Wát een geweldig leuke kamer heeft Jasmijn!! <3<3<3 Sannemart, ben ook heel benieuwd naar de nieuwe kamer van Teun.
Ik heb me ook weer heerlijk staan te verlekkeren bij de bedjes/kamers in de IKEA. En nog steeds weet ik niet wat we nou gaan doen....Ik denk dat we gewoon Aimar een keer bij opa en oma moeten brengen en dan op ons gemak met z'n tweetjes gaan kijken... Daarna heel fout met Aimar bij de MacDonalds gegeten. In de auto viel hij in slaap, dus nu nog wakker. Papa gaat zo met hem het oud papier weggooien en dan kan hij daarna nog een uurtje slapen. Meeting: mij maakt het niks uit, alleen wil ik het wel snel zeker weten, want dan kan E. er rekening mee houden ivm overwerken.
Super leuke kamer Lola! Zoiets wil ik ook voor Teun, alleen dan in jongens stijl natuurlijk. Ik ga vrijdag denk ik ff naar de IKEA en de Gardo hier in de buurt shoppen voor zijn kamer Teun is dan op het KDV dus heb ik alle rust. We hebben er voor gespaard, maar ik wil het ook niet al te duur maken. Je kunt zulke leuke meubels kopen voor weinig, tis alleen even speuren.
lola mooie kamer!!!! @eva had je gemaild over de meeting hier: isa is ziek ze heeft wat julia vorige week had alleen gelukkig geen koorts. ze werd om half 3 wakker en kon gewoon niet meer in slaap komen. hoesten, snot, spugen en huilen. vammorgen naar de ha gegaan omdat ze bleef huilen longen zijn schoon maar haar oren en eigenlijk haar hele hoofd en luchtwegen zitten vol slijm. tussikind en neusspray gaan gebruiken en als er iets veranderd meteen terug komen ze dronk ook heel slecht maar nu heeft ze al 2 keer 5 min gedronken binnen een uur, gelukkig. met julia alles goed alleen was die ook om 6 uur al wakker dus die was moe. ik kruip dus nog even op de bank xxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden @freesia: fijn dat Jill weer aan de beterende hand lijkt, maar wat een nacht zeg, pfffff. @parr: hoe is de echo gegaan? @lola: super leuk kamertje! @eva: heerlijk toch even fout bij de Mac eten! Wij hebben ook een IKEA bedje (die met de poezen/hondjes? in het hoofdeinde in wit). Bevalt erg goed. Vanmorgen heb ik Raven voor het eerst naar de peuterspeelzaal gebracht. Gisteren heeft ze afscheid genomen bij de dreumesgroep, ik had appels met spek-rupsen gemaakt als traktatie. Viel erg in de smaak geloof ik (ik was er niet bij natuurlijk, J. ging altijd naar de dreumesgroep met haar). Vanmorgen dus naar de peutergroep, ben er een klein uurtje bijgebleven en toen weggegaan, ik werd enthousiast uitgezwaaid. Ze vond het eerst een beetje overweldigend geloof ik, was een beetje pieperig, omdat er zoveel andere kindjes waren (ook van die hele drukke duwerige jongetjes). Maar dat was al snel over. Het lokaal is ook gewoon hetzelfde dus al vertrouwd voor haar. Ze heeft het volgens de juffies erg naar haar zin gehad, en kan goed aangeven wat ze wel en niet wil, ook naar andere kinderen toe (wist ik al). En ze heeft 1x naar mij gevraagd maar was tevreden met het antwoord dat ik haar na het buitenspelen weer zou komen halen. Ze zei toen ik haar net in bed legde dat ze weer naar school wilde. Ik vond het best raar om ineens mijn handen vrij te hebben (ik heb natuurlijk nooit dat zij naar het KDV gaat als ik vrij ben). Heb heerlijk geshopt en even lekker latte macchiato gedronken ergens. Hmmmmmm. Me-time!
@ Anno: ik heb je mail gelezen. Dat is ook de reden dat ik moet weten welk weekend het wordt, want dan zorgt E. dat hij niet over hoeft te werken, snappie? Ik zal je vanavond wel even antwoorden.
