September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ik snap je frustratie helemaal!!

Ik verveel me al iets minder haha. 't Is nu wel druk;)

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: jeetje wat irritant zeg!!! Gooi het er maar lekker uit hier op het forum ;)

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pisum, arrgghhhhhhhhh ik zou ook gillend gek worden :x

Steen, dan zou ik lekker nog iets gaan kluiven :D Hoop dat het allemaal mee zal vallen meis.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey girls!
    Hier alles goed. Drukke werkdag gehad en nu zo naar huis. Ik ben eigenlijk van plan om vanavond nog iets actiefs te doen maar of dat lukt????

Pupke is het vervelend voor jou dat de insuline opgehoogd is?
    Lekker rustig aan doen dus :)

Freesia gelukkig lijkt het weer wat beter te gaan met Jill !

Lola oh wat zwaar zeg als je zoveel medicijnen nodig hebt.
    Wat een leuke kamer!

Anno arme Isa, beterschap voor haar!

Yule fijn dat Raven het naar haar zin had op de peutergroep! En zeker even lekker om tijd voor jezelf te hebben!

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule: fijn dat Raven het leuk had. En heerlijk, even me-time toch!

Steen: eet ze vanavond en heel veel sterkte morgen!!

Pisum: aaargh wat irritant! Zou ze niet ontslagen worden ofzo? Je baas was toch ook ontevreden met haar? Dit kantoch zo eigenlijk niet dat ze gewoon nog door kan gaan met haar werk?
    Als ik jou was had ik haar denk ik al lang eens goed de waarheid gezegd (of dat door mijn baas laten doen) en ook geeisd dat ze niet meer door mocht gaan met dit werk waar ze overduidelijk niet geschikt voor is. Dit is toch niet te doen voor jou!

Lola: gave kamer van Jasmijn!

Liefs
    Azeb

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja haar contract wordt per 1 maart niet verlengd (gelukkig!!).
    maar ja, nu ze dat weet doet ze natuurlijk helemaaaal haar best niet meer.. ;) ik probeer simpele klusjes (brieven vouwen en in enveloppen doen, etc :)) bij haar neer te leggen maar daar zit natuurlijk niet zoveel tijd in. dus daarna stort ze zich op iets moeilijkers.. mijn baas vindt dat we het maar gewoon uit moeten zitten, zegmaar...

7. @Pisum: Aaaaah, dat is irritant. Wij hebben ook zo'n collega gehad. Niemand wist op een gegeven moment nog wat ze hem konden laten doen, aangezien hij nog een puinzooi wist te maken van het dichtplakken van enveloppen ;).

Maar gelukkig had hij een jaarcontract en op een gegeven moment hebben ze hem laten 'kiezen': of de resterende maanden uitzingen (zowel voor hem als voor ons dus...) of nu thuis blijven en dan 2 maandsalarissen meekrijgen. Hij koos voor het laatste. Nou, dat luchtte op voor de rest hoor! Want er gaat inderdaad héél veel tijd zitten in het herstellen van fouten...

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Woont er nog iemand van ons in de buurt van die enorme brand? Schijnt nogal heftig te zijn lees ik op Twitter.

Zelfs Sesamstraat werd er door onderbroken, daar was Isis het natuurlijk niet mee eens....

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, leuk zo Jasmijns kamer ! jeetje wat een geld voor een kast,maar hij is wel erg leuk

Anno, beterschap voor Isa.

Yule, raven een leuke dag gehad bij de peuters dus :)

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Inderdaad, wat een heftige brand! Volgens mij heeft in ieder geval Tweety er last van, maar waarschijnlijk nog véél meer september mama's...

@Wupje: nee hoor, ik merk niets van de insuline dus of ik nu 4 of 6 eenheden spuit maakt voor mij niet uit. Alleen is de kans op een hypo (heel laag bloedsuiker) wat groter als ik meer moet spuiten, maar daarom heb ik nu altijd druivensuiker op zak.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Even kijken wat ik onthouden heb... ;)

@ Yule: precies dat bedje hebben wij op het oog. Maar twijfelen een beetje of we niet meteen een 1 persoonsbed willen gaan kopen...maar volgens mij vond Edu deze het leukst. We gaan over een tijdje een keer op ons gemak ervoor kijken. Ik heb een deal met E. gemaakt, als we nu een 'goedkoop' IKEA bedje kiezen, mag zijn volgende bed wat duurder en specialer zijn. Mij lijkt zo'n boomhutbed echt geweldig. :)
    Super dat Raven het zo leuk vond op school en jij hebt lekker genoten van de me-time. Soms mis ik dat ook wel, een ochtendje voor mezelf....

