September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja vanochtend al 2x gewoon aan de borst gevoed :whistle: nog wel gevoelig maar is nu te doen.

2. Mij is bij Emma het volgende opgevallen. Afgelopen week heeft Emma zich drie keer niet gemeld voor de voeding van rond 20.00 uur, ze sliep dan door tot de laatste voeding (die ik dan wel wat eerder gaf). De ochtenden erna meldde ze zich echter steeds al tussen 5.00 en 6.00 uur, terwijl ze al weken doorsliep tot een uur of 8.00 's morgens.
    Gisteren heb ik haar daarom maar om 20.30 uur wakker gemaakt voor een 'tussenvoeding' en tegen 24.00 uur kreeg ze de laatste voeding. Vanmorgen sliep ze prompt weer door tot 9.10 uur. Toeval? Of heeft het een iets met het ander te maken...?

Trouwens, het was maar goed dat ik Emma tegen 20.30 uur ging halen, want ik trof haar als volgt aan...

Zoals jullie kunnen zien, is Emma ingebakerd. Ik stond er dus wel van te kijken...

@Kaatje: Fijn dat het voeden al beter gaat!

3. Zomaar een leuke foto van mijn twee meiden...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, lieve foto !
    Jeetje idd even in de gaten houden, daarom hou ik niet zo van dekentjes. Hier ligt levi alleen met slaapzak en zonder dekentjes.

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hmmm nu is Isis toch al weer een hele tijd in dromenland! Er is geen peil op te trekken dus :(

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey meiden!

Hier een ontiegelijke beroerde nacht gehad!
    Ben nog erger ziek geworden, mijn hoofd staat op ontploffen en mijn oogleden zijn zo dik alsof ik weken achter elkaar heb lopen huilen! Mijn keel doet zo'n pijn alsof ik een hele avond in een stadion ofzo heb lopen juichen.. IK WIL ER VANAF!
    hier boven op was het ook een verschrikkelijke nacht met michelle, het enige wat ze wou was bij haar mama op de borst liggen.. zodra ze sliep en ik haar in haar bedje deed werd het krijsen en brullen!
    Ik laat manlief straks maar citrosan halen, en vicks.. weet anders ook niet wat ik moet doen om snel weer op te knappen! Ik ben nooit ziek, maar als ik eenmaal ziek ben hb ik het kennelijk ook goed te pakken :(
    Denk niet dat ik veel online zal zijn dit weekend, denk dat ik lekker op bed blijf hangen!
    Iedereen een fijn weekend!
    Ik heb voor michelle ook een site gemaakt paar dagen terug.. willen jullie daar ook op kijken, en een berichtje achterlaten? :D

knuffels aan iedereen!

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Beterschap Lindaa, klinkt echt niet lekker.... :(

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee allemaal,

Schoonzus en Julie zijn gisteren toch thuisgekomen, we gaan er zo even langs. Voor het eerst ergens op bezoek met Jill! :-D
    Nog even wat foto's spammen ;)

Jill met papa onder de douche.

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jill is geboren met een dubbelgeklapt oortje en een asymmetrisch gezichtje. Haar oortje blijft misschien altijd een flapoortje, ziet er heel schattig uit wel, ik noem het haar elfenoortje ;)
    Haar gezichtje is al heel erg bijgetrokken, maar op deze foto kun je zien dat ze scheef is. Ze heeft enorm klem gezeten in mijn bekken :(

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ah gossie... Heeft ze er zelf ook last van? Qua ontwikkeling ofzo?

