord willen plegen, zó ellendig voel je je dan dus. Zijn zat mensen die dus op die manier overboord gesprongen zijn...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier nog steeds keelpijn en een druk dagje gehad. Vanmiddag nog verlaat kraambezoek van oom/tante Gijs. Opeens belden nog moeder en zusje van een vriend van ons, die wilden ook nog op kraamvisite komen vanavond, dus oké, hebben we dat ook gehad haha!
    Nu wel kapot. Was gezellig en ook heel vermoeiend.

Steen: ik geef nog elke avond om 19 uur klein beetje borstvoeding, vooral voor het lekkere momentje samen en om de dag rustig te eindigen.. heerlijk, hoop dat ik dit nog lang zo kan volhouden!

Fijne avond allemaal!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klok verzetten ?
    Mis ik iets ?

ow klok moet achteruit vanacht.. thanx voor het helpen herrinneren

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Blijkbaar hihihi laatste weekend oktober gaat altijd de wintertijd in ;)

7. grrr droger leek kapot te gaan maar die zijn ze nu aan het maken en nu heb ik ook nog een stuk van een vulling
    lekkere avond zo.
    ga zo maar naar mijn bedje en hopelijk kan ik maandag bij de tandarts terecht

xxxxxxxxxxxxxxxx

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @steen ik hoop dat femke snel beter is!

klok verzetten.. hing een leuke brief boven mijn in/uitklok op het werk :D dus ff P gebeld :p

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen allemaal!

@ Yule: fijn dat je je weer wat beter begint te voelen! En idd, je gedachten heb je nou eenmaal in sommige situaties niet onder controle. Respect voor het feit dat je het hier neer durfde te schrijven.

@ Steen: oh nee Femke ziek? Beterschap voor haar!

Aimar is vannacht 2 keer wakker geweest, aai over zijn bol, muis terug en deur op een kier en meneer sliep weer verder. Om 7:38 (dus nu eigelijk 6:38) was hij wakker.

We gaan nu even kleien!

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Dank jullie wel!

Wij zijn net wakker, dus hartstikke netjes, met de klok verzet!
    Femke heeft vannacht bij ons geslapen. Ze was gisteren weer erg zielig, dus een paracetamol er in en lekker bij ons in bed. Ze heeft goed geslapen en werd tien minuten wakker: hey papa thuis, en mama ook, joepie! schatje he! Ze heeft weer praatjes voor tien dus volgens mij is het leed weer over.

@Ingeltje, heerlijk dat die ene voeding zo nog lukt! Inderdaad lekker van blijven genieten.

@Jannes, jeetje Isabel al weer zeven maanden oud, wat vliegt de tijd!

@kaatje, ik las je www op hyves, balen zeg!

@Anno, oh shi*t de droger kapot....

@Freesia en Funnyme, een fijne dag!

Fijne dag!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Levi kwam 06.45 nieuwe tijd.

Eva, wij zijn ook aan het kleien :) Klei is inmiddels wel toe aan vervanging. gelukkig is het bijna sinterklaas

Steen, gelukkig voelt Femke zich weer wat beter.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten werd om 07.45 uur nieuwe tijd wakker, lekker dus!

@Steen: fijn dat Femke zich weer beter lijkt te voelen.

@Kaatje: is het gisteren nog goed gekomen met het lootjes trekken?

Wij zijn gisteren bij vrienden geweest, Quinten heeft de hele avond met zijn vriendinnetje gespeeld. We hebben daar lekker gegeten en waren op tijd weer thuis. Straks gaan we naar andere vrienden, nog even naar de dikke buik kijken want ze krijgen over ongeveer twee weken hun eerste kindje. Leuk!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Veel plezier straks
    Ja kwamen om 20.30 een keer aanzetten. Heb smoeder getrokken dus ik ben blij. Wel het vermoeden dat zwager mij heeft. Niet blij.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Koetmorning!

