@lola wat eng gelukkig voelde je emma meteen!! staat eht niet op de bijsluiter van je medicijnen ofzo?? @freesia haha dus het tegenovergestelde van mij kom maar op met die luiers, en klungels xxxxxxxxxxxxxxx
sorry voor het qouten, heb echt een hoofd als een zeef de laatste tijd hier alles goed isa heeft weer geslapen van half 11 tot kwart voor 6 sorry pisum hopelijk houdt ze het vol ze lijkt ook al een stuk minder last te hebben vandaag niet meer gehuild en al stukken beter gedronken vanmorgen naar mijn tante geweest. die heeft vorige week de sleutel van haar appartement gekregen en was nu klaar, is aan het scheiden maar heeft haar plekje helemaal gevonden!! julia heeft er heerlijk gespeeld en uitgesloofd haha als julia wakker is en rik terug dan gaan we even naar souders rik had gisteren sollicitatie maar het salaris daar lag net boven het minimum loon ja doei nu is hij weer solliciteren en het klonk veelbelovend dus ben benieuwd xxxxxxxxxxx
Lola jee dat lijkt me ook eng idd. Gelukkig trok het redelijk snel weg en lag Emma lief naast je maar het had ook anders kunnen aflopen. Hi hi ja die poepbroeken zijn echt killing als je zwanger bent. Vanochtend viel het mee en kon ik Kyano douchen maar het is al een paar keer voorgekomen dat ik boven de pot hing en hubbie Kyano stond te douchen. Het arme ventje kijkt dan ook heel schuldig zo van ik deed het niet expres dan breekt mijn hart echt . Maar gelukkig is het ook zo weer over. Pisum jullie zullen blij zijn als ze weg is! Ingeltje ha ha ik ben gisteren rond 17.30 uur gevallen. Tot nu toe is het rustig gebleven na vanochtend Anno oh wat heeft Isa lekker geslapen! Hoop dat Rik gauw wat leuks vindt dat ook nog eens goed betaald! Zo ik ga gauw beamer en laptop klaarzetten. Dadelijk moet er een filmpje vertoond worden in de vergaderzaal.
is toch prima meid! ik gun het je hoor! daar heb je niet veel aan idd wat voor werk doet hij eigenlijk?
@pisum moest alleen zo aan je denken toen ik zag dat het al kwart voor 6 was hij is nu aan het solliciteren als lasser, hij is altijd chauffeur geweest maar dan ziet hij de meiden niet, ja in het weekend en dat wil hij niet, gelukkig xxxxxxxxxxxx
Dat is al helemáál een geweldige grap!! Maar hoeveel was je aangekomen? Goed hoor dat het er weer af is, top!!
Hier liggen de heertjes op bed. Vanmorgen om 10 uur naar CB geweest. Sven doet het prima, ging op handen en voeten zitten en heen en weer wiebelen. Hij betoverde de arts door alleen maar te lachen. Ze zei dat ze helemaal vrolijk van hem werd Ze vond dat hij erg voorliep al. Altijd leuk om te horen natuurlijk, dan doet ie het goed. Flessen moesten we toch wel naar 3 gaan brengen. Oef dat wordt nog een hele klus hihi van 5 naar 3! Daarna ben ik gelijk met de jongens even naar de stad gelopen, wat boodschapjes gedaan, meerdere winkels gehad. Julian is nu eindelijk zo ver dat ik hem rustig mee kan nemen in de winkel. Hij loopt goed bij me in de buurt, stuurt zijn eigen karrretje en helpt mee met dingen pakken. Fijn, nu kan ik tenminste weer kleine boodschapjes samen doen! Toen naar huis gegaan en lunch gemaakt. Ik ben gelijk maar begonnen met wat brood voor Sven, dat zorgde voor een boel gekots aan de maaltijd maar ieder begin is moeilijk natuurlijk. Fles ook wat later gegeven dus ik hoop dat ik zo uitkom op 1 minder vandaag.
Ga zo even de babyfoon naar mijn buurvrouw brengen - Emma ligt in bed en Jasmijn komt om 15.00 uur uit school - en dan 'vertel' ik haar even over klachten. Zij is IC-verpleegkundige, dus wellicht dat zij me iets meer kan vertellen. De dokter bellen is namelijk moeilijk, zo goed kan ik me nog niet verstaanbaar maken. Ik praat vandaag een beetje zoals iemand die doof geboren is. Veel woorden komen alleen als klanken uit mijn mond... @Pisum: Werd tijd ook dat jij je zwangerschapskilo's eindelijk eens kwijtraakte, je zag er echt niet uit... @Anno: Hoewel ik af en toe ook niet vies ben van een potje quoten, heb ik wel een tip voor je: open dit forum twee keer. Eén keer om te lezen en één keer om te reageren... Ik heb inderdaad gekeken of hoofdpijn tussen de bijwerkingen staat. Maar nee hoor . Toch denk ik zelf wel dat het daar van komt, het is namelijk ook een heel andere hoofdpijn dan ik normaal gesproken heb...
