September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bleeeugh ik voel me weer beroerd. Sjonge, ik ben echt om de 2 weken ook ziek ofzo.
    Vandaag misselijk, weer buikgrieperig.
    Sven spuugt al zijn flessen uit, alleen de borst gaat wel goed. Net nu ik had besloten om hem niet meer echt te stimuleren hierin. Zucht.
    Julian is ook niet lekker. Die heeft een heleboel poepluiers al gehad.
    Vannacht ook lang met Sven bezig geweest, die alles uitkotste... arm mannetje en arm ander mannetje en arme ik. En arme Gijs die met ons zit hahahah.

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier ook even klagen. Jill werd vannacht 3 keer huilend wakker, maar sliep zelf weer in. Vanmorgen om 6 uur helaas ontroostbaar en koortsig. Half uitgekleed, maar slapen wilde niet echt meer lukken. Om 8 uur mee naar beneden, heeft ze echt anderhalf uur liggen jammeren op de bank. Heb haar paracetamol gegeven. Toen viel ze in slaap daar. Na een minuut of 10 weer huilend wakker.
    In bed gelegd, heeft ze een half uurtje geslapen.
    Nu is ze redelijk te doen, veel huilen, dat wel. Eten en drinken wil ze niet echt. Hoop dat het 1 van de nieuwe kiezen is die dwars zit, er is er al eentje bijna helemaal door zagen we.

En ik had wilde plannen voor vandaag, onze laatste vakantiedag ;)

Inge, beterschap met iedereen!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    achgos :( jij ook Bterschap

4. beterschap voor jullie hummels

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ingeltje, Kaatje gefeliciteerd met jullie papa's
    tweety gefeliciteerd met Rene

@freesia hier ook eentje niet niet echt wilt eten, jammerig en koortsig is maar ik voelde/zag niks :(

Hier geen middag naar de bos want ik heb al flinke krampen.. temp ook flink gedaald dus laat de ongi maar komen..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, knuff meis. Balen zeg dat je steeds zo beroerd bent :( Hoop dat jullie snel weer allemaal op en top fit zijn.

Freesia, jeetje vakantie alweer voorbij. En Jill ook niet lekker. knuff

Parr, stomme ongi :(

Trouwens niets meer van mijn vader gehoord.

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: hele dikke knuf. Ongi s*cks...

@Ingeltje: hè bah, alweer buikgrieperig! Het zit je niet mee de laatste tijd. Ik hoop dat jullie snel weer allemaal fit zijn (en dat Gijs fit blijft).

@Freesia: ocherme Jill...

@Kaatje: balen dat je vader niets heeft laten horen.

Wij zijn vanochtend even naar het bos geweest. Ik heb net even een dutje gedaan en als Q zo wakker wordt gaan we naar vrienden toe. Wellicht gaan we daar ook nog even de bossen in met hun (hele grote) hond.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !
    Wilden hier eigenlijk ook gaan,maar is toch een thuis hang dagje geworden. Levi heeft ( weer ) geen zin om te slapen

9. @kaatje balen zeg en erg jammer ook dat je vader niets laat horen

julia heeft wel een klein urrtje geslapen en kwam helemaal chagi uit bed
    is ook super verkouden dus niet helemaal topfit.
    Als formule 1 is afgelopen gaan we lekker naar buiten, even frisse lucht zal goed zijn

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    even abo vergeet het steeds aan te kruizen. kom later bij lezen.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wij wouden ook naar het bosjes gaan vanmiddag maar ik heb flinke krampjes en dan geniet ik niet. Heb wel lekker 2 uurtjes op de bank getut en ik voel mij herladen en mijn ongi is door haha

12. @parr iig je ongi nu door, wel balen. en lekker hoor lekker op de bank hangen

wij hebben lekker gewandeld en daarna lekker tv gekeken
    nu gaan we een soepje met een stokbroodje eten.

xxxxxxxxxxxxxxx

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier ook een koortsig en huilerig kind met doorkomende kiezen. Vannacht is K. er 1x uit geweest en ik hem daarna nog wel 3x even horen jammeren en bijna elk uur op de klok wel gezien. Zijn kiezen boven zijn nu bijna door zag ik. Vanmiddag heeft hij ook maar 1 uur geslapen. Vanmiddag alleen even hier op het binnenterrein in de zon gezeten met wat andere ouders en een wijntje. Teun heeft even lekker gespeeld met de kindjes en was daardoor even afgeleid. Nu ligt hij weer sip op de bank met zijn vingers in zijn mond. Hopelijk gaat het vannacht en morgen beter want dan moet hij naar het KDV.

Ingeltje: beterschap! Ik had na de geboorte van Teun wel 3x buikgriep achter elkaar. Je bent gewoon nog heel bevattelijk of zo dan. En buikgriep is zoooo beroerd :x

Iedereen met zieke kindjes: sterkte en beterschap!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    O jee Teun ook al zo'n last van zijn kiezen. Hier vanavond maar eens in Levi zijn mond proberen te kijken om te zien hoe de zaken er daar voor staan

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ohh SanneMart, precies hetzelfde dus :( Jill heeft wel gelukkig 3 uur liggen pitten, die wordt net wakker.
    Kijken of we er wat tortelinnisoep in krijgen...

