@Lola: jee zeg dat is ook niet leuk, die hoofdpijn! je hebt dan wel goed geslapen, maar dit is ook niets! zou wel balen zijn als je verjaardag in het water valt zo
Freesia: spannend, weer aan de slag! zin in? en anders kun je altijd nog politie agent worden, of creche leidster
Hey meiden! Pff ook hier een beetje baaldag . Gisteravond begon het al, ik liep naar huis en was al heel voorzichtig gelopen maar net voordat ik thuis was toch nog hard gevallen. Gelukkig op mijn been en kont en niet op de buik maar het deed wel zeer. Vanochtend moesten we Kyano weer douchen want die had de hele slaapzak, pyama en romper onder de poep zitten . Hij heeft echt weer last van de tweede kies die doorkomt. Toen gingen we thuis weg en wil ik instappen in de auto knal ik de deur tegen mijn gezicht aan :x is het soms de 13e of zo?????? Azeb hi hi arme Isis, niet naar Sesamstraat kijken. Eva oeps ..ik heb nog lekker zuurkool gemaakt en afgewassen maar na het spelen met Kyano heerlijk gaan slapen Veel plezier met jullie logeerpartijtje! Parr jee vroege vogel gisteren! Pupke grr weer misselijkheid. Hopelijk vandaag een rustig dagje voor jou. Ja idd Wie is de mol komt weer, erg leuk!! Alhoewel het de vraag is of ik het volhou, meestal slaap ik rond half 9. Lola jee wat balen meis! Gelukkig wel goed geslapen. Freesia oef geen leuke start dus van de ochtend. Doucheritueel herkenbaar Heeft Jill niet ook last van doorkomende kiezen? Kyano heeft daar soms ook een aantal dagen koorts bij. En het duurt zo verdomde lang Dit is pas nummer 2.
Wupje, knuffel voor jouw baaldag(en). Jill haar allerlaatste kies is nu door, dus dat zal het wel geweest zijn. Koorts heeft ze er nog nooit van gehad, wel verhoging. Pisum, nou allemaal niks voor mij Ik heb nulkommanul geduld En ik houd niet van kinderen Maila heeft ook heul veul snot en heeft nu net weer gepoept, en ik merk dat dat me enorm veel moeite kost Ik heb dat verzorgende totaal niet Veel hè?
Oh en ik heb best zin weer aan de slag te gaan, zeker in zo iets gaafs als een spikssplinternieuwe luxe drogisterij/parfumerie. Maar ik had ook nog makkelijk 6 maanden thuis kunnen zitten hoor, heb zo genoten van de tijd en de rust met Jill.
Bah, ik heb net zoiets engs meegemaakt. Ik was vanwege de hoofdpijn rond 9.30 uur even op de bank gaan liggen. Emma naast me, dekentje over ons allebei en de tv aan. Het was niet mijn bedoeling om in slaap te vallen, maar dat gebeurde dus toch. Maar toen ik na een uur wakker werd kon ik mijn ogen niet opendoen, ik kon me zelfs helemaal niet bewegen. Ik hoorde de tv, ik voelde dat Emma nog steeds lief naast me zat/lag, maar ik was verder totaal verlamd. Het duurde ongeveer een halve minuut. Maar jee, wat duurt zo'n halve minuut dan lang... Ik heb meteen gegoogled natuurlijk en zoiets blijkt een slaapparalyse te heten en is onschuldig van aard. Maar ik vraag me nu dus af of het in mijn geval iets met de antibioticakuur te maken heeft... *** @Freesia: Oei, die arme Jill is dus ook nog helemaal niet fit? Ik vind het trouwens wel ontroerend eerlijk hoe jij schrijft over dat je eigenlijk helemaal niet van kinderen houdt. Eerlijk gezegd vind ik het ook erg herkenbaar. Voordat ik zelf kinderen had, had ik dus echt helemaal niets met kleine kinderen. Ja, een baby vond ik leuk en oudere kinderen ook. Daar kun je gewoon al leuke gesprekken mee voeren en dingen doen. Maar kinderen tot een jaar of 7...? Daar had ik dus echt helemaal niets mee, ik ben ook nooit iemand geweest die meteen heel leuk kan doen met vreemde kids. Pas nu ik Jasmijn en Emma heb, gaat dat een heel stuk beter... @Wupje: Beetje pech gisteren en vandaag, lees ik. En die arme Kyano nog steeds / weer opnieuw zo'n vieze poepbroek 's morgens. En dat is natuurlijk echt iets voor op jouw nuchtere maag... @Parr: Wat bedoel je met lichte OD? Werk ze vandaag, ik hoop dat je misselijkheid snel over is!
