September 2008 mama's deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door pisum, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Damn waarom weet ik van niks!! Hahaha ik vlieg naar de andere kant.

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0

Thanks!! Heb me aangemeld :D

Ja, wij meten hem eigenlijk nooit, maar waren bij plopsaland in coevorden en dan moeten ze tegen zo`n paaltje staan om te kijken hoe lang ze zijn en daar kwam hij op een meter uit:$ schrok me wild... Maar ze zijn beiden erg groot.. ( lang en zwaar.. ) maar krijgen niets te snoepen en hebben echte eetmomentjes ( op fruit na )

Zodra ik ben goedgekeurd stuiter ik aan de andere kant ook mee! Jullie staan tussen mijn favorieten! :D

Oja over ziek worden, typ ik net dat het ons huisje hopelijk overslaat komt manlief rillend binnen...:(

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow jee snel je man ergens anders laten logeren voor jullie het krijgen ;) Je bent geaccepteerd

4. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Vandaag met Lotte naar CB geweest. Ze is 93cm en 12,5 kilo. Volgens mij ook een lange meid;)

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hm, Jill heeft 40.2 graden koorts en dan hoor je net op het nieuws dat er 2 kinderen zijn overleden door de griep. Ik werd even helemaal niet goed ;)

6. ja mex griep is er weer hoorde ik

julia is voor het laatst in okt gemeten en toen was ze 84cm
    kleintje dus vergeleken bij de andere :D

xxxxxxxxxxx

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Uhm ... voor de dames die zich rot gaan zoeken naar een zwangerschap aan de andere kant, dat is het niet. IrisB is vandaag bevallen van een dochter S.inne - 3475 gram en 51cm. Gefeliciteerd!!

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Beterschap voor alle zieke kindjes en ook voor Lola!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow jee niet weer de mex. griep he.
    Freesia, Jill goed in de gaten houden,zeker met die stuipjes van vanmiddag

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes IrisB heeft ons gevraagd het alleen op Kaatjes forum te plaatsen!! vandaar dat wij het hier niet gemeld hebben!!

11. Nee, dat soort nieuwsberichten wil je dan even écht niet horen...

Hoe gaat het verder met Jill? Heeft ze wel gegeten vannavond?

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yep das ook lang en slank 8)

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    ff snel globaal bijgelezen.

Lola: heel veel beterschappies. Hopelijk helpen de pijnstillers en slaap je vannacht beter.
    Hoe is het verder met Jasmijn gegaan op school? (of heb ik daar overheen gelezen ;))

Ook beterschap voor alle (beginnende) zieke kindjes.

Teun was de laatste keer 89 cm. Ik denk dat hij nu 91 cm is of zo. Hij zit altijd rond de middenlijn (net iets eronder). Ik geloof dat hij 13,5 kilo weegt.

Ledikant: Teun slaap er ook nog in hoor en heeft er nog nooit uit proberen te klimmen. Maar, ik vind het wel krap worden. Toevallig hebben we laatst voor een peuterbed gekeken. Ik denk dat ik hem morgen online ga bestellen. Dan kan hij over een maand of iets over. Hij gaat dan ook naar een grotere kamer.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    is het wss niet maar de koorts is hoog meid, maar ik heb je al mijn mening/advies gegeven ;)

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haha ik bij het NOD topic kijken om ook te stuiteren.......blijkt het ander stuiternieuws te zijn! ;)

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik stuiter nog even vrolijk mee!

Ik heb vandaag contact gehad met de diabetesverpleegkundige en de insuline is opgehoogd. Donderdag wordt het mogelijk weer bijgesteld.Verder heb ik véééél last van krampjes/rugpijn en ik denk dat de kleine meid anders is gaan liggen of een groeispurtje heeft want ik heb een vreemd gevoel in mijn buik de hele tijd. Ik duik dus zo maar even lekker mijn bedje in. Toedels!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, nee ze heeft bijna niks gegeten vandaag. Halve banaan, halve cracotte, paar stukjes mineola. Ik had een appel geschild, ze wilde persee een schijfje. Na 2 uur was het schijfje appelmoes geworden in haar bloedhete handje. Loslaten wilde ze niet, opeten ook niet ;)
    Papa is nu naar haar toe, ze werd overstuur wakker. Vannacht nemen we haar tussenin om een oogje in het zeil te houden.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, rustig aan meis. Truste

19. @Arme Jill...

Ik herken dat van Emma. Die wil een stukje etenswaar dat ze op dat moment niet lust of niet wil ook onder geen beding afgeven.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn tas pakken voor morgen en hopelijk een beetje lekker slapen. Truste

Deel Deze Pagina