September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar als je ze nooit gebruikt, dan blijven het toch nieuwe washandjes... 8):(;)?

2. Hè bah! Daar zou ik ook van schrikken...

Heeft ze koorts?

3. Ook al niet lekker, dus... :(
    Beterschap!

Ik hoorde gisteren op de radio iets over een griepepidemie die eraan zit te komen nu de kindjes weer naar school gaan en iedereen weer aan het werk. Feestdagen voor de virussen en de bacillen!
    Het zou gelukkig wel om een heel milde variant gaan: influenza B, een ordinaire verkoudheid dus.

Waarschijnlijk zijn wij dus de eerste 'slachtoffers'. Ach, hebben we het vast maar gehad... ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, dat is schrikken. idd even goed in de gaten houden. misschien zijn het iets van koortsstuipen ofzo ?

Lola, las het ook. Ben wel klaar met die griep dus hoop dat hij hier overwaaid.

Hummelke, ik heb die bon binnen. thanx !

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, daar zit wat in, van die washandjes :D Maar ze zijn gewoon oud, als in jaaaaaaaren.
    Ja, Jill heeft hoge koorts, is nu weer wakker.

Azeb, oei meis, beterschap!!

Laten huilen, ik bijt op mijn tong ;) ;) :p

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mssn is Isra nog niet klaar voor doorslapen? Rayyan was er oook laat mee toch? en het kan ook mssn factor zijn van het huis waar jullie nu in wonen? dikke knuffs, ik snap dat dit enorm slopend is :(

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ben je toch een lekker ding. En een lieve mama ;)

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O en nou bedoel ik natuurlijk niet dat als je je kind wél laat huilen dat je géén lieve mama bent ;) haha ik zie het staan en het lijkt zo raar :p
    Gullie zijt allemaal lieve mama's :D

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lol zo lezen we dat ook niet haha, jij laat jouw kind ook niet echt huilen. Ligt aan jouw opvoeding keuzes :p ik liet haar soms wel huilen en soms niet, sommige moeders lieten de kids wel huilen en anderen kunnen dat niet8)
    we lezen het niet zo lieverd. En als iemand het wel zo leest is het hun probleem ;):p

10. denk dat isa ok ziekjes wordt/is, wil alleen op schoot, steeds beetje spugen en net alles onder gepoept maar dat kan natuurlijk ook door bv
    wij kruipen snel weer lekker op de bank

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ben ook even niet online geweest en dag lekker snel klaar te zijn met een paar pagina’s lezen maar kwam er toen achter dat we alweer een deel verder zijn ha ha :D.
    Hier gaat het op zich wel goed alleen sinds zondag weer als vanouds misselijk en doodmoe. Dus ’s avonds doe ik niks anders dan slapen vanaf dat Kyano in bed ligt. Pff baal er wel van, hopelijk ben ik er nu echt bijna vanaf.
    Verder is Kyano ook wat futloos en heeft alweer 2 dagen een poepluier die uitgesmeerd is over zijn hele rug als hij wakker wordt ;). Hij eet al vanaf zaterdagavond geen avondeten meer en zelfs ook geen toetje, maar verder is hij wel vrolijk. ’s Ochtends en bij de lunch eet hij wel heel goed en ook fruit blijft er goed ingaan. Ik gok op de tweede kies die doorkomt maar lastig is het wel.

Yule fijn dat het zondag nog goed is gekomen tussen jou en J :)

Steen de misselijkheid komt weer terug ineens, baal ik wel van maar ja weinig aan te doen

Wapa wat goed dat zoonlief zo netjes op het potje gaat! Hier wil het maar niet vlotten. Hopelijk voor juli wel, is wel zo handig met een tweede maar ja we zien wel.

Ingeltje hi hi leuk poepverhaal :D

Anno hmm lekker poffertjes
    Oh Isa heeft goed geslapen zeg!
    Leuke foto’s!

Parr ik kan de link nu ook niet meer openen.

Pisum oef zware dag dus 1 januari

Lola ai balen zeg dat het zo slecht gaat met je keel. Gelukkig nu een kuurtje en hopelijk slaap je vannacht als een roosje!
    Arme Emma, ook veel beterschap voor haar!
    Leuk dat de dames allebei de dag goed doorgekomen zijn

Eva hi hi lekker zelf laten spelen zou ik zeggen

Azeb oef een zware dag dus voor jullie gisteren.

Ik denk dat ik vast niet op iedereen heb gereageerd maar ik ben in elk geval weer bij!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stuiter stuiter!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    <stuiterdestuiter>

14. stuiter!!!!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: beterschap meid, klinkt echt niet best!

@freesia: ook beterschap voor Jill, misschien ijlt ze of droomt ze heel onrustig?
    Raven heeft ook 3 verkoudheden in een maand ofzo gehad, van de ene in de andere. Gelukkig ook nooit lang ziek.

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Yule, ze kraamde vanmorgen echt wel onzin uit ja, door de koorts wss.

<stuiterdestuiter> :D :D :D

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik stuiter hier ook nog!! he he pffff was mij een dagje wel :D en ook gezellig ;)

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ik stuiter gezellig mee.. weet niet voor wie of wat :)

M.ilan was de laatste keer 1 meter, heeft ondertussen al wel weer een groeispurt gehad dus ben heel erg benieuwd... daarnaast is hij ook wel zwaar maar niet dik...

Over laten huilen, ik ben ook zo`n softie... Gelukkig slaapt L. goed maar anders lagen we gezellig met z`n allen in ons bed.... oftewel M. zijn "eigen bed"

Wat zag ik trouwens mooie foto`s van mooie kindjes voorbij komen... Beterschap voor alle zieke kindjes en mama`s. het heerst volgens mij goed... hopelijk slaat het ons huisje over!!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wapa ik heb je een pb gestuurd ;)

Oei hij is idd lang ja! Kate is volgens de TNO 6cm langer dan gemiddled. Heb haar vandaag opgemeten. Zij was in begin Nov. 92,5cm en vandaag 96cm :$

20. Ik heb al aan de andere kant gestuiterd... ;)

Deel Deze Pagina