o ja isa heeft vannacht geslapen van 12 tot kwart voor 6 goed he het duurde wel even voor ik haar in slaap had maar dat heeft ze wel goed gemaakt, hopelijk heeft ze de smaak te pakken xxxxxxxxxxxxxx
anno, goed hoor! en zielig he als ze zo verkouden zijn. Isra heeft er ook last van. soms gaat ze zo hoesten dat ik denk dat ze er in blijft..
Anno, ah zielig als ze zo benauwd zijn en je kunt niet genoeg doen Knuf. Hier mijn zieke kipje. Ik hoor net dat vriendinnetje Maila waterpokken heeft. Dus het wachten is hier nog op de bultjes. Kan ik vast wat in huis halen tegen de jeuk? Havermout of wat was het nou?
Dank jullie wel voor de beterschapsknuffies. Dan voel je je gelijk al een klein beetje beter . Net een dutje gedaan van - je raadt je al - twee uurtjes, maar het scheelt wel al wat... @Freesia: Voor jou een knuffie terug voor je kleine meisje, ze ziet er inderdaad erg zielig uit . Aan Emma zie je verder niet veel, behalve dan dat de huid rondom haar neusje geïrriteerd is. @Anno: Heb je het witte wafelijzer van Tefal gekocht? Daar heb ik ook naar staan kijken. Alleen kozen wij uiteindelijk voor die van Krups, twee jaar geleden zat er namelijk al een poffertjesmaker in hubbies kerstpakket. Ik hoop dat de wafels smaken, hubbies eerste wafels waren errug lekker! Ik heb nu een recept gevonden voor suikerwafels. Je weet wel, met die kleine suikerklontjes er in. Maar dan moet ik wel eerst even naar een goed gesorteerde bakwinkel in de buurt voor parelsuiker...
@lola ja die, lekker he wafels heb gisteren een nieuw objectief gekocht voor mijn camera en net even getest
Ohhhh Anno, wat een leuke foto's! Heerlijke meiden heb je toch ook. Stoere fiets! Lola, gelukkig kon je wat bijslapen, als was het maar kort.
Ja idd havermout! Badje klaarmaken, washandje vullen met havermout en dichtknopen met een touwtje. Washandje in het water hangen als een soort theezakje. Jill in bad en af en toe even lekker insoppen met het washandje, goed knijpen, komt er een soort melkachtige substantie uit.
@anno wat lijkt Isa vreselijk veel op baby Julia!!! stoere fiets! @freesia ah gossie zo ziet zij er dus uit slaap zij nu nog?
Anno, lekker zo'n nacht Wauw stoere fiets ! Heerlijke meiden heb je Pisum, hoe gaan de nachten bij jou ? Freesia, ahh ja Jill ziet er idd ziek uit. Zo liep Levi er ook bij een week voor hij de pokken kreeg. Ik heb hier zo'n pot groene zeep gehaald ( heet tegenwoordig geloof ik milde zeep. groen-gele pot. 82 cent ofzo ) Levi daar 2x mee aangetipt en heeft geen één keer gekrapt en zaten binnen een dag korstjes op
@Anno: Wat een lachebekkie ! @Freesia: Nog een tip: neem een OUD washandje, de prut is er naderhand haast niet uit te krijgen. Ik heb het washandje dus maar weggegooid...
Inge, thanks. Parr, ze valt net in slaap liggend op de bank. Lola, wij hebben alleen oude washandjes Gebruiken ze eigenlijk nooit.
@parr ja ze gaat steeds meer op julia lijken, wel leuk hoop alleen dat ze donkere haartjes houdt. ze lijkt ook krulletjes te krijgen dus dadelijk 2 krullies nou ga maar eens wat nuttigs doen xxxxxxxxxxxxxx
Hm, Jill is naast me op de bank in slaap gevallen en krijgt steeds een soort stuipen. Schrik me rot elke keer Ze slaapt wel gewoon door gelukkig.
@kaatje: de nachten zijn nog hetzelfde. ik moet zeggen dat ik er aardig aan begin te wennen. elke keer rond 1 uur en 5 uur eruit om Isra haar flesje te geven. tja wat doe je eraan? in ieder geval zijn de krampen wel over, en voor de rest is ze ook heel rustig overdag en goedlachs. dus heb geen klagen hoor ik denk dat het gewoon een kwestie van afwachten is tot ze langer gaat slapen. mocht het over een maand nog precies hetzelfde zijn dan ga ik wel proberen om haar wat te laten huilen, denk ik. werkte bij Rayyan wel binnen 1 week...
Aaah wat een zieke kindjes en mama's allemaal! Knuf voor Emma en Jill (gossie wat ziet ze er ziek uit... Bah, stuipen zijn eng!). Ook voor Lola een knuf! ik ben hier mega verkouden, het stroomt er uit . Bah, concentreren op moeilijke sommen gaat dus ook lastig.
Pisum, gelukkig zijn de krampen iig over. Scheelt voor beide toch een hoop. En idd. een poging doen om te laten huilen kan prima toch. Hebben Levi op een gegeven moment ook laten huilen en opeens deed meneer het zonder nachtvoeding. denk dat het op een gegeven moment ook wel een gewenning wordt. Azeb, beterschap meis. Griep kan er ook nog wel bij knuff