:x Mannen....het is dat het sneu en vies zou zijn voor Levi, anders had je 'm met volle luier naast de douche kunnen parkeren De verkoopster in de IKEA gisteren deed me trouwens nog aan jou denken! Zelfde loopje, mimiek en kapsel!
*stuitert nog een beetje voorzichtig na* Mogguh! Hier vannacht op de gok Sven eens niet wakker gemaakt, maar helaas 1:45 kwam meneer toch nog voor de fles Gisteren met de bus naar souders gegaan. Drie kwartier was ook net genoeg, want toen vond Julian het wel leuk genoeg geweest. Toen nog een heel eind lopen en lekker bij opa en oma bijgekomen met een glaasje drinken. Gezellig Gisterochtend ook afscheid genomen van 1 groep de SLingeraapjes van het kdv. Daar was Julian gestart als baby, nu zijn ze allebei 3 dagen op de Kikkertjes. Was erg leuk!
Eva, Meneer zat goed onder, incl. mega rode billen dus heb hem alsnog bij Ferry onder de douche gezet haha is dat positief ? Wist niet dat ik een loopje heb. Inge, leuk met de bus weg ! Willen hier nog steeds een keer met de trein weg. Gaat Levi denk helemaal leuk vinden
Heb gelezen maar ben alles kwijt :/ Dus ff van vanochtend pakken dat is niet zo ver terug.. Eva oef vroeg :/ en beterschap!! TVOH gisteren klein stuk gezien, dat Leonie MJ's liedje zong en wat de judges zei. Ik vond haar kei goed zingen! maar toen was alles afgesloten en was wachten dus ben ik verder gaan zappen oooooooh H&M binnen en de schoenen staan lijp!!!!!! en passen goed!
kan bij julia ook, met de verbouwing heeft ze gewoon heerlijk 2uurtjes geslapen haha makkelijk he xxxxxxxxxxxxxxx
ik ben moe gisteren even woorden gehad met rik en daarna kon ik niet zo goed slapen isa kwam toen om half 4 en om half 7 en toen weer om half 9 zo nog even strijken en vanmiddag even een carnavalspak voor julia halen en naar souders op de koffie xxxxxxxxx
Zo de boodschapjes zijn ook weer binnen. Aimar ligt al 20 minuten in bed, maar slaapt nog niet....maar is wel doodmoe dus ik laat 'm mooi lekker even liggen. Het begon trouwens met vrolijke kletspraat, o.a. over opa en baby Sisa en flink lachen om zijn eigen praatjes, inmiddels is het jammeren geworden Dekbed Ik was bij de HEMA gaan kijken voor een 1-persoonsdekbed, maar kon alleen een synthetische vinden. Stond bij dat dat goed was voor mensen met allergiën. Maar synthetisch klinkt mij zo 'zweterig' in de oren. Of niet? Graag jullie ervaringen @ Kaatje: nou je hebt niet een opvallend loopje ofzo Maar toen dat meisje voor mij uitliep, moest ik ineens aan jou denken. Dus vandaar dat ik dacht dat het misschien het loopje was Ohoh behoorlijke poepbroek dus van Levi! Goed idee om hem bij Ferry onder de douche te zetten @ Ingeltje: leuk zeg met de bus! Wij willen nog steeds een keer naar Utrecht met de trein, maar dan moet het wel een keer op koopzondag, want E. werkt nu bijna elke zaterdag over...
kan ook niet op de hema website, was het net ook aan het proberen enne aimar is verliefd!!!!haha xxxxxxxxxxxxx
Hey! Hier een leuke ochtend gehad. Vanochtend eerst de echo en alles was goed Ook het geslacht is bekend, staat op kaatje's forum. Ik hou het hier toch maar onbekend aangezien ik niet weet of er meelezers zijn en ik wil het voor de rest van familie / vrienden een verassing houden. Gisteren nog een koelkast gaan kopen. We hebben altijd een gasfornuis gehad en nu heeft mijn vader er een inductiekookplaat ingemaakt en onder de kookplaat komt nu een afwasmachine, jippie!! En dan moest ons kleine diepvriesje weg en nu hebben we dus een combi koelkast gekocht. Met bij het diepvriesgedeelte een zelfontdooier Heel mooi hoef ik daar dus nooit meer naar te kijken Kaatje goed werk geleverd gisteravond dus! Gisteravond ook nog TVOH gekeken, ik vond het een leuke uitzending met terechte winnaar. Eva hier in de buurt is laatst ook een kdv ontruimd vanwege brand in een fabriekpand vlakbij omdat er asbest vrijkwam. Heftig hoor. Kyano en ik zijn al een paar keer met de trein geweest en hij vindt het idd altijd erg leuk. Meestal gaan we als het goed weer is en dan naar opa en oma is niet zo ver. Jannes hoe was je dag gisteren? En hoe gaat het met jou?
@eva: ik slaap al zolang ik weet onder synthetisch dekbed, inderdaad vanwege allergieën, Raven heeft ook een synthetische. Het enige verschil is dat dons zwaarder aanvoelt op je lijf (wat ik dus vreselijk vindt). In de zomer is dons koeler, maar dan slaap ik meestal alleen onder een laken (als het echt bloedheet is). Voor gewone doorsnee NL zomerdagen is het echt niet te warm. TVOH: helemaal gezien, vond Pearl wel de beste qua zangtechniek en stem maar Ben heeft terecht gewonnen qua performance en uitstraling (alleen heette het programma 'The VOICE of Holland' en niet 'The performer of Holland' dus wat mij betreft had Pearl ook terecht gewonnen eigenlijk). Wij zijn vorig weekend met de trein geweest, Raven vond het super leuk. We gingen alleen maar heen en weer naar Leiden (14 minuutjes) om een Starbucks te scoren en haar een treinervaring te geven. Verder hebben we vanmorgen een BANK gekocht en een lamp erbij. Kan geen plaatje plaatsen van de site van Montel doet het niet. Straks gordijnen ophangen op de slaapkamer en we zijn weer iets verder in het grote huisgebeuren. @parr: heb je foto's van het H&M spul? Ben benieuwd naar de schoenen!
Kate vindt ze geweldig! De veters zijn dus elastiek, lekker handig! alleen klitteband sluiting. Staan heerlijk stoer en maat 26. Zij heeft ong. een cm ruimte nu
Gaaf Parr! Isis heeft die ook in maat 23 in het hard roze. Ze zijn haar nog veel te groot! Haha en Kate past nu al in 26 !! Ps heb mijn tentamen van afgelopen maandag gehaald! Woehoe! Ik had een 6.7 (hoogste cijfer was 7.2).
Gefeliciteerd Azeb! Goed hoor. Hier even een uurtje het huis voor mezelf. Heerlijk! K. is met Teun naar zijn ouders en blijft daar eten. En ik ga zo richting Utrecht lekker uit eten met 3 vriendinnen. Gezellie! Alleen zal het hun direct opvallen als ik niet drink... dus ik denk dat ik het maar ga vertellen. Ze weten dat we bezig zijn en ik heb veel steun aan ze gehad met Fenna*. Ze hebben me toen zo goed opgevangen, echt vriendinnetjes for life (ik ken ze ook al 31, 21 en 16 jaar) Ze zullen wel door het dolle heen zijn