wow deel 7 alweer.. voor de zekerheid m'n laatste berichtje van deell 6 hier ook dan maar uhmmmm niet zo duidelijk neergezet, maar IK was vannacht degene die snurkte .. heb er zelf ook een hekel aan, want meestal snurkt Joost en zeur ik altijd tegen hem dat ie op z'n zij moet gaan liggen, dus nu kreeg ik de volle laag en wat betreft de beoordeling.. volgens mij gaat er niets gebeuren.. ben alleen wel benieuwd wat voor score ik krijg.. was me natuurlijk vorige keer verteld dat ik wel functioneer op hoger niveau, maar dat ze me dat nu niet kunnen bieden ivm huidige markt.. zou betekenen dat deze beoordeling op m'n huidige niveau alleen maar heel hoog kan zijn
Ik reageerde in deel 6 ook al Kimm, hahhhahhaha ..Joost mag bij jullie de oordopjes dragen , ihihihiihiih.. Ik ga mijn kleine moppie naar mijn schone moeder brengen en werken , tot vanaaf , anders morgen ....
@ YenD, jee een maagzweer, klinkt eng! Hopelijk heb je snel minder pijn, knuffffffffffffffff @ Kim succes met je beoordeling! Wow deel 7 al!
Ik moet vanmiddag allemaal controles doen.. zo slaapverwekkend! bleghhh..... EN uit het werk meteen verjaardag! GElukkig wordt er wel voor ons gekookt.. dat scheelt weer! En een gebakje gaat er ook wel in.. hahaha! Alleen in de pauze ff snel een cadeautje kopen!
Pip ik heb geen hoofdpijn... Vanaf vrijdag al ontzettende buik pijn. Was dus m'n maag. Sterreke, eng vind ik het niet, wel pijnlijk. Ik kan héél slecht tegen pijn, en nu heb ik 24/7 pijn, dus wordt er erg nerveus van.
Dames stoppp met kletsen ben nog tot 15uur aan werk rond 16uur thuis ik hou het niet bij... Yes wat lees ik??? Heb je maagzweer.. En kun jij pingen??
hey allemaal.. deel 7.. wowie.. Blegh.. voel me niet lekker. Te weinig slaap, te druk, en straks weer werken . Pup die nu alle streken uithaalt.. peuter die vervelend is.. Blegh!!
hij vond het een vreselijke foto trouwens.. met bril! hahaha... ik vind het sexy staan, staat zo slim hahaha! zal snel ff betere foto's maken van hem.