September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hoihoi,

Ben ik ook weer eens.
    Reageren is bijna een onmogelijke opgave geworden, maar ik doe mijn best.

Tepelhoedjes: hier een zeer tevreden gebruiker! Vanaf dag 1 bleek dat mijn borsten te groot en mijn tepels te klein zijn om goed aan te happen voor Jill. Ze heeft een prikkel tegen haar verhemelte nodig om vacuum te zuigen. Vooral met stuwing is het onbegonnen werk. Ze pakt de tepel heel gretig beet, wel 100 keer als het moet, maar glijdt er dan weer vanaf. Na een paar minuten is ze helemaal hysterisch en boos :(
    Omdat ze al zo snel overprikkelt is, ben ik die hoedjes blijven gebruiken.
    Soms probeer ik eens zonder en dan pakt ze de tepel zelf, maar nooit voor lang. Komt wel een keer goed, weet ik zeker! Maar voor nu werkt dit prima.

Momenteel zit ik nog steeds in bed :oops: Kom nergens aan toe. