Mogge Gaap. Hoorde Levi al om 6 uur. ben er pas 7 uur uit gegaan dus zijn kamer was behoorlijk overhoop getrokken Freesia, hoe gaat het met Jill ?
HIer was het 6:35 Boekjes gegeven en hem tot 7:00 in zijn bed gelaten. Beetje brak geslapen, niet door Aimar overigens. Maar werd telkens wakker omdat ik het zo warm had Straks naar de ikea, wat rommelen in huis en boodschapjes doen.
geborgenheid.com | draagconsult | peuteryoga | babymassage Even reclame maken voor de site van een kennis van mij. Freesia, zij schrijft ook die columns voor kiind.nl!
Goeiemorgen! Eva bah een draainacht... Kaatje: mogguh! Hey Azeb hoe is het met jou? Hoe gaat het met alle zieken? Meeting: Ik heb in de lounge (andere kant) de datum geprikt, op 30 januari en 6 februari stonden de meeste mensen. Ik heb maar voor de 30e gekozen, maar nu zijn er veel mensen die niet kunnen. Ik wil dan liever kijken of de 6e beter uitkomt voor mensen. Iemand bezwaar (die al op de 30e ja had gezegd)?
het gaat alweer hoor, zoals ik zei ben ik er al aardig aan gewend Rayyan sliep met 5 maanden door. dus ik heb nog een maand ik ben gewoon jaloers dat iedereen van de sep 2010 mama's al een doorslapend kind lijkt te hebben, en nu ook al jongere kindjes zoals Isa ermee beginnen (ben wel blij voor jou hoor anno! )
Ingeltje, het gaat wel redelijk. Net te lang met een spelletje op de iPad bezig geweest ipv te studeren... Dus ik ga gauw weer. Kwam alleen even spieken hoe het met Jill is, maar nog geen nieuws helaas
Da's balen, want ik heb net een fotoshoot gepland voor de 6e (nou ja, wel leuk voor mij dus ) bij een sep 2010 mama die aardig professioneel bezig is (parr: karagoz), en het wordt dan een soort minimeeting met nog een andere sep 2010 mama erbij...
Verder ben ik ook wel benieuwd hoe het met Jill is! Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed doorgekomen is zonder al te hoge koorts!
Is ook moeilijk.. om te zien dat iedereen om je heen wel aan z'n slaap toekomt. Hier is het zover nu dat Sven van 23:30 tot 6 uur doorslaapt. Tussendoor af en toe even speentje terugstoppen( dat is wel heel vervelend) en vanaf 6 uur gaat hij mee in ons bed. Het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Nou gisteravond heeft ze nog uren op mijn borst gehangen nadat ze huilend wakker werd. Alles onder gekwijld, maar ze sliep. Maar goed, we wilden toch een keer naar bed In ons bed, weer huilen huilen huilen Ik als de wiedeweerga gedoucht en weer terug. Papa kon geen goed doen (voor het eerst, normaal is het andersom). Dus op schoot genomen, stil en meteen in slaap Maar na een kwartier kreeg ik weer overal pijn, heel voorzichtig tussenin gelegd. Ze heeft de hele nacht stijf tegen me aan gelegen. Vanaf 4.30 trok ik dat niet meer, maar toch een redelijke nacht gehad. Vanmorgen werd ze weer huilend wakker en ik hield mijn hart vast. Maar na een uur bijkomen, wilde ze naar beneden, heeft gedronken en zelfs brood gegeten! Ze is nu aan het spelen en af en toe crasht ze op de bank. Koorts lijkt een stuk minder. Net kwam oma even kijken, die was bezorgd. Nog geen vlekjes te zien btw
Aaah zielig voor Jill dat ze het zo moeilijk had vannacht! En zielig voor jou dat jij het daardoor ook moeilijk had Freesia! Gelukkig lijkt het wel beter te gaan nu... Hopelijk zet dat door. Knuf voor jullie!