Wat ook handig is, als je internet explorer hebt met tabbladen: klik met je muiswieltje op 'quote' van elk berichtje dat je wil quoten en knip dan alle tekst uit en plak het in je 1e quote
Oh maar mijn eigen kind vind ik ook knap lastig hoor. Maar daar kan ik tenminste met goed fatsoen wat aan doen. Ik ben helemaal geen mama die de fouten van haar eigen vruchtje niet ziet. En ik vind alle kindjes geweldig, als ze me maar niet teveel in de weg zitten Voor ik als een loeder bestempeld wordt hiero De winkel is franchise, die daarvoor niet hoor. Het is een D.I.O. drogist. Oh meiden, ik heb mezelf verwend met een dure zilveren ring met edelstenen! <waaaaahh> Dit is um! Er zitten op: Robijn, Granaat, Amethyst, Maansteen, Ioliet, Saffier, Smaragd. Ik merk dat ik steeds meer kleur durf te dragen, ben ik blij om.
@Freesia: mooie ring zeg! Hoe gaat het nu met Jill, voelt ze zich alweer iets beter? Fijn dat de winkel zo mooi wordt. @Lola: jeetje meid, klinkt niet zo fijn! Ik zou als ik jou was deze klachten wel doorgeven aan de apotheker zodat hij dit als eventuele bijwerkingen kan noteren. Wat goed dat je zo rustig bent gebleven (niet dat je een keuze had want je kon natuurlijk niks). Ik hoop dat de klachten én de bijwerkingen snel verdwijnen. @Ingeltje: hoera, beide mannetjes weer goedgekeurd! Tja, van 5 naar 3 flessen is best een klus, maar het hoeft toch niet van vandaag op morgen? @Anno: het gaat zo te lezen dus goed met Isa, lekker hoor! @Wupje: jeetje, echt een baaldag! Ik hoop dat je je nu wat fijner voelt. En inderdaad, Kyano heeft echt veel last van de kiesjes hè.
Ik ben vanochtend weer naar de diabetesverpleegkundige geweest. De insuline is weer opgehoogd en vanaf volgende week moet ik waarschijnlijk 3 x per dag gaan spuiten in plaats van 2 x. Verder heb ik tot het eind van mijn zwangerschap elke 2 weken een afspraak met de diabetesverpleegkundige of internist én moet ik elke 2 weken bloed laten prikken. Tel daar de gyn. controles bij op en ik kan er haast wel mijn tentje gaan opzetten. Maar goed dat we zo'n mooi ziekehuis hebben . Verder gaf ze aan dat ik morgen naar mijn bloedwaarden moet vragen bij de gyn (daar moet ik op controle) want volgens haar is er een stollingswaarde behoorlijk verhoogd. Maar ik weet niet meer precies hoe het heet dus ik kan er verder ook niets over opzoeken (en dat is maar goed ook want anders google ik mezelf gek). Verder heb ik een heel leuke werkdag gehad, ik ben druk bezig met het overdragen van werkzaamheden. Met elk stukje dat ik overdraag, komt er een stukje rust bij dus dat ik heel fijn. Vandaag over 4 weken gaat mijn verlof in, dus het echte aftellen is begonnen. Ondanks alle diabetesperikelen voel ik me best goed en hou ik het werken goed vol. Alleen de nachten/ochtenden zijn wat minder doordat ik slecht slaap en misselijk wakker wordt maar dit trekt gedurende de dag goed bij. Straks lekker naar WIDM kijken, heb ik zo'n zin in! Ik denk dat Jan Kooijman de mol is
@freesia mooi!!!! @pupke ze houden je idd wel bezig!!nog even!! hier: isa heeft vanmiddag slecht gegeten, wilde niet echt wakker worden, stond bijna op het punt de ha te bellen maar toen heeft ze om half 6 toch nog redelijk gedronken julia ligt er net in, heeft zich heerlijk vermaakt vandaag zo en nu een kopje thee xxxxxxxxxxxx
rik heeft trouwens een nieuwe baan vanmiddag moest hij even ergens binnen lopen en ze zijn er meteen uit gekomen hij kan beginnen wanneer hij bij zijn andere baas weg kan. salaris is goed en het lijkt hem een super leuke baan en baas helemaal goed dus xxxxxxxxxxxxxxx