Goedemorgen! Aimar heeft de hele nacht doorgeslapen, maar heeft blijkbaar vannacht een beetje gespuugd en is weer gaan slapen, want zijn bedje zat onder Vandaag wat in het huishouden doen, boodschapjes halen en even mijn mobiel ophalen bij mijn moeder....had ik heel slim daar laten liggen...zucht... Maar eerst zo even douchen met Aimar!
Goeiemorgen! Ik ben al weer een tijdje op. Heb even rustig krantje gelezen en ontbeten. Azebman en Isis zijn de deur uit, ik ga zo aan de studie. Best zin in, lekker puzzelen. (en hersenen trainen voor de iq-test van vanavond. Zag dat die weer op tv is, vind ik altijd wel geinig om aan mee te doen, al heb ik het nu al een paar jaar gemist).
Oh leuk de IQ test! Doe ook altijd mee maar met de zwangerschap daalde mijn IQ teveel hihi.. ben benieuwd hoe het nu is.
Ik ga iets minder huishoudelijke klusjes doen dan in de planning stond Ik ga namelijk lunchen bij mijn moeder en dan na Aimar's slaapje koekjes bakken daar! Dus zo even de spulletjes pakken, boodschapjes doen. Nu nog even snel het toilet poetsen. Aimar gaat ondertussen los op de BIBA boerderij cd van Kaatje en Levi 8)
Zo Raven is naar de psz en ik heb een beetje opgeruimd en boodschappies gedaan. @Ingeltje: over waterpokken en leeftijd, het klopt wat de anderen zeggen, op latere leeftijd kun je er heel erg ziek van worden.
Eva: foei! Jij bent geen oerhuisvrouw Yule: lekker om even je handen vrij te hebben als Raven naar psz is! En allen thanks voor de info. Ik heb het nooit echt uitgezocht omdat Julian het ook al vroeg kreeg, met 8 maanden ofzo. Hij zal het denk ik niet weer krijgen omdat hij het heel hevig heeft gehad. (wauw dat zijn veel h's)
Goedemorgen, Vannacht gelukkig weer goed geslapen, na weer 2 gebroken nachten met Teun Hij werd 2x huilend wakker in de voorgaande nachten. Ik baal er wel van dat hij zo onrustig slaapt hoor. Is dat normaal? Dat hij 5 van de 7 nachten per week wakker wordt? De ene keer is het verkoudheid, hoest, huilen of een nare droom, maar hoe dan ook slapen wij bijna nooit door. Terwijl mijn nichtjes van dezelfde leeftijd dit bijna nooit hebben. Als je een tijd van die nachten achter elkaar hebt dan wordt je echt een beetje radeloos. Bij een baby snap ik het maar Teun zou toch goed moet doorslapen... naja hopelijk wordt het snel beter. Sinds kort heb ik trouwens wat last van misselijkheid 's ochtends net als bij Teun eigenlijk. Ff wat eten en dan trek het wel weer weg gelukkig, dus ik mag niet klagen. Yule: is jou misselijkheid nu eigenlijk helemaal over? Of heb je nog steeds wel last ondanks dat je al zo ver bent? Net wilde mijn auto niet starten... dus ik de hulpdienst gebeld. Is mijn accu leeg Dus gelukkig niets ernstigs, wij hebben afgelopen jaar zoveel kosten aan kapotte auto's gehad dat ik daar wel ff klaar mee ben. Zelf zo erg, dat we overwegen mijn auto weg te doen. Het kost gewoon te veel en ik heb hem niet meer nodig voor werk zoals voorheen. Maar het is zo fijn om een auto te hebben op de dagen dat ik thuis ben. Ik woon best ver van vrienden en familie dus mijn auto is mij dierbaar. Maar goed, het is een luxe probleem ook al hebben wij 2 oude auto's. K. wil graag 1 goede terug kopen waar ook weer wat voor te zeggen is. Verder eigenlijk weinig nieuws..
@sannemart: he getver dat je auto het niet doet is altijd erg vervelend!!! Ik ben tot 20 weken misselijk geweest, echt asociaal lang. En nu heel af en toe nog als ik slecht geslapen heb en vroeg op moet, maar dat is dan gauw weg na wat eten. Maar man-o-man ik vond het erg lang duren dit keer en wat was het heftig. Ik zeg nu echt steeds dat ik dit nooit meer wil.
