hello dametjes, Vergeet steeds de namen van degene waar ik op wil reageren....dus dan maar de onderwerpen Wipestoeltje, we hebben een wipstoeltje en Sem vind het best leuk. We hebben een baby bjorn wipstoel. Ze zijn wat prijziger, maar het stoeltje wipt vrij snel, het wipt nu al als hij met zijn armen zwabbert. Er zijn stoeltjes die erg stug zijn, en nauwelijks wippen, dan is de lol er natuurlijk snel vanaf (wij hebben het in DL gekocht, was goedkoper) Erg tevreden erover, kan ook makkelijk meegenomen worden (ps, nee ik heb geen aandelen ) Borstontsteking, helaas heb ik er ervaring mee. Ik kreeg eerst een rode kring rondom mijn tepel en flinke koorts gevolgd door algehele malaise (voelde als een zware griepaanval) Maagje opgerekt, balen zeg dat je zulke slecht voorlichting gehad hebt. Ik moet eerlijk bekennen dat de kinderarts hier zegt dat je niet te veel kunt geven. Ik geef op verzoek, ondanks dat ik flesvoeding geef. Ik let er meestal wel op dat er minimaal 2 uur tussen de voedingen zitten. Anders drinkt hij gewoon steeds minder, en meldt zich steeds sneller, wat niet echt de bedoeling is. Maar hij doet het goed, hij begint zelfs een beetje door te slapen 's nachts. Zwemmen, super zeg dat jullie dat al zijn gaan doen, lijkt me erg leuk Hier gaat alles helemaal super, alleen het huis is nog een bende dus laat ik daar maar eens wat aan gaan doen, doeidoei
@lola, thnx voor je berichtje op de babysite, jij heb ok ene mooi site, leuk muziekje ook! zal ok ff berichtje schrijven voor jouw
lola: ik was bezig om iets in je vriendenboek te zetten.. maar de helft is niet ingevuld.. ikheb de code om het aan te passen wel.. maar zie nergens staan dat ik mijn gegevens kan aanpassen! en aaahh wat liefff ook iets in michelle haar vriendenboekje
zico: jij schrijft : Dit is kunstvoeding toch? Hoe heb je met de CC's afgebouwd? En hoe snel ging je van 7, naar 6, naar 5 voedingen? En als je bijvoorbeeld 6 voedingen geeft, geef je dan vast aantal CC's ? En al hij/zij 's nachts komt, hoeveel geef je dan, want dan klopt je schema niet meer... en hoeveel geef je dan weer 's ochtends?
@ lindaa, heb ok vriendje gemaakt nu nog ff berichtje schrijven.. viel iedere keer uit als dat wilde doen.
Klopt! Dat kan ook niet. Je kunt het beste Michelle nóg een keer in het vriendenboekje zetten, dan verwijder ik de 'halve Michelle' wel...
@ Lola: hahah ja verwijder de halve michelle maar dan ga ik het even opnieuw doen! Ik heb gedaan wat ji zei over die foto op de achtergrond zeg maar,, maar ik krijg het niet zo mooi als jij over de hele pagina ik krijg het meer als een pasfoto bij haar inleidingsberichtje! @babystyle: erg leuk, ga ook even bij jou kijken
Azeb: zowel het persen als het verslikken is herkenbaar, Julian lijkt moeite te hebben met poepen. Afgelopen week h hij telkens maar klein beetje poep 1 keer per dag en gisteren eindelijk een hele dikke vieze luier Wat een opluchting voor hem! Raven van Yule: Babysite: grrr toddler is al een week offline.. wil nu toch wel gauw weer eens wat in mijn dagboekje schrijven en kijken hoe de site is geworden
Yule veel beterschap voor Raven, hoop dat ze snel weer beter is. zwemmen wij gaan maandag zwemmen. Hoewel ik denk dat Matice en ik niet het water in zullen gaan (gaan naar center parks en daar is het vaak net te koud voor zo'n kleintje) misschien het bubbelbad als ik daar wat kinderen uit kan jagen