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Daar ben ik weer :)
    Vrijdagavond gezellig avondje met de meiden gehad, gisteren in de ochtend lekker met Kyano gaan zwemmen. Was echt super leuk; hij durft nu gewoon vanaf de kant in het water te springen! Ik genoot ervan om te zien hoe leuk hij het vond. Daarna toen Kyano sliep in de tuin gewerkt, wat een heerlijk weer! En 's middags nog even een flink stukje in het bos gewandeld. Vandaag ook 's ochtends al een stukje gewandeld en naar oma geweest. Toen we terugreden zei Kyano al in de auto dat hij niet wilde slapen maar fietsen naar de eendjes :D dus maar niet in bed gelegd want dat had toch geen zin. Om 15 uur belde mijn broer dat hij met zijn vriendin bij ons voor de deur stond om koffie te drinken dus toen zijn we maar weer terug gegaan en hebben nog een gezellige middag gehad.
    Alleen jammer dat Kyano rond 18 uur toch compleet instortte, hij heeft ook een ontstoken oogje en er kwam allemaal prut uit :(
    Dus die heeft alleen maar toetje gehad en hebben we daarna maar snel in bed gelegd. Lag er om 18.15 uur al in.
    Morgenmiddag toch maar weer even in bed doen ;)

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje grr balen zeg die leverproblemen met de cv :x
    Fijn dat de auto verkocht is! Wij hebben een Ford Focus, bevalt prima. Mooie wagen die jullie gekocht hebben.
    Oei dat is minder nieuws wat betreft je werk :(

Missy oh wat balen dat het met A nu weer wat minder gaat :(

Elise kan me voorstellen dat je gaar was na zo’n cursusdag.
    Hoop dat je veel respons krijgt uit de advertenties!

Anno ik hoop dat jullie gauw een geschikte nieuwe auto vinden!

Leuke banners van Ingeltje en Kaatje voorbij zien komen :)

Yule oef wat is het nu zwaar voor jou. Dikke knuff meid en hopelijk verdwijnt het rond de 10 / 11 weken.

Jannes balen zeg zo net voor het weekend nog terug naar je werk geroepen worden.

Pupke gelukkig herstellen je ouders goed!

Azeb hmm wat een lekkere maaltijd gisteren :p

Freesia, Sannemart & Ingeltje knuff voor jullie en beterschap voor de kids!

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenavond allemaal!

Ben t weekend niet geweest, hubbie en ik hadden een hoop te bespreken samen, maar zijn er gelukkig uitgekomen hoor!
    En toen ging me wasmachine ook nog es goed doen, al me was kwam er gevlekt uit ipv schoon. Weer kookwas gedraaid en nu maar minder in me trommel gooien en af&toe op hogere temperaturen wassen.
    En toen ging me droger maf doen, bleek er dus ergens nog een fliter te zitten die we dus al 4 jaar NIET leeggemaakt hadden. Wat een zooi kwam daaruit zeg, gadver!
    En natuurlijk lekker van t weer genoten, Mike is alleen beetje vervelend en roept de hele dag: nee dat wil ik niet!

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, leuk nieuwe auto, hij lijkt op die van ons, ford focus station of niet dan! Wij zijn er erg blij mee! Hoop dat je snel ander werk vindt. Beterschap voor jullie allemaal!

Hier begint het normale leven weer vorm te krijgen. Gisteren en vandaag ook lekker even naar buiten geweest, wat een heerlijk weer toch. Helaas wordt het komende week weer minder...

Sara doet het echt super. Gisteren om 21.30 laatste voeding. Aangezien de voeding van 24.00 uur vaak drama was omdat ze dan nog half sliep, hebben we besloten die maar weg te laten. Om 4 uur werd ik wakker en hebben we haar maar wakker gemaakt, 6.5 uur geen voeding is best lang voor zo'n kleintje, dus langer durfde we niet aan. Om 7.45 werden we wakker van Ilse. Ben echt apetrots op mijn meisjes!!!

Ilse vindt het prachtig en deelt vele kusjes aan haar zusje uit. Verder haalt ze het bloed onder onze nagels uit, want ze wil alles zelf doen. "Nee mama, niet doen" wordt ongeveer 2 keer per minuut gezegd ;)

Morgen gaat ze weer een dagje naar kdv dus dat is wel lekker. Morgenochtend komt wijkverpleegkundige langs, morgenmiddag is de poets er en mannetje werkt morgen thuis. Kijken of ik nog ergens tijd heb om te rusten...

Ga nu lekker relaxen op de bank. Toedels!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geweldig Hummelke!!
    Ik benijd het doorslapen wel een beetje ;) en ja het is idd een Ford Focus Station (Futura).

Meiden jullie zijn ontzettend lief allemaal, bedankt voor het meeleven elke dag! Ben wel flink aan het klagen de afgelopen maanden, ik hoop dat het bij ons straks eindelijk wat lekkerder mag verlopen. We genieten tussendoor ook heel erg hoor, om de verhalen van Julian, het gegiechel van de broertjes samen en Sven is echt een schatje.

Vanmorgen heeft hij bijna alle flesjes moeten overgeven, borstvoeding had ik alleen 's morgens nog, dat bleef wel binnen.
    's Middags maar kleine flesjes gaan maken, dat ging beter.
    Ik voel me nog beroerd. Klein beetje avondeten gehad.

Deel Deze Pagina