Tot zover de joy wat betreft Teigetjes Film in het Spaans. Hij speelt niet af omdat die beveiligd is met een regiocode. Kan je dus alleen maar afspelen in een DVD speler uit Latijns Amerika....*zucht* Dan toch maar een illegale versie zoeken...
Super Kaatje! Las het bij F op zijn FB! helemaal super!! Hier op de weegschaal een kg kwijt gelukkig!! want dan valt mijn darm buikje mssn minder op!
Eva balen zeg dat je zoveel last hebt gehad van de hoofdpijn. Oeps Aimar toch een val gemaakt. Wat leuk weer nieuw speelgoed erbij! Kaatje geweldig !! Hier rustig op het werk dus heb al aardig wat afgehandeld, eens kijken wat de dag nog meer brengt Kyano heeft de laatste tijd echt moeite met vroeg de deur uitgaan. Hij slaapt vaak om 7 uur nog en wij moeten echt om half 8 de deur uit. Normaal werd hij meestal rond 6.30 zelf wakker en hadden we dus genoeg tijd. Natuurlijk wel fijn in het weekend en op vrije dagen maar op de 3 werkdagen is het echt zielig voor het mannetje.
Ehhh Jannes: het was niet zo handig om beide namen nu in 1 bericht te plakken er is namelijk een goede reden waarom de naam veranderd is! Je kunt het lezen bij het Zwangergekletstopic geloof ik! Ik heb al ff een modje gewaarschuwd om je berichtje aan te passen
@yule jemig heftige droom je blijft dat gevoel dan ook zo houden als je wakker wordt, bah @jannes dat zijn idd energie vretende dagen, moeilijk om je vriedin zo verdrietig te zien idd knuff en het was nog even spannend bij je zwangere vriendin gelukkig niks aan de hand @kaatje leuk het hartje gehoord!!! @eva aimar weer helemaal voorzien emt speelgoed julia is ook een keer of 4 uit bed gevallen, ze moest denk ik even door krijgen hoe het zat, ik had het matras van haar ledinkant er naast gelegd. balen van de dvd vanmorgen mijn lenzen laten controleren, allemaal goed nog even geshopt bij prenatal, had een pasje als kraamkado en nu stickers voor 20 % korting op kleding dus voor 10 euro een broekje en shirtje voor isa net gegeten en isa slaapt nu lekker dus ik ga even was vouwen xxxxxxxxxxxxxxx
Kaatje: oooh heerlijk! Hartje boemboemboem!! Eva: hoe's je hoofdpijn nu? Jammer van de DVD zeg... Ao: kilo kwijt?! Jij moet dikker worden potverdrie! Wupje: aaah zielig hè, kindjes wakker moeten maken Anno; oeh lekker shoppen!! Hier een boutnacht, Julian had zijn gewone pyjama aan, andere zat in de was. Midden in de nacht dus wakker in een nat bed en daarna wou hij niet meer slapen. *zucht* weer tussen ons in gelegd. Gebeurt nu toch wel paar keer per maand, heb het liever niet. Maar laten huilen = Sven ook wakker. Daar heb ik dan al helemáál geen zin in. Komt goed
Dan moet ze ook wel even haar profielgegevens aanpassen, want daar staan gewoon foto's van K., dus je ziet wie het is. En ook aan haar manier van schrijven zie je toch wie het is, mochten ze haar zoeken. Ze schrijft hier tenslotte al tijden mee.
Ingeltje oef sjit zeg alweer zo'n rotnacht Ondertussen verdienen jullie toch wel weer nachten van 11 tot 7 aan een stuk. Mijn werkdag zit erop. Ik ben gaar, veel gedaan vanmiddag en ga nu gauw naar huis en koken. Misschien tot vanaaf maar ik kan me goed voorstellen dat ik instort na deze hectische middag. Doei doei!
