September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jannes, haha wat een grapjas is (jouw) Sara. ;)

Steen, fijn dat Femke ook weer wat fitter is.

Ingeltje, fijn dat het allemaal goed gaat, hoop dat Sven blijft doorslapen en Julian blijft eten!

Hier gisteren gezellig de buurvrouw met kids te eten gehad. De meiden hebben heerlijk met elkaar gespeeld en lagen om 20.15 op bed. Beetje laat voor Ilse haar doen, maar de klok ging toch verschuiven dus ach. Vanochtend meldde Sara zich al om 5.45 nieuwe tijd voor de ochtendvoeding...Ilse werd om 6 uur nieuwe tijd wakker. Iets te vroeg dus die hebben we nog een uurtje laten liggen en daarna opgestaan. Lekker lange ochtend gehad dus. Heleboel klusjes gedaan. Meiden liggen nu te slapen, mannetje is nog even gaan fietsen met dit mooie weer. Straks weer kraamvisite.

Met eten gaat het hier ook stukken beter. Ilse wil weer gezellig aan tafel eten en heeft gisteren flink gebunkerd!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,
    Vandaag goeie dag dus naar mijn vaders verjaardag geweest.
    Wat blijkt, mijn zusje is ook op 22 mei uitgerekend!!!!! Bizar he?

@ingeltje: Raven dronk ook altijd (vanaf FV dan) 210 cc per fles. Ik kwam ook altijd boven die liter uit. Jammer dan. Als ze zich maar lekker voelde dacht ik dan.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, idd bizar. wel heel gaaf !
    Toch hoop ik niet dat jullie ook op dezelfde dag zouden bevallen. of zouden jullie daar zelf geen problemen mee hebben ?

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    nee hoor! lijkt me leuk (maar zeer onwaarschijnlijk)

@wupje: ik snap jouw reactie ook heel goed hoor, na alles wat je hebt meegemaakt.
    Ik heb trouwens nog even in de bijsluiter van primperan gekeken en ik denk sterk dat het daarmee te maken had. Kan depressieve reacties en suicidaliteitsgevoelens geven en dat had ik dus. En na het stoppen met primperan vanaf woensdag ongeveer had ik echt het idee dat ik daarna ineens geen zwarte sluier meer over me heen had.
    Echt eng eigenlijk achteraf.

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jeetje wat heftig, dan kwam het daar dus echt van.
    Pfoe, is het middel bijna erger dan de kwaal!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: hmmm lekker die bijwerkingen..wist je dat niet van tevoren? Gelukkig gaat het nu beter en hoef je die medicijnen niet meer te slikken...

Hier vanmiddag even snel de stad in geweest met mijn moeder om die jas te ruilen. Maat groter dus Aimar kan 'm nog een tijd aan. Ook nog een trui voor hem gescoord bij de C&A voor 8,95! Hij heeft nog een paar truien in maat 80, maar die worden langzaamaan een beetje te kort, vooral de mouwen. Nu dus maat 92 gekocht, niet gepast, maar als de mouwen te lang zijn sla ik ze wel een keer om...

Ook styling mousse voor krullen gehaald..pffff weet namelijk echt niet meer wat ik met zijn haar moet doen om het nog enigzins netjes eruit te laten zien. Eerst had ik Zwitsal gel, maar daar had ik zoveel van nodig en het effect was zo kort, dat de tubes binnen no time leeg waren. Toen kokosolie-wax ofzo geprobeerd. Werkt erg goed, maar half de zandbak zat telkens in zijn haar geplakt als hij van het KDV kwam :x;)
    Nu dus morgen maar eens die mousse proberen. Het hoeft namelijk niet hard te worden, alleen die pluizende krullen moet in bedwang gehouden worden ;)

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi!

Hier een gezellig dagje gehad.
    Vanmorgen bij een vriendin om visite. Vanmiddag zouden vrienden komen eten met drie kids, maar die belde om 15 uur af, omdat er eentje ziek wakker geworden was....en ik stond net een hele grote pan nasi te maken, grrr. Daarna zijn we gezellig met z'n drietjes naar Ballorig hier in de buurt geweest, was leuk! En nu is een vriend van ons hier, die heeft maar even geholpen met de nasi ;) (er staan nog twee grote bakken in de vriezer...)
    Morgen weer werken. Heb weer een drukke week voor de boeg. Di en woe ben ik weg voor scholing en dan het weekend weer werken.

