@Parr: en, eitje gevangen? @Hummelke: zijn drukke dagen zo te lezen. Wat leuk dat Ilse het boekje zo leuk vindt. Ik hoop dat Sara niet ziek wordt. @Eva: heerlijke foto van jullie krullenbol. @Ingeltje: whahaha, toevallig maakte ik gisteren een soortgelijk grapje over de urine. Ik vertelde haar dat het schoon was en dat het toch wel heeft geholpen om de urine van iemand anders te gebruiken . Heb je een goede nacht gehad? @Kaatje: ik hoop dat je snel wat meer te doen hebt op je werk, dit schiet niet op zo.
Zo, weer een drukke dag voor de boeg. Manlief blijft zeker vandaag nog thuis, is nog steeds niet beter. Q is gelukkig wel weer helemaal fit. Ik ga na het ontbijt even boodschappen doen en daarna de andere muren van de kinderkamer verven. Gelukkig heeft de roze verf goed gepakt want die hoef ik niet nog eens over te doen.
Goedemorgen Hoorde Levi al om 06.30. Ga ik hem net halen. heeft hij weer al zijn shirts op de grond gegooid, en dit keer een pak billendoekjes open gekregen en helemaal leeg getrokken .Mama niet blij dus Eva, nee voor een dagje niet maar het is dus al vanaf de kerst dat we de ochtend al klaar zijn en je de hele middag dus niets doet, of dit soort klusjes Pupke, fijn dat die verf in 1x gedekt heeft.
Zag net in de agenda dat Isra om 14.15 bij het CB moet zijn. Gelukkig kom ik er op tijd achter We moeten wel bij die stomme wijkverpleegkundige zijn, maar het is dan de laatste keer, jipppie Verder ego: woehoe wat een nacht! Isra had om 21.30 gedronken en kwam toen om 04.40 weer Helaas was ik zelf wel vanaf 01.30 wakker omdat ik haar toen het speentje terug ging geven, en toen verwachtte ik dat ze elk moment weer wakker zou worden, maar dan om te drinken...
Pisum nogmaals dankjewel! heb hem alleen af met douchen Ja Kate zegt da nook vaak Ja! pffff Jaaaa om die reden druf ik niet weer volledig in slaap te vallen omdat het vaak voor is gekomen dat hij nog naast mij ligt, en soms ook lekker tegen mij aan lol Pupke jaaaaa super!!!!! schone urine!! Erika ik kan mij voorstellen dat het irri is dat het rustig was op jouw werk, die dagen heb ik ook bij de McD! Maar iig wel fijner werk dan die trutjes bij de Intratuin Anno jeetje dan al gescheurd alleen gewassen en niet in de droger? Ingeltje idd die enkele minuten zijn idd waardevol hahaha nee bij ons is het dan anders ivm slechthorendheid maar ook van zichzelf hoor. En als hij tegen mij aan komt liggen duw ik hem weg want dan gaat hij echt verslapen LOL Hummelke oef die poep klinkt wel als ziek zijn poep. Anders tandjes maar is veelste vroeg voor dat ontlasting hihi Eva ik vind het een onwijs gave foto!!!! oooh die boek ziet er leuk uit!! Ik ga na de psz kijken of ze hem in het dorp hebben! Pupke ja ik hoop eitje gevangen! Pisum wooooot! Isra lekker geslapen!
Parr: natuurlijk is het wel goed om wat meer rekening te houden met liefie ivm slechthorendheid. Zou ik ook doen. Maar eenmaal wakker is het wel mooi z'n eigen verantwoordelijkheid dat ie niet in slaap valt. Gewoon uit z'n bed skuppen.
