Voor de dames die niet aan de overkant kijken of gekeken hebben, mijn echo was goed en schoon en ben al een nieuwe nestje aan het bouwen, ovutest die donkerder wordt en steken kloppen dus, ei is op komst, een eerder als normaal. 4 feb naar de gyn voor onderzoeken
Isis ligt voorlopig nog wel goed in haar bedje. De zijkant kan er nog af als ze daar aan toe is, dat zal denk ik niet zo heel lang meer duren. Ik wil uiteindelijk graag zo'n soort bed: Kinderbed met glijbaan Die vind ik zo gaaf! En als ik wacht tot haar derde verjaardag kan dat prima volgens mij. Een vriendin van mij heeft hem ook voor haar dochter, ook voor haar derde verjaardag.
Dat leek mij ook altijd heel cool! Maar iemand zei toen: wil je echt van een rust/slaapplaats een speelplek maken? En toen vond ik het toch eigenlijk een wat minder idee... Maar goed... heb nog wat jaren om er over na te denken hhaha
Ik ga plat.. nog even Sven de fles en dan slapen, morgen lekker vrij. Hier nog even Svenspam: Bekijk bijlage 119156 slaap lekker allemaal
Jep! Nu is hij fan van zo'n beetje álle auto's, bussen, vrachtwagens en treinen die hij ziet, maar Cars vindt hij wel erg leuk. Hij roept ook te pas en te onpas: "Ka-tsjooouuuwww!", dat zegt die rode auto namelijk ook altijd, hihi.
Leuk, hebben wij ook gekocht! Wij hebben twee van die garderobekasten (blauw met wit), een paar lage kastjes/bankjes en twee kasten voor speelgoed gekocht. Het was een duur grapje (en dat voor Ikea...) maar het wordt vast heel leuk. Ik zal t.z.t. eens een foto plaatsen, de meubels zitten namelijk nog netjes in de dozen
Ik heb een onrustige nacht achter de rug door mijn snotneus, mijn snurkende echtgenoot en peuter die om 03.00 uur dacht dat het tijd was om wakker te worden (niet dus...). Gelukkig ging laatstgenoemde direct weer slapen, manlief heb ik een liefdevol porretje gegeven waardoor hij op zijn andere zij ging liggen, alleen wilde helaas mijn neus niet opengaan. Dus ik ben echt veel te vroeg mijn bed uit, maar ik kon echt niet meer slapen door de verkoudheid en de misselijkheid (hiep hiep hoera, die is terug...). Maar is niet zo'n ramp, heb ik even de tijd om rustig wakker te worden. Ik moet om 08.15 uur bij de diabetesverpleegkundige zijn en daarna ga ik werken.
@Kaatje: nee, ik moet werken tot 17.00 uur. Ach, slapen doe ik vanavond (na Wie is de Mol, jipppppiiieeee!) wel weer
Ingeltje, ja daar heb je misschien wel een beetje gelijk in, maar aan de andere kant, ik heb altijd veel gespeeld op mijn eigen kamer/bed, en toch nooit moeite gehad om mijn bed ook als slaapplek te zien. Ik denk dat je door het tijdstip en het bedritueel heel goed kunt aangeven wanneer het speeltijd is en wanneer slaaptijd. Tegen de tijd dat Isis eventueel zo'n bed krijgt, slaapt ze denk ik toch niet meer tussen de middag dus dan is het nog duidelijker.
Ik weet niet of ik wel blij moet zijn met de kuur die ik heb gekregen tegen de keelontsteking. De keelpijn is weliswaar minder en sinds vanmorgen komt er ook weer wat verstaanbaar geluid uit, maar ik verga sinds vannacht van de hoofdpijn. Gisteren had ik er ook al wat last van, maar momenteel is het - ondanks de pijnstillers - haast niet uit te houden. Ik bang dat ik dus weer last van bijwerkingen heb. Anderhalf jaar geleden reageerde ik ook al zo heftig op een kuur toen ik blaasontsteking had. Ik werd toen erg misselijk van de antibiotica. Als het niet beter gaat, kan ik het werken - en mijn verjaardag - morgen wel vergeten... Wel vannacht voor het eerst weer eens normaal geslapen ! @Azeb: Ik denk dat Emma zo'n glijbaanbed ook wel zou kunnen waarderen. Maar net als bij Isis kunnen uit Emma's bed de hoge zijkanten worden vervangen door lage. En dus kan ze nog wel even vooruit... @Pupke: Ai! 3.00 uur is wel erg vroeg en van een slapende echtgenoot kun je ook veel last hebben. Lolaman is wat verkouden en snurkt nu dus ook. Zó irritant... Hoeveel weken moet jij eigenlijk nog werken? @Ingeltje: Hoe vaak je ook spamt, Sven blijft een scheetje...
dikke dikke knuffs! Ik leef met je mee tegen de eind aan en dan misselijk, huge buik, slecht slapen dan moet je slaap pakken wnr je kunt.
Ik denk ook gelijk als ik naar het bedje kijk van ieeks! Dat komt omdat zo'n bed voor op dit moment niet goed is voor Kate dan slaapt zij niet meer. Maar idd ik heb ook op mijn kamer gespeeld maar goed kunnen slapen. (alleen op oudere leeftijd werd ik regelmatig betrapt met zaklamp in bed door het lezen )
Is het hoofdpijn niet veroorzaakt door die lichte "OD"? kan de naweeen van zijn? maar heel erg vervelend ik duim heel hard dat het afzakt, je moet ook echt jarig kunnen zijn met een feestje meisje!! knuffs!
Goedemorgen, Naja goed... Rotnacht met steeds jammerende Jill. En om 8.45 uur zou M aila komen spelen, dus ik moest Jill wakker maken. Ik rook ook poep, dus snel snel verschonen, onder luid gejammer. ALLES onder de poep, tot in haar haar (sorry mensen aan het ontbijt). Dus onder de douche We waren net 1 minuut beneden toen vriendin aanbelde pffff... Nu moet ik de hele tijd politieagent spelen tussen de dames. Jill is humeurig en M aila juist erg druk, geen goede combi. Morgen moet ik trouwens voor het eerst weer werken, na ruim 2 maanden thuis. Dinsdag is de opening voor genodigden van de nieuwe winkel, woensdag voor de klanten. Het wordt ZO mooi! Pupke, wat een rotnacht, bah Inge, hij wordt groot! Azeb, zo'n bed willen wij ook voor Jill, scheelt ook een berg ruimte namelijk. En als je van een slaapruimte geen speelruimte wil maken, waar moeten ze dan spelen? Lola, jeetje mina, nu mag het wel klaar zijn hoor, met dat ziek zijn! Kus. Ik ga maar weer eens een poepbroek verschonen
Ahhhhh knuffs voor Jill én voor jullie! en succes met het spelen :/ denk dat jij straks ook net zo op bent (als nog niet zo ver is) Oooh spannende dag morgen!