Ik heb hier een poll gestart Gezellig Kletsen :: Inloggen Ik vind het lastig om dit te regelen, omdat ik altijd graag voor iedereen het goede wil doen. Sorry als ik daardoor nu wat rommelig de dingen regel. Ik zou heel graag willen dat iedereen die van plan is te komen hier zijn voorkeur even op invult. Dan kan ik vrijdag uiterlijk de datum vastzetten.
Freesia, fijn dat Jill al een beetje beter lijkt te zijn! Lola, wat een leuke kamer zeg! Yule, heerlijk he even me-time! Fijn dat het goed ging in de peutergroep. Ledikant: Ilse ligt ook nog in een ledikant hoor en daar blijft ze voorlopig ook nog wel in. Ze is natuurlijk niet de grootste, dus past nog prima. Ze doet geen poging om eruit te klimmen en slaapt prima, dus waarom veranderen... Hier erg druk, dus weinig tijd voor jullie. Overdag ontzettend druk op het werk. De fusie is nu een feit, maar niks werkt nog. Ben gisteren 2.5 uur bezig geweest, met een briefje wat normaal in 5 minuten klaar is...En dat terwijl het qua hoeveelheid werk topdruk is. We krijgen het maar net rond, maar wel leuk. De avonden zijn gevuld met sporten, boodschappen, kolfspullen schoonmaken, kids eten en in bed en de was. Vanochtend lekker met Ilse geknutseld zoals jullie zagen aan de andere kant. Nu liggen beide dames erin en ga ik nog wat voor mijn werk doen. Ilse is weer beter, al hoest ze nog wel flink. Sara doet het prima. Heb haar flessen voor het kdv opgehoogd en dat drinkt ze prima ook. En ik heb 's ochtends regelmatig stuwing, dus de productie is opgevoerd. Vrijdag ga ik met haar wegen, ben benieuwd naar het resultaat. Nu weer aan het werk!
@Ingeltje: Ik wilde het deze keer als volgt doen: ik geef nu geen voorkeursdatum op en ik leg me dus ook niet vast door te zeggen dat ik kom. Ik bekijk dat tegen die tijd wel, goed... ?
@Yule: wat fijn Raven geen moeite had met de overstap naar de andere groep. Het lijkt mij trouwens ook heerlijk om de tijd (weer) eens even voor mezelf te hebben, maar dan zal ik toch echt moeten wachten tot Emma ook naar school gaat. Maar tegen die tijd heb jij al weer een handenbindertje thuis rondlopen...
Helemaal prima natuurlijk! We zien wel wie er komen. Krijg wel het vermoeden dat het maar een klein meetinkje gaat worden deze keer.... animo is niet zo groot.
Nou, de animo is er bij mij altijd wel . Maar aangezien de meeting voor mij niet naast de deur is en het winterse weer nog wel even kan gaan aanhouden, wil ik straks ook niet degene zijn die op het laatste moment nog gaat afzeggen...
Beterschap voor de zieke mama's en kindjes! Een dikke knuffel! Femke besloot vanmiddag haar middagslaapje maar over te slaan, ze heeft 1,5 uur liggen kletsen en zingen in bed. En riep daarna: mama, ik ben wakker, wil niet slapen. Hihi nu is ze lief in de weer met haar poppen. Ik zei net tegen W.: gaan we straks lekker ff ergens eten, na morgen kan ik een paar dagen niet normaal eten waarschijnlijk, dus dan ben ik zielig haha. Pff begin nu toch echt wel op te zien tegen die stomme kaakchirurg. Ik heb nu nergens last van, en je weet dat je na morgenmiddag er weer uit ziet als een versleten trien....
Verveel je je nog Ingeltje? Ik niet, grmbl! Die $(%^&%$( heeft een $(*&$(% zooi gemaakt van het werk. Ik ben alleen maar bezig met puinruimen en dat duurt nog wel even. Ondertussen gaat zij gewoon door met het gewone werk (wat ik dus veel liever doe) met als resultaat dat ik DAT dan hierna weer mag gaan herstellen. Ik loop min of meer achter haar aan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Zo dat lucht op