Thanks!! Heb me aangemeld Ja, wij meten hem eigenlijk nooit, maar waren bij plopsaland in coevorden en dan moeten ze tegen zo`n paaltje staan om te kijken hoe lang ze zijn en daar kwam hij op een meter uit schrok me wild... Maar ze zijn beiden erg groot.. ( lang en zwaar.. ) maar krijgen niets te snoepen en hebben echte eetmomentjes ( op fruit na ) Zodra ik ben goedgekeurd stuiter ik aan de andere kant ook mee! Jullie staan tussen mijn favorieten! Oja over ziek worden, typ ik net dat het ons huisje hopelijk overslaat komt manlief rillend binnen...
Hm, Jill heeft 40.2 graden koorts en dan hoor je net op het nieuws dat er 2 kinderen zijn overleden door de griep. Ik werd even helemaal niet goed
ja mex griep is er weer hoorde ik julia is voor het laatst in okt gemeten en toen was ze 84cm kleintje dus vergeleken bij de andere xxxxxxxxxxx
Uhm ... voor de dames die zich rot gaan zoeken naar een zwangerschap aan de andere kant, dat is het niet. IrisB is vandaag bevallen van een dochter S.inne - 3475 gram en 51cm. Gefeliciteerd!!
Ow jee niet weer de mex. griep he. Freesia, Jill goed in de gaten houden,zeker met die stuipjes van vanmiddag
@jannes IrisB heeft ons gevraagd het alleen op Kaatjes forum te plaatsen!! vandaar dat wij het hier niet gemeld hebben!!
Nee, dat soort nieuwsberichten wil je dan even écht niet horen... Hoe gaat het verder met Jill? Heeft ze wel gegeten vannavond?
ff snel globaal bijgelezen. Lola: heel veel beterschappies. Hopelijk helpen de pijnstillers en slaap je vannacht beter. Hoe is het verder met Jasmijn gegaan op school? (of heb ik daar overheen gelezen ) Ook beterschap voor alle (beginnende) zieke kindjes. Teun was de laatste keer 89 cm. Ik denk dat hij nu 91 cm is of zo. Hij zit altijd rond de middenlijn (net iets eronder). Ik geloof dat hij 13,5 kilo weegt. Ledikant: Teun slaap er ook nog in hoor en heeft er nog nooit uit proberen te klimmen. Maar, ik vind het wel krap worden. Toevallig hebben we laatst voor een peuterbed gekeken. Ik denk dat ik hem morgen online ga bestellen. Dan kan hij over een maand of iets over. Hij gaat dan ook naar een grotere kamer.
Ik stuiter nog even vrolijk mee! Ik heb vandaag contact gehad met de diabetesverpleegkundige en de insuline is opgehoogd. Donderdag wordt het mogelijk weer bijgesteld.Verder heb ik véééél last van krampjes/rugpijn en ik denk dat de kleine meid anders is gaan liggen of een groeispurtje heeft want ik heb een vreemd gevoel in mijn buik de hele tijd. Ik duik dus zo maar even lekker mijn bedje in. Toedels!
Lola, nee ze heeft bijna niks gegeten vandaag. Halve banaan, halve cracotte, paar stukjes mineola. Ik had een appel geschild, ze wilde persee een schijfje. Na 2 uur was het schijfje appelmoes geworden in haar bloedhete handje. Loslaten wilde ze niet, opeten ook niet Papa is nu naar haar toe, ze werd overstuur wakker. Vannacht nemen we haar tussenin om een oogje in het zeil te houden.
@Arme Jill... Ik herken dat van Emma. Die wil een stukje etenswaar dat ze op dat moment niet lust of niet wil ook onder geen beding afgeven.