Kaatje, we gaan de 2 opvoedworkshops doen. De rest vonden we niet zo. Als er nog meer mama's zin hebben? Lijkt me leuk om te meeten daar!
@ Lola: sommigen zwemtrajecten zijn idd wel erg lang Bij ons zijn er 2 opties. Ik moet me er nog even in verdiepen, ik weet dat er 1 is, die kleine groepjes lesgeven. Maar die schijnt ook een stuk duurder te zijn. @ Freesia: Als je dan toch helemaal naar Maarssen komt, kan je ook wel even hier stoppen voor een kopje koffie
Freesia, moet natuurlijk net wat voor je tussen zitten. Opvoedworkshop is ook leuk toch. Je kan er altijd wat van leren ( of juist denken..nee zo wil ik het helemaal niet )
Ik heb met Jasmijn destijds 3 cursussen babyzwemmen gedaan. Héérlijk vond ik dat, zo samen in het lekker warme water. Tja, en toen kwam Emma...
Tja, dat is natuurlijk relatief. Die cursus waar ik het het over had - ik zie nu dat ze 'm ook in de zomervakantie gaan geven - kost 295. Maar als je kind twee jaar lang naar zwemles gaat en je betaalt 7,50 per les, dan ben je uiteindelijk net zo duur of zelfs nog duurder uit...
@ Lola: daar heb je gelijk in hoor Ik vind 2 weken 'fulltime' zwemmen alleen we wat zwaar voor een 4 jarige. Zomervakantie klinkt al beter!
Zo ff bijkomen van een gezellige dag in Hoorn met wat meiden van hier en prive forum. Een sieraden workshop gehad en hoop gebabbeld! Deed em denk aan de the old days Azeb super dat je geslaagd bent!!! huh ik mis babbelbox haar vraag???? oooh djw quote van Ingeltje! wel raar adt zij bij ons eerst uitkwam hihihi Hummelke lekker aan het genieten! mooi! Ingeltje ten eerste ik vind je super super lief! en ten tweede zijn kamer is perfect voro hem en jullie! niet mokken, foei! anders had ik daar ook niet geslapen Sannemart gaaf zo! Freesia leuk zo!!!
Azeb nee was niet met de september mama's maar met een clubbie meiden van de NOD. We zitten ook samen op een andere forum, vanwege de crash toen steeds. Maar zitten ook moeders bij die al mama's zijn geworden. Incl een dec mama Dus dat was ook gaaf om haar te leren kennen. Dames ik heb mega stuiters nieuws
hier betaal je 5 euro per kind of 45 euro voor 10 lessen met 2 consumpties maar ja dat zou dus 45 euro per maand zijn dan voor allebei. smoeder gaat mee dus als die nou 1 betaald haha goed hoor zonder paniek shoppen, lekker toch!!! xxxxxxxxxxxxxxx
@sannemart bah knuff hopelijk houdt dat niet te lang aan zwemmen: wil het wel weer vaak doen alleen is het bij landal en kun je dus niet doorstromen naar zwemles maar goed die wachtlijsten zijn hier niet zo lang en verder heb ik me daar nog helemaal niet in verdiept, is voor mij ook een lekker dochter-mama moment nou ja wordt nu dochter-oma-dochter-mama moment haha @kaatje zou wel jammer zijn idd als smoeder dan stopt met gym hier een goede nacht gehad, geslapen van kwart voor 11 tot kwart voor 5 net belde mijn werk, heb iets van ezeltje prik gewonnen ja maak open dus een buggy haak en een beker houder voor aan de buggy, vanmiddag naar verjaardag van mijn tante, eerst nog even naar de winkel, groente halen julia wil al weken pizza eten dus die maken we dan maar xxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden! Hier lekker gegymd vanochtend en nog even naar opa en oma op visite geweest. Nu even rust voor mama Ik moet wel het toilet nog even poetsen dus dat ga ik nu zo doen. Heerlijk stuiterend binnengekomen !!!! Kaatje idd super dat het shoppen zo goed is gegaan! En jullie lekker gezwommen dus! Bij ons op de gym zijn ook best wat moeders die hun tweede kindje gewoon meenemen, maar ik ben zelf ook wel benieuwd hoe mij dat straks gaat lukken Sannemart knuff meis, ik weet dat zulke momenten niet prettig zijn. Zwemmen heb ik mij nog niet in verdiept. Wij gaan elke maand wel zeker 3x zwemmen met Kyano en dat is dan een speciaal baby / peuter uurtje. Maar geen les, alle ouders en kids doen gewoon wat ze leuk vinden maar het is altijd heel gezellig. Er is veel speelmateriaal en een diep en ondiep gedeelte. Dus watervrij is meneertje wel en verder zien we wel wanneer hij op les gaat.