Ik geloof dat er nog 1 gillend gek word hier ik dacht al dat ik me aanstelde gister Mijn baas praat altijd in zichzelf (nou ja, hardop dus), vind ik wel grappig. Hij heeft net een map gepakt waar N gister mee bezig was, en nu hoor ik hem constant dingen roepen als: schrijf het er dan bij! boek het dan niet! dat heb ik weer! hier klopt niets van. We hebben net afgesproken dat we N de meest simpele klusje mogelijk gaan geven. Trouwens Lola, wat jij zei over die collega bij jullie die er voor koos om dan thuis te blijven. Op zich is N ook wel vaak thuis, want ze is vrij veel ziek. Ze heeft reuma, en een zere rug, en dikke darm klachten, en vorige week is ze gevallen en had ze een hersenschudding. En ze vertelde gister dat ze vorig jaar ook een variant van de Mexicaanse griep had gehad..... ()
Lola dat lijkt me echt mijn grootste nachtmerrie wat je nu omschrijft Brrrr... Gelukkig ben je er vrij nuchter onder. Lijkt me toch iets met je ziekte/medicijnen te maken hebben. En tja, ik ben nu eenmaal altijd eerlijk Ik heb ooit de PABO gedaan, 1 jaar. Niks voor mij. Pas toen ik stageliep in groep 7 werd het leuk. Daar kon je tenminste een gesprek mee voeren inderdaad. Dat kleine grut, dat nog geholpen moet worden op de wc, nou nee. Ik zal wel altijd normaal doen hoor tegen kinderen 8) Maar dat hangerige, aandachtvragerige, onhandige, ongehoorzame gedrag... Mijn lontje is gewoon ontzettend kort dan.
Pisum, oei! Gelukkig is je baas er ook helemaal klaar mee nu. Zij klinkt als iemand die je maar beter kwijt dan rijk kunt zijn
That's sooo me (en nog wat later luisterde ik stiekem tot laat naar de radio en weer wat later keek ik stiekem tv)
Ik had het niet over een slaapruimte, ik had het over het bed zelf, dus echt de slaapplek. Als je aan je bed een glijbaan hebt, is het wel heel verleidelijk om niet te blijven liggen Wij gaan ook zeker voor een hoogslaper. Ben alleen nog aan het bedenken of zo'n glijbaan er aan vast niet zorgt voor onrust.
gelukkig beter geslapen maar hoofdpijn is ook erg helpt paracetamol ofzo niet?? anders toch even ha bellen misschien heeft die andere antibiotica xxxxxxxxxx
Och Lola... het houdt maar niet op Pffff en ga je wel even nu de dokter bellen? Potver ik schrik me naar!! Wupje: knuff voor je ontzettende baal-24-uur. Hoe laat ben je gisteren gevallen? Dan houdt het rond dat tijdstip weer op Eva: have fun met je zus en Aimar! Pupke: oef het gaat niet lekker hè ook een knuff voor jou! Freesia: hoop dat Jilleke gauw opknapt. Ben benieuwd naar de nieuwe winkel! Is het weer een franchise? Of welke keten is het? Ik moet ook altijd lachen om jouw stukjes over andere kinderen, uit het hele verhaal voel je gewoon dat je eigenlijk Jill geweldig vindt (duh).. maar andere kindjes knap lastig Pisum: haha ik moet zo lachen altijd om je stukjes! Met het afnemen van je hormonen neemt je humor weer enorm toe