@Ingeltje, fijn dat Sven doorgeslapen heeft!

@Kaatje, fijn dat je je smoeder hebt!

@Jannes, Femke heeft ook geen last van de klok verzetten.

@Yule, leuk op dezelfde dag uitgerekend!

@Eva, hihi grappig stylingmousse voor het haar van Aimar *droomt verder voordat we Femke's haar kunnen stylen..*

@hummelke, fijn dat het eten bij jullie weer goed gaat. Hier lijkt het ook weer goed te gaan (na twee dagen niet eten ivm ziek zijn...)

Fijne avond!

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule, jee wat bizar op exact dezelfde dag uitgerekend! Goed dat je bent gestopt met die medicijnen, die bijwerkingen zijn volgens mij erger dan de misselijkheid, of zeg ik dan iets stoms???

Eva, hihi aimar heeft al een heel assortiment aan stylingproducten gebruikt.

Steen, werk ze deze week. Ik droom trouwens ook nog steeds over een bos haar bij Ilse, is nog ver te zoeken hoor, dus je bent niet de enige.

Zo Ilse ligt er weer in. Dit weekend is het eigenlijk allemaal heel goed gegaan. Ik vrees wel voor komende week. Dit weekend is binnen het kdv vanalles verhuist. Eerst zaten er baby en peutergroep in 1 unit die dus samen optrokken. Nu zijn vormen de 2 babygroepen een unit en de 2 peutergroepen en ook allerlei wisselingen in leidsters. Dus nieuwe groep, nieuwe leidsters, deels andere kindjes en nieuwe slaapkamer. Ben benieuwd hoe het gaat morgen.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kijken jullie ook sytycd? Ik vond Stefano en Raquel tegenvallen (net als de jury). Ben benieuwd naar Lorenzo.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh jeetje Hummelke, dat is heftig, zo veel veranderingen op het kdv!
    Waarom voeren ze deze veranderingen allemaal in?

Oh en ik droom ook nog steeds van een volle bos haar bij Isis...

Lorenzo was weer fantastisch. Enora ook wel, maar ik vond haar toch nog wel een beetje ijzig.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Freesia en Funny, hoe was jullie minimeeting vandaag?

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik kom even zwaaien.

Vandaag een rustig dagje gehouden, lekker thuis gekeuteld.
    Inmiddels ben ik best zenuwachtig voor morgenochtend want dan moeten we met Teun naar het ziekenhuis voor zijn hartecho. Ik hoop zo dat we ook meteen de uitslag krijgen. Ik sterf zo wat een duizend doden bij de gedachte dat er wat mis kan zijn met ons kleine jochie. Hopelijk kunnen we morgen ieder geval dat hoofdstuk sluiten en hoeven we ons geen zorgen meer om Teuntje te maken. *duim duim duim*

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik duim met je mee Sannemart!
    Het komt vast goed.

Floris, wat een schatje. Hij komt uit Groningen he, hij zit op het Werkmancollege!
    Wat waren Chico en ... (shit hoe heet ze ook al weer) goed zeg!

(zit wel in m'n eentje over sytycd te kletsen ;))

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Chico en zijn partner .... geweldig!! Ik werd er gewoon emo van. Ongelofelijk mooi. En Floris vind ik een topper... zoals de jury al zei, hij is gewoon echt! Vind het voor zijn partner wel altijd lullig dat het alleen maar over hem gaat.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier vanmiddag nog even het bos in geweest. Kom wat foto's spammen.
    Julian hebben we gewoon om 19 uur als altijd erin gelegd, maar Sven die trok het echt niet en ging om kwart voor 6 al naar boven vanavond. Lag er rond 18 uur in, viel helemaal om van de slaap ;)

Heb even wat nieuwe datums voor een meeting op andere forum neergezet. Ik denk dat november al niet meer te regelen is en december niet handig, dus heb jan en feb gekozen. Als iemand nog voor november wil gaan, geef daar maar even een gil.

Bekijk bijlage 104917

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heel veel sterkte morgen Sannemart!!!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat lijkt me dit zenuwslopend.. meid.. ik denk aan jullie!! Sterkte ook met slapen vannacht..

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007