Pff Freesia, klinkt erg vermoeiend. Fijn dat het beter lijkt te gaan met Jill nu. Pisum: goed dat je de bon hebt ontvangen! Ik zou af en toe ook balen hoor als mijn kindje nog niet door zou slapen. Helaas is het heel normaal als ze dat de eerste 6 maanden niet doen. Dikke knuf Dit peuterbed wil ik voor Teun gaan kopen. Vind hem erg schattig en is voor zowel jongens als meisjes leuk. Nederlands - products new home - Bopita Juniorbed, wit
Ik voel me vandaag gelukkig iets beter. Of beter gezegd: ik kan weer een heel klein beetje praten. Gisteren was ik echt aangewezen op briefjes. Alleen het slapen blijft k*t, ook vannacht weer na 2 uurtjes slaap wakker geworden door de pijn. Van ellende maar - naast het feit dat ik al de maximale dosis Ibuprofen achter de kiezen had - rond 15.00 uur twee paracetamolletjes geslikt van 500 mg elk. Beetje een overdosis dus, maar ik kon daarna wel opnieuw 2 uur slapen. Dat was dus al een verdubbeling van mijn nachtrust ! Als Jasmijn straks uit school komt, zal ze wel moe zijn. Dus daar maak ik even gebruik van door beide meiden samen in bed te leggen en er dan zelf ook nog even in te duiken. Met een beetje geluk krijg ik dan weer 2 uurtjes slaap... *** @Freesia: O, wat fijn dat Jill lang niet meer zo ziek is als gisteren! Hopelijk vannacht een betere nachtrust en voor morgen een hele fitte Jill... @Sannemart: Wat een leuk bedje ! Je vroeg nog naar de eerste schooldag van Jasmijn. Je hebt er inderdaad overheen gelezen , maar ik wil best nog een keer met trots vertellen dat Jasmijn het super doet. Ze is meteen hele dagen gegaan. Maandag waren er nog een paar traantjes bij het afscheid, gisteren liep ze al vrolijk het lokaal en en vandaag was ze al binnen voordat ik afscheid van haar kon nemen. Ook het overblijven en de naschoolse opvang waren prima bevallen. Dat ze met een busje naar de naschoolse opvang wordt gebracht, zal daar zeker aan toe hebben bijgedragen . Vanaf maandag komt er dan ook nog een uurtje voorschoolse opvang bij, eigenlijk alles bij elkaar dus best veel...
Lola: gelukkig voel je je vandaag al iets beter dan. Wel balen dat je nog zo slecht slaapt. Hopelijk vannacht weer een paar uurtjes meer slaap. Wauw, wat goed van Jasmijn dat ze het zo super doet op school. Voorschoolse en naschoolse opvang klinkt idd als best veel. Maar ik sta er altijd van versteld wat kindjes allemaal kunnen hebben. Teun zal dat straks ook moeten voor een paar dagen per week. Gaat het ook weer beter met Emma op het KDV zo zonder Jasmijn? bedje: ja leuk he. Ga hem vanavond bestellen met matras en muurstickers voor Teun zijn nieuwe kamer. Beddengoed haal ik wel bij de HEMA, dat is echt super duur overal. En dan koop ik nog een kast en wat spulletjes bij de IKEA erbij.
@Sannemart: Emma heeft volgens de leidsters haar grote zus gisteren helemasl niet gemist. Wij hebben voor Jasmijns kamer ook een mix van goedkoop en duur gedaan. Ik werd namelijk helemaal verliefd op een kledingkast van Opsetims, een nogal duur merk. Alleen de kast zou nieuw namelijk al 1.350 hebben gekost. Een bedrag dat wij er overigens nooit voor uit hadden gegeven hoor, maar wij vonden 'm in de aanbieding voor 600. Nog een hoop geld, maar daarom kreeg ze ook het bekende spijlenbedje van IKEA en heb ik een grenen boekenkast en een oud ladenkastje zelf zó opgeknapt dat het precies bij de dure kast pastte... Dit is die kast...