@Aowyn: Welkom hier! @Anno: Ach nee, Isa ook een flesweigeraar . Weet er helaas alles ben, ben daardoor zelfs moeten stoppen met het geven van borstvoeding. Sterkte! De telefoon heeft nog niet gerinkeld... Kreeg net een sms-je van een collega die net als ik een tijdelijk contract heeft. Zij zegt dat ze ons misschien juist níet bellen, om later in het jaar ook nog wat speling te hebben qua bezetting. Wij zijn er dan gemakkelijk uit te werken, maar een vaste kracht niet (meer). Daar zit natuurlijk ook wat in...
Verdorie, dat hoop ik toch niet! Jasmijn heeft het ook gehad, rond haar eerste verjaardag. Maar gelukkig niet zo ernstig dat ze naar het ziekenhuis moest. Het pufferte deed gelukkig zijn werk...
@Aowyn: welkom, hihi. @Lola: en? Nog gebeld? @Wapa: wat zielig voor de kleine meid... Beterschap! Ik lig lekker in bed, heb veel harde buiken. Komt van een enerverend dagje met mijn lieve maar drukke peuter . Nog 1 1/2 week werken en dan verlof! Trusten moppies
Pffffffft, het is 22.00 uur geweest en ik heb nog steeds geen telefoon gehad. Ik denk dat ik opgelucht mag ademhalen...
Net komt er een reclame van Modifast langs ....zit er gewoon een oud klasgenootjes van mij in! Zij deed ook meet met Op zoek naar Evita en Mary Poppins...
Ik ben helemaal kapot.. drukke dag op het werk, toen naar huis, kids eten geven, naar bed, snel zelf eten en toen ouderavond kdv. Net thuis en gewoon misselijk en draaierig van vermoeidheid. Lig dus al in bed met jullie Wapa: pfff ik hoop toch niet dat L. het zo hevig weer krijgt... sterkte en heel heel heel veel beterschap. Lola ik slaak een zucht van verlichting voor je Anno: ach nee toch hè... niet weer meid.. met Julia was het ook zo heftig hè het zou verboden moeten worden.. knuff en niet van het ergste uitgaan...
@ Anno: hmmm balen zeg...misschien even doorzetten? Had je toen bij Julia ook andere flessen geprobeerd? *edit: ik bedoel met die laatste vraag of je misschien nog een andere fles in huis hebt van toen, wie weet drinkt ze daar beter uit...* Meiden, ik ben moe. Ik ga slapen. Het was een lange dag....tot morgen!
@wapa: beterschap voor je meisje! @anno: oh dat hoop ik niet voor je! Is de fles wel warm genoeg? Bij Raven was dat de reden van weigeren (eerste werkdag van mij, lees heel veel stress). @aowyn: vanwaar uw aanmelding onder deze prachtige naam???? Tijgers: ik heb er natuurlijk weer niks van meegekregen, heb gewerkt vandaag. Hoorde net dat er tijgers en kamelen waren ontsnapt, en dat 1 van die tijgers dus een kameel in de nek had gepakt (lees: heel veel bloed en bijna dooie kameel). Het circus staat letterlijk naast J. zijn werk maar ik heb hem er ook niet over gehoord.... Wel hartstikke eng, er komen best veel ouders met kindjes kijken op de fiets en je moet je toch niet voorstellen dat er ineens een tijger op je kind afloopt.... Hier net een Tupperware party gehad, toch nog 4 vriendinnen/familieleden op afgekomen ondanks 25 afmeldingen ofzo. Het was erg gezellig en ook nog veel verkocht dus ik mocht een product uitzoeken en kreeg ook nog 2 dingen gratis omdat ik gastvrouw was. Hartstikke leuk dus weer!
Zie een hoop gestuiter Ik stuiter mee Pisum ik denk dat ik jouw ketting nooit af doe Anno leuk die haakjes! ooh nee ik duim dat Ias gauw toch de fles pakt! Freesia jeetje zeg! en ook niet de eerste keer bij hun Wapa hoe is het met L? Kaatje een ketting gemaakt 8) Lola ik duim dat jij niet gebeld bent!! oooh slakt ook zucht! Yule ik wist dat je die naam zou aanstaan oei ouders met kids gaan kijken?? dom dom! tupperware geslaagd! oh ja aan de overkant uitleg
ze gingen niet kijken OMDAT er tijgers waren ontsnapt, ze gingen zowiezo kijken omdat er een circustent staat (waar je geen loslopende tijgers verwacht in principe)
Hier een brakke nacht. had gedroomd dat ik naar de vk moest. daar zei dat ik met de angelsound het hartje niet kon horen. Toen zei ze. Dan zijn we hier weer klaar. zie je over 4 weken. Ben toen door het lint gegaan haha. Maar goed daarna dus wel een tijd wakker gelegen.
Och lieve Kaatje, zijn de nachtmerries aangebroken!! Lekker irri is dat!! Hopelijk kan je vandaag een beetje bijtanken! @hier, vanochtend vroeg leek het allemaal wel prima, maar haar temp loopt nu alweer op naar 38,5 en ze pruttelt en hoest weer als een malle.. ze heeft gelukkig wel goed geslapen, heb om 9.15 een afspraak bij de huisarts... @Lola, joepie!! Voor nu zit je goed!! Is dat andere collegaatje ook niet gebeld met dat tijdelijke contract? Zal wel een gezellige sfeer zijn bij jullie nu op kantoor, wat een onrust zal dat toch met zich meebrengen. Good Luck! @Aowyn, ik vindt het een hele mooie naam! En je avater te schattig! Nou ga ons zo maar eens even klaarmaken.. en dan mijn werk maar eens bellen dat ik vandaag niet kom.. zullen ze leuk vinden!