Ik vind mijn IQ altijd tegenvallen bij zo'n test omdat ik slecht in sommen ben en daar dan te weinig tijd voor heb. Hoewel ik weer een goed ruimtelijk inzicht heb. Dus daar baal ik dan van want K. weet ze dan wel allemaal meteen... Maar goed, ik ben altijd heel gemiddeld hoor.
Ja, ik heb verder ook nooit eerder gehoord dat iemand zo ziek was als jij Dus jij hebt het echt niet getroffen en dus ook zo lang. Ik kan me voorstellen dat je nu denk NOOIT MEER. Zeker niet met kindjes om je heen waar je voor moet zorgen.
Sanne: aaargh da's irritant accu leeg De nachten zijn hier ook vaak onrustig. Het is echt met vlagen, soms een periode niks, dan weer vaak wakker. De laatste tijd is het steeds een slokje water of hij wil in ons bed. Dat vind ik alleen goed als hij ziek is, dus doen we anders niet. Maar ja.. als hij de hele tijd huilt en Sven daardoor ook constant wakker wordt.. willen we nog wel eens zwichten na de 5e onderbreking. Is niet zo slim, maar op dat moment kan het me helemaal niets meer schelen... gelukkig maakt hij er nog geen misbruik van
@eva foei, maar wel gezellig!!veel plezier!! @sanne julia slaapt eigenlijk altijd door gelukkig @yule fijn dat de misselijkheid nu zo goed als weg is en zeg nooit nooit ik riep na de zwangerschap en bevalling van julia ook maanden nooit meer haha IQ heb het 2 keer gedaan en ik kwam best goed uit de test, vind het wel prettiger om hem naderhand op internet te doen vanmorgen moest julia op tijd op het kdv zijn voor het voorleesontbijt dus vroeg eruit maar isa ahd geslapen van 12 tot kwart voor 6 dus dat was te doen mijn collega's vroegen of ik bleef, wel gezellig dus dat heb ik gedaan, toen isa gevoed en naar huis net al gestreken en een was aangezet, zo even eten en dan lekker wandelen. xxxxxxxxxxxx
@anno: dat is waar dat je nooit weet hoe het loopt maar ik zou denk ik wel in paniek raken als ik weer zwanger zou zijn en zo beroerd... Ik wilde Raven van de psz halen, trek ik de deur achter me dicht terwijl de sleutel nog op tafel lag... zucht. Moest ik dus naar J. zijn werk rijden en hem laten oppiepen zodat hij de sleutel kon brengen. De bewakers lagen helemaal in een deuk. Joepie. Maar goed, Raven had het leuk gehad, weet na 2x al een paar namen (ook van de juffies) en wilde eigenlijk niet naar huis. Net even gestofzuigd en broodje gegeten en nu even me-time. Weet je wat ik zooooo fijn vindt? Sinds ons weekje vakantie ben ik zo bijgekomen en uitgerust dat ik voor het eerst in heeeeeeeeeel lang gewoon weer energie heb om het huishouden te doen en met Raven te spelen. Dat was er gewoon heel lang niet, ik denk misschien wel meer dan een jaar. We zijn ook voor het laatst in juni een weekje op vakantie geweest en daarvóór juli 2009. Ik was gewoon zo moe dat ik alleen maar achter de PC of op de bank voor de TV kon hangen (als Raven eindelijk sliep). Zo heerlijk om weer energiek het huis door te kunnen gaan.
Eva, en waren de koekjes lekker? Sanne, balen van die slechte nachten, hier ook af en toe. Maar we mogen over het algemeen niet klagen. Gaat Teun wel meteen weer slapen? Anno, klinkt altijd heerlijk jouw dagen! Yule, super om te horen (behalve dan van de sleutels) Hier een lekkere luier dag met de dames. Vanochtend even boodschapjes gedaan. Ilse ligt te slapen, dus had ik even lekker knuffeltijd met Sara. Die slaapt nu ook, ik ben nu aan het zondigen met een reep chocola, mmmmmm.
Dat klinkt heerlijk Yule, echt fijn dat de vakantie je zo goed heeft gedaan. Oh Hummelke een reep chocola lijkt mij ook wel wat...
@yule wat heerlijk dat je je weer zo energiek voelt @hummelke ja klinken mijn dagen leuk heb het ook prima naar mijn zin alleen een beetje jammer dat ik net helemaal nat ben geregend, wilde op mijn gemakje wat winkeltjes af gaan maar toen maar naar huis om te douchen ik heb lekkere trek maar kan niks vinden xxxxxxxxxxxxxxxxxx