@ Lola: leuke kamer heeft Jasmijn zeg!

@ Pisum: *&^$%#( ik voel je frustratie door mijn beeldscherm heen, wat een k-gedoetje zeg....:(

@ Pupke: Q is ook zo'n Cars-fan toch? Hier nog 1!

@ Wupje: en genoeg energie over om iets actiefs te doen??? :D

Aimar heeft vanavond zitten smullen van de nasi die ik had gemaakt. Wilde zelfs nog een beetje. Wel bedacht ik me dat we de laatste paar dagen erg gekruid en met veel ui hebben gegeten. Hoop maar dat zijn darmpjes geen bezwaar maken.
    Morgen eten en logeren we bij mijn zus en zwager. We eten boerenkool, dus weer een behoorlijk hap.
    We gaan daar logeren omdat Aimar echt zo gek op hun is. Mijn zus vindt het echter nogal spannend om 's avonds/'snachts op hem te passen, bang dat hij wakker wordt en niet meer wil slapen. Dus ik dacht dan gaan we met z'n tweetjes vast een keer oefenen. Ik voorzie eigenlijk geen problemen, ik denk dat zij vertrouwd genoeg is voor hem, dat mocht hij wakker worden, hij zo weer slaapt als ze even bij hem blijft. Maar dus morgen samen met mij logeren voor het eerst :)

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Net even met K. overlegd. We gaan onderstaande kasten combi kopen voor Teun zijn kamer (2de rij van boven, 3de voorbeeldkamer van links). En dan ook met die leuke gekleurde lijstjes erboven. Nog wel even opmeten of het gaat passen, maar ik denk het wel.

IKEA | IKEA Kinderland | Kinderkamers bekijken

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    wij hebben die kasten ook op Raven haar kamer (en Kate heeft ze ook).
    Zijn super praktisch en staat heel leuk. Ik moet nog steeds een keer een foto maken en plaatsen (maar eerst opruimen hahaha).

Heb voor het eerst in maanden weer bereikbaarheidsdienst, blegh. Ben al 4x gebeld.... zucht. Hopelijk vannacht rustig.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg leuk !

Voor Levi zijn volgende kamer ( ja duurt nog ff ;) ) dan gaan de speelkasten van beneden naar boven en willen we hier weer een grote kast/dressior. Huiskamer is zo kaal nu

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, je hoeft in princiepe toch geen nachtdiensten te draaien als je zwanger bent ?

Tot morgen

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    #196 SanneMart, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    Oh, ik ben wel benieuwd naar jullie kamers. Misschien doe ik nog wat ideetjes op. Hebben jullie foto's?
    *edit* heb al foto's gevonden aan de andere kant.

Yule, dat is balen. Hopelijk geen telefoontjes meer nu. Maar wat Kaatje zegt, je hoeft toch helemaal geen nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent?

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sannemart: ik heb vandaag ook bij die kasten staan kijken, maar Aimar krijgt pas een nieuwe kamer als de babykamer voor een 2e gebruikt gaan worden. Dit omdat de commode en kast van massief hout zijn en niet uit elkaar kunnen. Kunnen ze dus niet even ergens opbergen.
    Dus hij krijgt aankomend jaar een nieuw bed en de rest zien we daarna wel ;)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kijk idd :D

Bekijk bijlage 119149

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat weet ze maar wilt zij toch :p

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier was het 5.00 o_O lekker vroeg haha liep hele werkdag rond met zombiekoppie :p

@pisum ok nog een maandje te gaan, hela hola!

@freesia oooh wow was hang mama ipv hang papa! maar super dat zij aan de betere hand is!!!! nu op naar een betere nacht!

@sannemart leuke bed!! wij gaan voor de witte bij ikea met schaapjes

@lola gave kamer heeft Jasmijn!

@yule met de schaapjes denk ik dat je bedoelt als hij wit is. super om te lezen hoe Raven het gehad had! en good girl, me-time! ;)

@anno beterschappies voor de kleine mopke!

@hummelke ja super knutsel foto's!! en erg fijn dat Ilse aan de betere hand is ook!

@steen heeeeel veel succes morgen!! knuffs!

brand moerdijk zag het op internet, brandt nog :$

Deel Deze Pagina