Hallo ! Hier de hele dag zo'n onstilbare honger gevoel, en steken in mijn (.)(.) dus heb mezelf weer kunnen bedwingen de gyn te bellen. Lola, vervelend zeg bijwerkingen van de ab. Volgende keer misschien aangeven,zodat je een ander soort ab krijgt Jeetje dat is schrikken ! Misschien toch even melden aan je huisarts ? Freesia, geen rustig ochtendje dus voor jou. Is Jill wel weer wat opgeknapt ? Mooi ! Echt een ring voor jou Pisum, gelukkig ziet je werkgever in dat het zo niet kan met N. idd veel simpel ( kopieer ) klusjes geven en jij dan maar in 1x alles alleen en goed doen. Ingeltje, Sven weer goed gekeurd dus. Jeetje van 5 naar 3 is idd nog al wat. Eerst maar eens van 5 naar 4. Pupke, balen zeg dat je meer moet spuiten. Wat zijn precies de risico's van zwangerschapsdiabetes ? Anno, wauw die zaten dus echt op Rik te wachten. Gefeliciteerd . Wat voor baan is het ?
Anno: wat naar dat ze niet goed wakker wilde worden.. niet goed voor je mamahart Freesia: ooh ik bedoelde ook echt niet dat je de fouten van je eigen kind niet ziet. Ik bedoel dat je zo'n hekel hebt aan andere kinderen hahahaha Wat een ontzettend mooie ring!! En waarom durfde je eerst niet zo goed kleur te dragen dan?
Vandaag meteen maar vol goede moed 1 fles afgebouwd. Wel gezorgd dat ik hem op andere momenten wat extra heb gegeven, zoals een liga en yoghurt en een rijstwafeltje. Hij had het er moeilijk mee joh! Maar we zetten gewoon door. Morgen gaat het vast al beter.
@ingeltje komt vast snel goed en nee is idd niet goed voor je mamahart, maak me nu nog steeds wel een beetje zorgen maar komt vast goed. hopelijk wil ze straks goed drinken xxxxxxxxxxxxxx
Pupke, pffff je krijgt het niet voor niks allemaal hè? Nog even doorbijten voor jullie meisje. Anno, zo dat is vlot, gefeliciteerd met de nieuwe baan van Rik! Hoop dat je kleine meisje snel opgeknapt is. Ingeltje, maar gaan die flessen er niet vanzelf af als je hem meer vast voedsel aanbiedt? Of denk ik nou te bv/Rapley-achtig? En qua kleur, ik was meer het type: veel zwart, donkerbruin, grijs, legergroen en paars. Niks anders. Ik heb een kleuranalyse/stijladvies laten doen en nu weet ik precies welke kleuren me goed staan en die me ophalen. Mijn kastinhoud is enorm veranderd daardoor! Kaatje, fijn dat je weer meer vertrouwen hebt. Jill was strontvervelend vandaag, dus aan de beterende hand Ik ga er vroeg in, heb hoofd-keel en neuspijn dat gevoel van zwembadwater in je neus, ouch!
Nou, je hebt gelijk hoor, dat is ook altijd mijn uitgangspunt..maar 1000ml ipv 600ml was wel beetje errug veel. Hij kreeg bovendien al fruithap een aantal weken, avondeten sinds afgelopen week en bleef nog honger houden. Zo erg dat op KDV ze hem nog een extra fruithap en een liga hadden gegeven! Die jongen blijft gewoon eten eten eten eten eten. Dus ik ga nu naar de 4 flessen zelf aansturen. Naar 3 hoeft van mij niet zo nodig.
Lola, bah wat eng hoop dat je snel opknapt? Freesia, succes morgen! Mooie ring! Wupje, wat een pechdag, dikke knuffel! Anno, hoop dat Rik snel wat leuks vindt! Ah gelukt zie ik! Pupke, jee nog maar 4 weken tot je verlof gaat snel zeg Ingeltje, van 5 naar 3 flessen is een klus. Hebben ze daarbij ook rekening gehouden dat fruit en groente nog niet geweldig gaan? Succes ermee, lees dat het begin is gemaakt. Hier same story druk druk druk. Pff ik heb leuk werk, maar dit slaat alles. Zal jullie er niet mee vermoeien. Nu even rust, morgen nog een halve dag en dan lekker een redelijk leeg weekend om bij te tanken. Morgenmiddag ook wegen met Sara, ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen.
@Lola: jeetje wat een eng verhaal. Gelukkig iets onschuldigs. @Freesia: Mooie ring! En heel veel plezier op je eerste werkdag! @Wupje: gelukkig is die dag weer voorbij! @Anno: wat goed dat Rik alweer een nieuwe baan heeft! @Pisum: knap dat jij gewoon functioneert op je werk met zo weinig slaap! @Pupke: dat zijn idd wel veel bezoekjes, maar gelukkig voor een goed doel. @Ingeltje: Grappig om te zien hoeveel verschil er tussen Sven en Isabel zit, ondanks dat ze maar 2 maanden schelen. Isabel zit al op 1 fles (soms 2 als ze bij de boterham geen zin heeft in melk uit haar beker). Maar komt vast goed met minder flessen en vaste voeding. Even nieuw ritme ontwikkelen. WISM: zo lekker dat dat weer begonnen is. Hier liever niets melden op dagen dat het uitgezonden is, want ik kijk het altijd pas op vrijdags (neem het op) Hier weer druk aan het werk. Nog een dagje en dan weer lekker weekend. En een leuk weekend: high tea met vriendinnen en verjaardag goede vriend. Verder heeft S. eindelijk een auto van de zaak, dus vanaf volgende week hebben wij er een spiksplinternieuwe auto bij. Heerlijk! Dan houden we mijn Laguna Station alleen om naar mijn werk te rijden en mijn vrije woensdagen.