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Nee gelukkig niet. De kinderarts zei dat niemand symmetrisch is en dat symmetrie niet eens mooi is ;)
    Toen ik haar op mijn buik kreeg dacht ik even, huh? Maar nu zie je het niet meer als je het niet weet gelukkig.
    Op deze foto wel, komt door het bekkie dat ze trekt :-D

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @freesia ja vaak trekt het grotendeels bij en idd wij zijn niet symmetrisch, heb je ook trucje voor, doe een papier in het midden van jouw gezicht en dan zie je het verschil :p ik zie het heel goed met mijn ogen! Toen ik geboren was hadden ze blijkbaar aan mijn hoofd gezeten of zo want mijn boven hoofd stond scheef. Één van mijn oma's zei dat ik een mongooltje zou worden :( :( nou ja ik spoor niet helemaal nee :) maar ben dat iig niet! :) Maar Jill is een erg mooie meid! Mooie douche pic ook! Fijn dat ze alweer thuis zijn! Zal wel even spannend blijven denk ik voordat jouw Szus kan relaxen, maar komt vast goed! veel plezier!

@lindaa mooie site!

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    pukkeltjes Kyani jah hier dus wel rood en ok op der armen, buik ruggetje, maandag ga ik wel ff aan vk vragen anders emt nacontrole.
    ja ik moest het vettig houden van de ha.
    [/b]

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: wat fijn dat de borstvoeding weer gaat! Wat een overwinning op jezelf kan dat zijn he? Tenminste dat vond ik wel.

@Freesia: leuke douchefoto! Zit hij op zijn hurken in de douche of zie ik het niet goed? Elfenoortje is wel een goeie, dat klinkt echt schattig. Ik noem Raven soms mijn kleine gnoompje. :)

@Lindaa: jeetje, laat het vanaf nu alleen maar weer beter met jullie gaan zeg! Blijf maar lekker in bed en laat je verwennen door de man des huizes.

@Lola: lieve foto van je meiden! Hoe heeft ze dat omhoog kruipen in hemelsnaam voor elkaar gekregen! Ik ben blij dat Raven in haar wieg ligt, daar past ze namelijk nooit overdwars in! :)

Babyfoon: dat vroeg ik me dus ook al af, ik denk dat ik met de deur dicht (moet voor de katten) echt die sabbelgeluidjes niet hoor. Misschien wel met babyfoon? Nou ja, voorlopig gaat het prima bij ons op de kamer, ze is erg rustig 's nachts en houdt ons echt niet wakker.

Slapen: even een vraagje aan de 'regelmaat brengt rust' aanhangers. Mij is opgevallen dat sinds een paar dagen Raven al stil wordt als ik naar de slaapkamer loop om haar in haar wiegje te leggen. Alsof ze inmiddels weet dat ze naar bed gaat en daar dan al rustig van wordt.... Hebben jullie dat ook gemerkt?

15. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    :eek: :eek: :eek: :eek: Gizem loopt al een paar dagen te kwijlen... Had ze net haar mondje open, zie ik een wit puntje op haar onderkaak.....dus ff gevoeld en het is echt een hard wit puntje....zal dit haar eerste tandje al zijn?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: nu al? dat is pas rond de 5e maand of zo? moet er niet aan denken dat het idd met de 1e maand is, mijn tepels houden de andere 5 dan niet meer vol :( :)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier is Kate met papa onder de douche, haar 2e keer. Je ziet hier ook dat zij erg grag onder de straal wilt :) (zij was niet zo rood als op de foto, mssn door de flits?)

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    heb dus al ff zitten zoeken op i-net, maar het kan wel..... heb geen last nt ze krijgt van (.)(.)..want ze krijgt fv...

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: ze vinden het lekker he onder de douche! Alleen niet de straal op het hoofdje laten landen, dat kan erg pijnlijk zijn op de fontanel.
    (beetje zielig die druppels op je hersentjes... ;) )

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja dat klopt, ik wil dat niet maar dat wilt zij! :confused: zij drukt zich dan van je af echt met haar hoofdje onder de straal. als ji jhaar van onder de straal haal dan gaat zij huilen en drukt zich er weer onder en wordt stil :( dus hoe pak ik dat aan? of heeft zij dan mssn geen last van?

Deel Deze Pagina