Hier sliep Sven eindelijk weer eens door. In de theorie 'honger' heb ik gisteren 2 flessen overdag verhoogd van 180 > 210 en hup hij sliep meteen door. Jemig, wat kan die beebie vreten zeg!!
    Maar goed, je vat hem al. Uiteraard ging Julian weer eens op de jammertoer vannacht. Na maanden zijn we er eindelijk achter dat als hij huilt en roept: 'eigen bed' dat hij dan niet in de war is, en zijn eigen bed zoekt (waar hij ten slotte al in ligt) maar hij bedoelt daarmee ons bed ;) hahaha. Dusssss... toen gelijk maar besloten dat hij dáár in ieder geval niet in ging. We hebben hem een tijd laten huilen, af en toe even uitgelegd dat hij in zijn eigen bedje (Julian's bedje :p maakten we er van) moest slapen en niet bij papa en mama.

Het eten gaat sinds deze week geweldig!! Het avondeten begint niet gelijk met 'hoeffe nie' maar hij gaat gewoon lekker eten en na een tijdje is het dan genoeg. Prrima!!
    Ook de boterhammen gaan beter. Als we nu zeggen dat hij ook even zijn korstjes moet opeten en dan mag spelen, dan accepteert hij het veel sneller. Gaat nog wel even in protest, maar heeft door dat hij maar beter kan doen wat we vragen, dan kan hij lekker spelen.
    Wat een genot!! Ook merk je heel duidelijk dat hij daardoor beter in zijn vel zit, de strijd is weg in hem. Nu hij wel eet gaat het echt lekker.
    Blij dat we dus van de week even ingegrepen hebben, het is nu eindelijk weer eens gezellig aan tafel!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Steen: hey wat lekker dat Femke het weer goed doet! Het is inderdaad heerlijk om ze van die wijze dingen te horen zeggen hè! Azeb ook al met Isis.. wat genieten we toch van de kindjes :)

Zo hier valt er 1tje om van de slaap. Dus die gooien we zo in bed. Wel lekker 'vroeg' kunnen we vanmiddag nog even wat leuks doen. Ben benieuwd hoe het om 16 uur gaat, want dan zal hij zin in avondeten krijgen denk ik :p

17. hallo

@ingeltje lekker sven doorgeslapen, hopelijk houdt hij het vol en julian dan ook

strijd: hier ook de riemen weer aan het aantrekken want julia wil overal over in discussie en het lijkt te helpen, ze is vandaag al heel de dag heel lief en luisterd gewoon.

klok: julia was om half 7 nieuwe tijd wakker, maar ligt er nu pas net in dus wel weer goede schema, vanmiddag naar souders dus dan red te het wel tot 6 uur en dan nog even douchen enzo dus morgen weer lekker normale tijd slapen

droger lijkt gemaakt maar even afwachten of hij het blijft doen, heb hem nu niet aan

tand: had al 3 dagen mijn kaak op slot dus ik wist niet hoe ik naar de tandarts zou moeten en het deed ook echt pijn maar sinds vanmorgen is het weer los dus morgen even tandarts bellen

verder alles zijn gangetje, net visite gehad en vanmiddag even naar souders. een echte zondag!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, fijn dat het eten nu zo goed gaat met Julian. En Sven lekker doorgeslapen :)

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: Isabel dronk ook al vrij snel 210/7. Hopelijk slaapt Sven nu voortaan lekker door.

@Kaatje: gelukkig heb je zelf zwager niet getrokken. Vind het altijd zo moeilijk om voor iemand iets te maken die je niet zo leuk vind.

@Steen: gelukkig is Femke weer beter.

Hier eigenlijk niets gemerkt van klokverschuiving. Normaal staan we rond 8.00 uur op, nu was het half uurtje eerder. Beide dames gingen net ook weer gewoon om 13 uur slapen, dus prima...

Net even bij sbroer/szus op de koffie geweest (altijd gezellig) en na de slaap gaan we naar mijn ouders tot vanavond voor de verjaardag van mijn moeder.

Fijne zondag allemaal!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, ik had hem in eerste instantie wel ( zij waren te laat dus had zoiets, we trekken vast ) maar toen ik zag dat ik hem had heb ik hem terug gegooid haha. Ferry zei al gelijk 'jij hebt yordi of mijn pa" . Nu heb ik smoeder. leuk !

Deel Deze Pagina