@SanneMart, lekker dat Teun af en toe al doorslaapt! Babyacne of allergie misschien, zal voor de zekerheid ook het cb bellen of langs gaan. Britt slaapt overdag ook (te) weinig. @Azeb, af en toe lekker makkelijk bij ouders eten hé. Doen wij ook nog wel eens. Wat heerlijk dat Isis zo lang heeft geslapen! Hoop dat het werk vanavond. Britt verslikt zich ook vaak omdat ze zo gulzig is en er bij mij erg veel melk uitspuit. @Pisum, wat super zeg dat het werkt..heb je nou zelf ook wat meer rust? @Yule, lekker dat de hechtingen eruit zijn ik heb straks na-controle, ben benieuwd wat ze ervan zegt. Durf ook nog niet te vrijen maar heb wel veel zin Wipstoeltje komt hier van de Prenatal, moet zeggen dat ik hem nog bijna niet heb gebruikt. Wat zielig dat Raven verkouden is..en die neusjes zitten zo snel vol. Hoop niet dat ze echt heel ziek wordt, beterschap! @Parr, Kate had dus blijkbaar behoefte ook lekker bij jullie te zijn @Tweety, gelukkig heeft Rene er niets aan over gehouden, bah lijkt me zo schrikken. Hoe is het vandaag met Robin? @Funnyme, wat leuk zwemmen! Mag ik vragen waar je zulke kleine zwempakjes kan kopen? Succes woensdag, ben benieuwd. @Steen, bah vervelend zeg een borstontsteking..hoop dat de pijn snel zakt. @Lindaa, fijn dat het beter met je gaat. Wat goed dat je moeder heeft gebeld en dat jullie hebben gepraat. Brieven kunnen zoveel verpesten af en toe. Wow dat zou vroeg zijn een tandje, is het geen spruw? (Britt heeft twee witte puntjes op haar bovenkaak en dit is wel spruw) Kraamzorg Wij moesten 160 euro zelf betalen voor 7 uur per dag (één dag minder ivm ziekenhuis) Babymassage Vanmorgen de eerste les babymassage gehad en Britt vond het heerlijk. We waren met vijf moeders en kindjes, erg gezellig! Britt heeft alleen maar gelachen en vrolijk om zich heen gekeken (in tegenstelling tot sommige andere kindjes).
@all: wat lief al die beterschapswensen! Ik heb Raven even verschoond en getempt maar het was gelukkig 37.1, dus ik ben er wel gerust op. Ze is wel erg slaperig, ik heb haar weer gevoed om 12 uur, nu blijft het er geloof ik wel in (joepie!) en ze is meteen weer in slaap gevallen. Meestal is ze 's ochtends en 's middags tussen de voedingen wel echt wakker... nu wilde ze niet spelen in de box en in bed sliep ze al voor haar hoofdje het matrasje raakte. @Azeb: dat verslikken gebeurt hier bijna iedere voeding. Raven drinkt erg gulzig en ik heb veeeeeel melk dus het gebeurt bijna altijd wel een keer dat het te hard naar binnen spuit. Ik hou haar ook altijd meteen rechtop maar soms ziet het er echt eng uit idd, krijgt ze helemaal blauwe lipjes van het hoesten. Ik vertrouw er maar op dat baby's hele goede reflexen hebben wat verslikken, hoesten en niezen, en spugen betreft, veel beter dan wij. Ze draaien automatisch hun hoofdje opzij als er spuug terugkomt (als het goed is)! Oja, en dat persen idem dito hier. Soms een uur achter elkaar en dan slaapt ze gewoon erdoorheen. Rekening: hier was de eigen bijdrage wel 196 euro! Eigen bijdrage van 3 euro zoveel x 53 uur + partusassistentie. Hangt denk ik wel van je verzekeraar en polisvoorwaarden af. Maar goed geeft niet, trekken we weer af van de belasting!
@yule zo dan is zij idd ziekjes als zij zover spuugt @lindaa oef voelt dat zo? dat beloofd wat haha ok dus meer tijd in voorspel en dan korte echte werk rekening kzmoet wel meevallen. Want wij hebben mindere uren gedaan, anders liep marcha hier uit haar neus te vreten. had recht op 49 uur is geloof ik uiteindelijk iets van 31,5 uren geworden. @zico lief @babystyle buikspieren goed getraind? ik mag de eerste 6 weken niks mee doen.. wel zei de hapost dat ik staan mijn buikspieren nu maag aanspannen @azeb hoop ook dat er niks is met haar hier ook dat verslikken soms tijdens het drinken. Één keer gehad dat kate ook erg wild van keek dat ik echt schrok, zwaaien met die open handjes soms maakt zij ook piepend geluidjes tijdens het drinken maar neus zit wel goed, maar zij drinkt wel stevig.. mssn té soms dan veel shop plezier! afdrukje moet hier nog in babyboek, wat voor ink moet je dan gebruiken? heb ook klei doos voor afdrukken.. maar hubbie wilt met beide wachten totdat zij wat sterker is.. hij vindt het zielig (pff mannen ) @krisstel hoe gaat dat te werk bij babymassage? ooh wat een snoeperd 8) Komen jullie ook berichtjes achterlaten op Kate's site? (als toddler ooit weer online komt ) nu ga ik maar ga dutten voordat mijn Smoeder mij betrapt tot straks!