@lola: ik lees je klachten en vind eigenlijk dat je wel met de HA moet bellen (alleen beetje laat u om 21 uur). Doe het nou maar meteen morgen. Zowiezo heb je extreem veel klachten van een keelontsteking, en daarbij nog andere klachten die op tig dingen kunnen wijzen. Bijvoorbeeld op een voorhoofdsholte ontsteking erbij. Dat verlamd verhaal vind ik echt verontrustend, je krijgt niet zomaar slaapparalyse van medicijnen voor zover ik weet, dat is een aandoening waar mensen meestal al langer mee bekend zijn (zoals narcolepsie of epilepsie). Als er vanavond/vannacht nog iets bijkomt of verergert zou ik zeker niet wachten tot morgenochtend en gewoon telefonisch overleggen met de huisartsenpost. @pupke: vervelend zeg dat je weer misselijk bent! Zou dat niet van de hoge suikerwaarden of juist van de insuline komen? @wupje: ai een mega baaldag! Daar zou ik ook goed op schelden. @freesia: wat een prachtige ring!!! Enne... ik ben ook niet zo op andere kinderen, heb ook liever geen kindjes ter oppas en vermaak over de vloer. Voor mijn gevoel moet ik dan teveel corrigeren en ben ik best streng. En ik heb gewoon niks met kinderen van anderen, nooit gehad. Heb in elk geval geen automatisch 'aaaaah, leuk!' gevoel erbij, eerder een continue lichte irritatie.... Diensten en zwanger: volgens de CAO hoef je geen nachtdiensten te werken, maar ik ben niet helemaal zeker of het ook over telefonische bereikbaarheidsdiensten gaat en daarnaast... mijn collega's zijn met z'n 2-en dus draaien nogal veel diensten als ik eruit val. Heb nu 3 maanden geen dienst gedaan en nu gaat het wel weer dus doe ik het gewoon weer. Tot ik er last van krijg dan stop ik weer. Vannacht 1x gebeld om 4.30 uur maar ik was toen net uit mezelf wakker geworden dus prima te doen.
Wij zijn vanaf nu een week vrij, heerlijk! Heb een berg stofjes binnen gekregen waar ik vogeltjes van ga maken voor een mobiel. Bird Mobile Kan ik lekker de hele week vogeltjes knutselen...!
Hallo! Ja jullie zien het goed, wupje is om bijna half 10 nog online ! Ik ben eens een dagje niet zo extreem moe, maar duik zo meteen wel mijn bed in. Hubbie neemt wie is de mol op omdat hij moest leren dus dat kijken we morgen of in het weekend ergens. Nog een paar dagen tot hubbie's examen dus het wordt spannend. Hij doet financiële rapportages, statistiek en belastingwetgeving, pff lijkt me erg saaie kost Ingeltje super dat Sven het zo goed doet! Enne succes met afbouwen Freesia wow mooie ring zeg! Alhoewel ik zelf een heel andere smaak heb. Ik draag 2 goude ringen. Mijn trouwring en 1 handgemaakte van een juwelier uit Roermond. Pupke ik denk dat je tijdens je verlof al gaat bivakeren in het ziekenhuis Gelukkig kun je er goed mee omgaan. Anno zo zeg dat heeft Rik snel voor elkaar gekregen! Gefeliciteerd! Jannes hadden jullie tot voor kort maar 1 auto dan? Gek eigenlijk ik ben er altijd al vanuit gegaan dat jullie er 2 hadden. Yule gelukkig maar 1x gebeld dus. En ik geloof dat ik ook voor die oplossing zou kiezen. Zolang het gaat de diensten wel draaien en als het niet meer gaat stoppen. Zo toon je in elk geval je inzet.
@pisum haha wel leuk die stuk over jouw baas zie het helemaal voor mij en jij daar met een vette grijns op jouw gezicht! @anno spannend dat solliciteren! oh wow! hij heeft al gescoord! super!! @wupje ik ben sterk aan het voorstander van zijn dat als ik weer zwanger betn P de poepluiers mag gaan doen.. ik moet er telkens van kokhalzen boven Kate dan :/ @ingeltje super dat het CB goed is gegaan! @freesia prachtige ring!!! doet mij denken dat ik nog een maansteen voor om mijn nek moet halen.. he jouw kleuren van toen zijn mijn kleuren nog Daarnaast wil ik weleens een turq of lime groen dragen. @pupke jeetje mina idd een tentje opzetten! petje af hoor! want je werkt ook nog! Wat kan er zijn aan die stollingswaarde dan? @hummelke knuffs!! @lola idd HA bellen het zit mij niet lekker hoor meid!! @yule gaaaaaaf!! wil wel foto van eind resultaat! en die bedden site, op elk link ik klik krijg ik een yahoo homepage voor zoeken
Zo nu kom ik dan toch echt welterusten zeggen Parr ja precies die poepluiers en zwanger zijn gaat heel moeilijk samen
@Parr: tja, dat weet ik dus ook niet. Ik vraag het morgen aan de gyn. @Yule: ik spuit nu alleen kortwerkende insuline voor ontbijt en avondeten, lijkt me stug dat ik daar 's nachts misselijk van wordt. Ik denk dat ons meisje als ik lig vrij ver naar boven 'kruipt' en tegen mijn maag duwt ofzo.