Eva, ahh Aimar gevallen. Levi had ook de eerste weken de nodige valpartijen uit zijn bedje Denk idd ook dat Ao er zo uitgepikt wordt qua schrijfstijl etc
hallo lieve meiden Yule, wat een afschuwelijke droom... Ik werd er al koud van toen ik het las. Ik kan me voorstellen dat jij er echt door van de kaart was. Jannes: jeetje wat heftig zeg allemaal. Ik krijg er echt tranen van in mijn ogen als ik het lees. Wat een intens verdriet... Oooh en die moeder die zo verdrietig is, zo naar.... Fijn dat je er voor je vriendin kunt zijn. Sinds mijn schoonvader is overleden kijk ik echt anders tegen zulke verhalen aan. Ik ken nu die pijn en dat verdriet ook van heel dichtbij en word er heel erg door geraakt. Ook als ik op tv iets over een uitvaartdienst zie of als het over iemand gaat die een van z'n dierbaren heeft verloren schiet ik meteen vol. Dikke knuf voor jou Jannes, je bent een kanjer! Liefs Azeb
maar verder gaat het hier wel goed hoor. Heb net een tentamen gemaakt, dat ging wel aardig goed geloof ik. Isis had gister flinke koorts (39.6). Ze heeft wel goed geslapen en vanmorgen had ze geen koorts meer dus ze is gewoon naar de creche gegaan (met mijn schoonmoeder als standby). Maar is goed gegaan. Ben benieuwd hoe het nu met haar is (ik zit nu nog in de trein van Zwolle naar huis). Liefs Azeb
Hoi, heb een zware dag gehad, voor mijn werk naar Nijmegen geweest. Was wel erg nuttig maar ben nu erg moe. @eva: aggos uit bed gevallen. Raven is nog nooit uit bed gevallen en dat is maar goed ook want ik heb er nog nooit een dekbed/matras voor gelegd... (gewoon nooit aan gedacht).
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Isa drinkt nu ook bij papa uit de fles, ik ben naar boven gegaan, was vouwen (komt daar ook nog wat van) en ik hoorde haar op de trap al niet meer huilen. nu ben ik beneden zonder iets te zeggen en ze heeft hem bijna leeg!!!! wat een zorg minder!!! nu iedere dag volhouden en mama kan met een gerust hart werken xxxxxxxxxxxxxx
@Anno, super zeg!! Dat was hier ook het geval met de kleine flesweigeraars!! Zolang ze mama hoorden of roken dan geen fles maar was ik niet in de buurt dan dronken ze super!! BEn heel blij voor je!! @uit bed vallen, wat zielig!! Hier ook geen rekje, matras of deken... maar is gelukkig ook nog niet uit bed gevallen.. @ziekenboeg hier, L. lijkt er goed doorheen te komen, nu hebben we vanavond M. met 39.9 in bed gelegd... zo zielig.. was ook heel aanhankelijk...
@Aowyn: ik weet niet of het kan, maar als ik jou was zou ik *als je niet gevonden wil worden* aan de moderator vragen of ze jouw hele geschiedenis wil verwijderen. Mocht jouw kennis zoeken op de naam van je man en op K. dan ziet ze je meteen. Ik deed het uit pure nieuwsgierigheid (omdat ik al dacht dat naam veranderen gewoon niet waterdicht is) en ik kwam op dit bericht uit (heb K haar naam even weggehaald): .....K doet nu herhalen Vraagt ik haar K do you need to do peepee, yes or no? yesorno! *zucht*...... Al jouw berichten uit het verleden staan er nog en dus naamverandering alleen heeft niet zoveel nut. Ze ziet dus meteen hoe je nu heet en waar je mee schrijft....
@Azeb: ja jullie verdriet is ook nog zo vers dat je je dat natuurlijk goed kan voorstellen. Bah, zulke vervelende dingen. @Eva: ach wat sneu! Gelukkig Sara ook nog nooit uit bed gevallen. @Anno: wat fijn!! @Wapa: beterschap!
Het enige wat ze kunnen doen door alles te wissen is haar hele account verwijderen. En dan dus zelf een nieuwe aan maken.