September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tijgertjes zijn alweer gevangen...
    Het is voor mij wel de reden dat ik uit principe niet naar circussen met dieren ga. Ik hou niet van gekooide dieren...

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heeey Feliceee.. gesnapt ;) schrijf je gezellig mee? :D

3. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    OOOOH wauw!! Zag het al aan je banner!!! Gefeliciteerd!!! Stuitert gezellig mee!!

Hier nog steeds een ziek meisje, alleen maar huilen en hangen... Lijkt weer op het *(&^^&%$rs-virus... toch straks misschien maar even HA bellen...

Verder is M. nu echt zindelijk.. geen ongelukjes! Alleen vindt ik het nog lastig om vertrouwen te hebben dat hij geen luier omhoeft als we weggaan... hoe doen jullie dat?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier nog geen ervaring met een zindelijk kind. Ik blijf elke dag herhalen dat Julian het tegen papa of mama moet zeggen als hij naar de wc moet, maar dat doet hij nog steeds niet. Plast en poept wel gewoon op de wc.
    De tijd is nog niet rijp ;)

En wat rot :( RSvirus... niet te ernstige klachten?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben gebroken.
    Drukke dag op het werk en doordat één van mijn collega's nogal chaotisch is aangelegd konden we mooi overwerken.
    Hoop heen en weer geren en geregel op het eind dus nu mega last van mijn bekken.

Parr, struiter ! Leuke dag gister gehad dus. Wat heb je voor moois gemaakt ?

Wupje, komt vast goed. Hier op de gym worden de baby's vaak met kinderwagen en al in de gymzaal gezet
    Zodra de kleine het niet meer leuk vind halen ze hem/haar eruit ( sommige in een buikdrager )En als moeders het even druk heeft met een ouder kind dan is er altijd wel iemand die hem/haar eruit haald.
    Hier werd ook een mat extra neer gelegd voor de iets oudere baby's en laten dan daar lekker met zijn allen op te spelen

Freesia, hoorde idd wel dat er circus was in alphen. Mogen dat circus wel eens meer controleren aangezien dit dus niet de eerste keer is.

Wapa. beterschap voor je dochtertje. Levi krijgt in princiepe naar winkels etc geen luier om. Laten hem goed plassen voor we gaan en hopen maar dat hij geen ongelukjes krijgt.
    Langere stukken in de auto of echt shoppen doen we hem nog wel een luier om,maar deze blijft over het algemeen vaak droog

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Parr, ik stuiter mee vanaf vakantie!

7. @Parr: Ben echt megablij voor jullie :)!

Ik zit hartstikke zenuwachtig op de bank te wachten op een telefoontje. Of beter gezegd: op het wegblijven ervan.

We hebben vandaag een bijeenkomst in Houten gehad over de overname van het bedrijf waar ik werk. Nou, mijn nieuwe werkgever gaat héél rigoreus te werk, want vanavond tussen 19.00 en 22.00 uur worden alle mensen die boventallig worden verklaard gebeld. Ik schat dat tussen 25% en 40% dit lot boven het hoofd hangt en aangezien ik een tijdelijk contract heb, is de kans wel héél erg groot dat ik daar ook bij hoor...

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    spannend Lola hopen dat de telefoon niet gaat bij je. Ik duim voor je.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, ik duim dat je niet gebeld wordt.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh Lola spannend....
    Al iets gehoord? Nog een ruim uurtje!

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ooh lola. ik hoop zo dat je niet gebeld wordt!!!

@hier, L. goed koorts en benauwd... morgenochtend afspraak bij HA. L. is al 2x eerder opgenomen ivm rs-virus, het slaat dusdanig op haar longen dat ze extra zuurstof nodig heeft en daar begint het nu weer op te lijken helaas... Nu gewoon hopen dat ze een goede nacht maakt en dat ze er zelf uit kan komen uit dat *&*(^virus!!

12. hmmmm lijkt erop dat isa ook de fles begint te weigeren
    sinds vorige week was het al mopperen
    zaterdag wilde ze hem bij rik niet drinken maar bij mij wel
    daarom elke dag gaan aanbieden en gisteren ook alleen bij mij
    vandaag weer drama, nu dronk ze zelfs bij mij niet.
    ga morgen op het werk vragen of zij eens willen proberen
    kan wel janken, ik wil dit niet nog een keer

xxxxxxxxxxxxx

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Circusdieren ik vind het ook erg zielig voor de beesten. Zo’n wilde dieren hebben gewoon een groot leefgebied nodig en moeten kunnen jagen. Al worden ze nog zo goed verzorgd, het beest is toch gevangen en dat hoort niet.

Wapa och beterschap voor je meissie. Ik duim dat ze er zelf weer bovenop komt, maar geen prettige situatie voor jullie.
    En wat goed zeg, helemaal zindelijk! Hier zijn we zover nog niet. Hij is nu zover dat hij echt elke avond voor het slapen gaan op het potje plast en daar ben ik al heel blij mee.

Kaatje oef balen zeg zo’n zware dag en dan moeten overwerken. Nu rustig aan doen dus.
    Gelukkig ben je morgen vrij.

Lola en en?? Ik hoop dat ze niet gebeld hebben.

Anno ai dat is niet de bedoeling dat je weer zo’n flestroubles krijgt. Maar toch hoor je het vaak dat op een bepaalde leeftijd de combi van fles en borst niet meer zo goed werkt. Dat ze het dan even niet meer snappen. Hopelijk is deze lastige periode gauw weer over!

Hubbie is CSI aan het kijken en normaal vind ik dat ook een goede serie maar nu was het mij een beetje te hortig ;)
    Nog even wachten tot de was klaar is en dan lekker naar bed. Pff morgenvroeg gaat de wekker weer om 6.15 uur :( Ik haat dat altijd aan de dinsdag, weer verplicht binnen een paar minuten mijn bed uit en dan ook nog zo vroeg. Gelukkig maar 3 dagen.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi meiden! ;) ;) mag ik mij hier ook komen melden :p

15. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey Aowyn, welkom!!

@flessenweigeraar, hier hebben we er ook 1 gehad... zo machteloos voel je je dan... het enige wat hier hielp was dat ik niet in de buurt was als hij de fles kreeg...

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kom zo bijlezen meiden!

17. hoi aowyn welkom hier :D

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Haha Aowyn, ik dacht, je zit verkeerd! Maar ik snap hem al!

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mooie naam trouwens Aowyn!

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0