September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @lola ja ze schreef ook bij de dec mama's
    zag trouwens dat ze ook wel op erg veel plekken mee schreef
    heb ook de mail gehad van die vriend
    allemaal erg vaag en idioot

xxxxxxxxxxxxxx

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Brrrrrrrrr daar krijg ik nou kippenvel van...wat naar. Ik ben tot op nu vol vertrouwen geweest... bah..wat bezielt zo'n man/vrouw.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff ik heb me toch een vlieg en rendag gehad vandaag ;)
    Gelukkig is het nu even rustig en kan ik gauw nog mijn mails afwerken voordat ik straks naar huis ga. De donderdag begint altijd rustig en vervolgens wordt het een gekkenhuis.
    Gelukkig morgen lekker mamadagje :)

Steen oei longontsteking dat is niet fijn :(. Heel veel beterschap!!

Bij de julimama’s hebben ze het ook nog over Youngmom gehad en het bleek idd dat het hele verhaal nep was.
    Ik snap niet hoe je de tijd hebt om zoiets allemaal te bedenken en in gang te zetten ;)

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    De flashmob staat nog niet online maar ik heb dit volgens mij ook nog nooit laten zien, zijn vier jongens uit mijn klas tijdens het kerstdiner op school. Ik ben degene die filmt dus je hoort me af en toe wat roepen...:)

YouTube - Broken Plans, The Petteflet Houseband

5. @Azeb: Wat leuk! Volgens mij werk jij op een héél leuke school...

6. Is er trouwens iemand hier die interesse heeft in een gratis campingbedje? Mijn moeder staat op het punt om een hoop spullen naar de kringloop te doen. Maandag wordt alles opgehaald, dus wie het wil hebben moet me dat voor maandag laten weten, dan kan mijn moeder het apart zetten. Het campingbedje is overigens helemaal in orde.

Ze heeft ook nog een kinderstoel. Zo eentje die bestaat uit een tafeltje en een stoeltje die je zó op elkaar kunt zetten dat het een hoge kinderstoel wordt. Het is een houten (grenen) stoel...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Veilig heen en weer gekomen met mijn zusjes auto..
    Heb besloten morgen toch de gyn te bellen om de echo te vervroegen. zit me toch niet helemaal lekker

Eva, ja he. Wordt ook nog steeds vrolijk van je banner :)

Steen, hoop dat de ab snel aanslaat

Pisum, gelukkig geen koorts voor Isra, en krijgt ze iig iets voeding binnen
    Automaat.. ja wat moet ik er van zeggen. Denk dat je er erg lui van wordt. Maar rijd wel relaxt

Youngmom Toch nep dus. Die heeft zeker tijd te veel. heel triest

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Wupje, geef dan BV uit de fles, fulltime kolven is echt niks voor mij dus dat gaat hem niet worden. Leuk de kleine gevoeld!

Steen, oef longontsteking,rustig aan meis, beterschap!

Ingeltje, ja is ook zo, maar ja mama moet ook werken he. Ben benieuwd hoe het gaat als ik ga afbouwen...

Anno, voel je niet schuldig, jij kon dat ook niet weten...Succes morgen met de prikjes.

Zo deze dag zit er weer op. Vandaag wel iets verder gekomen op het werk. Mirena plaatsen ging prima, wel flinke rugpijn gehad vandaag. Morgen nog een half dagje en dan lekker weekend. De meiden liggen in bed, dus ik ga ook zo.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, Mirena zit er weer in dus :) hoop dat de rugpijn inmiddels over is.
    Ik ook nog een half dagje en dan weekend.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Niet veel te melden hier, behalve dat ik zo blij met mijn lieve grappige ventje ben! I love being his mommy :)

Slaap lekker meiden!

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    < zwaaaaaiiiit en is happydepeppie met haar nieuwe job>

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik weet niet wat ik vanaaf heb maar ben zo moe! Ff poging doen tot reageren

Steen oh nee meissie :( big hug!! en snel beter worden!

Wupje super gaaf de schopjes weer!! *smelt*

Lola ja ik ben gestopt met dat lezen van Youngmom gedoe.. geen zin en energie voor dat omdat ik toch niet zo actief meer bent bij hun.. maar jeetje! hoe ver ga je dan al!?

Azeb leuke filmpje!!

Hummelke weer veilig van binnen ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, super dat het zo goed bevalt !

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Klopt!
    En ik heb dit jaar een erg leuke (wel een beetje drukke) klas!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mie heppie for joe!

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva: fijn dat je zo geniet van je mannetje!
    Hoe is het nu op je werk?

Freesia: wat leuk dat je nieuwe baan zo leuk is!

Hummelke: mooi dat je Mirena er weer in zit.

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen!

Heeft iedereen leuke plannen voor vandaag? Ik moet een paar uur werken, verder niets spannends. Gisteren naar mijn neefje en nichtje geweest, wat zijn ze klein! Zo klein is Q nooit geweest. Ze zijn nu 2450 gr en 2575 gr, echt lekker mupkes.

Verder ben ik gisterochtend naar de inernist geweest. Stelde niet zoveel voor. Wel is de insuline weer opgehoogd en we hebben het gehad over de bevalling en de screening na de bevalling op diabetes tyoe 2, daar heb ik nu een verhoogde kans op.
    Ik ga eens proberen om wat te eten. Hoop dat het lukt want ik ben weer erg misselijk. Echt vervelend dat het weer terug is. Ach ja, nog een paar weekjes en dan is dat ook weer over :)

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #600 Eva1983, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Goodmoring Ladies

Hier een rommelmomentje gehad met Aimar. Hij werd weer eens wakker en wilde niet meer alleen in slaap vallen. We hebben voet bij stuk gehouden en hem in zijn eigen bed laten liggen, uitgelegd dat wij ook moesten slapen. Lichtje aangedaan en hem niet meer gehoord. Maarja dat heeft wel bijna 45 minuten geduurd voordat het werkte ;) Stom misschien, ik kan daar zo slecht tegen 's nachts. Prima als hij pijn heeft of poep of wat dan ook, maar wij kunnen dan gewoon geen reden voor het huilen ontdekken....en 10 keer uitleggen dat hij lekker moet gaan liggen, de deur en het licht aanblijven in de gang en dat ik zo nog kom kijken, helpt dan ook niet. En dat frustreert me dan zo enorm :(

@ Kaatje: goedemorgen!

@ Azeb: werken ging goed! Vannacht heb ik dus iets minder genoten van mijn zoon :p

@ Pupke: oeh dat wist ik niet, dat je nu ook een verhoogde kans op diabetis 2 hebt na de zwangerschap. Ik ga hard duimen dat het niet het geval gaat zijn.
    En wat lief, 2 van die kleine moppies! Leuk dat jullie meer kindjes in de naaste familie hebben! Ik moet zeggen dat ik dat nog steeds mis...

Deel Deze Pagina