@ingeltje 2 maanden, ik hoop dat ze eerder beter is, ze blijft maar hoesten en huilen, nu slaapt ze eindelijk weer. @eva super leuke foto!! @kaatje he bah balen zo werken @pisum jaaa de laatste keer cb daar!!! hier, ben moe isa kwam vannacht elke 2 uur, rik werd er chagi van en mopperde, draaide zich om en sliep verder. die mag vanavond op het matje komen haha ik zit nog steeds met de opvang van isa in mijn maag vandaag weer aan mijn teamcoach aangekaart en ze gaat morgen nog eens bellen, ik ook ook intake voor isa afgesproken, spannend! xxxxxxxxxxxxx
Hai! Hier een drukke dag op het werk, veel mails af te handelen maar wel lekker bezig dat is fijn. Anno een voordeel van vroeg bevallen is wel dat je nu nog lekker lang verlof hebt toch? Ik heb het idee dat je nu wel lekker tot rust komt of niet? Oeps lees nu je berichtje van net; niet zon goede nacht dus. Hopelijk knapt je kleine meid gauw op. Kaatje balen zeg zon werkdag. Hopelijk is het gauw weer drukker. Hi hi Levi was dus weer goed bezig vanochtend Hummelke jee je hebt het er maar druk mee. Wat gek zeg die slijm bij Sara. Hopelijk is ze gauw weer opgeknapt. Eva oh die foto is idd erg leuk! Pisum hi hi slaapt Isra lekker, kun jezelf niet slapen. Wel fijn dat ze zolang ertussen heeft gelaten, gaat de goede kant uit. Laat ze maar een poepie ruiken dadelijk bij het CB
Net naar de ggz geweest. Hebben afgesproken dat ik over 2 maanden weer kom en bel als het eerder nodig is. Gaat nu goed, zolang ik niet te veel hooi op mijn vork neem. Straks mijn pensioen regelen bij de rabobank. weinig zin in. mama is moe ! Anno, is er nog niet voor alle dagen opvang dan voor Isa ? Ga Levi uit bed halen ( is wel wakker ) maar die moet mee naar de bank
Hier zijn Yule J en Raven net weg. Waren in de buurt en kwamen onverwachts langs. Heel erg gezellig. Met de meiden was het wel aftasten hoe ze met elkaar omgingen maar ging wel goed vond ik. Yule ziet er geweldig uit Lekker bol ook En Kate heeft heerlijk gespeeld met J ook Dutje doen heeft geen zin nu, dus ff afkoelen op de bank met kinder tv.
Net naar de rabobank geweest voor mijn pensioen. Hebben voor nu afgesproken dat ik het nog een paar maanden aan kijk voor ik iets af sluit. Blijf ik het wel leuk vinden, wordt mijn contract daar wel verlengd etc. Anders krijg je straks allemaal van die kleine potjes. Daarna boodschappen gedaan. naar huis. weer op de fiets gestapt om nog een bon naar de bank te brengen zodat onze camera ook over de hele wereld verzekerd is tegen beschadiging en diefstal. Parr, gezellig onverwachts bezoek !
@parr gezellig onverwachts bezoek @wupje ja ik kom in principe wel tot rust, alleen die nachten worden soms wel zwaar @kaatje nee ik heb voor 1 van de 3 dagen nog geen opvang. had me voorgenomen me er niet druk om te maken maar het is nog maar 5 weken dus er zal iets geregeld moeten worden sliep net en toen wilde isa al weer eten gezellig geknuffeld op de bank en ik dacht dat ze lekker sliep maar nu ligt ze al weer te mopperen rik is julia halen, en mijn badpak haha xxxxxxxxxxxx
Hier weer terug van CB. Gelukkig was die leuke wijkverpleegkundige er ineens weer en niet die stomme. Dus het was ook nog eens een leuk afscheid Met Isra alles ok, ze groeit prima en zit echt EXACT op de middenlijn met zowel gewicht, lengte, als hoofdomtrek Ze heeft vannacht wel enorm gespuugd en vanmiddag ook wel. Ik schrok nogal, echt ineens zo bweeeeegh en dan een HELE grote, hoge golf eruit, volgens mij de hele fles Maar die vrouw zei dat het ws een soort virusje was (er heerst ook vanalles) en Isra heeft geen koorts etc. Dus het zal wel meevallen. Wel even opletten dat ze plasluiers heeft.
Parr wat leuk dat Yule en Raven op bezoek kwamen !!! Pisum dat is leuk een gezellig afscheidsbezoek. Arme Isra. Anno jee badpak !!! Zo ik ga afsluiten en mijn mannetje ophalen!
Pisum, ahh hoop niet dat Isra de griep krijgt. Kan natuurlijk zo iets mee genomen hebben van het kdv. Netjes zeg precies op de middelijn !Hier nog nooit gelukt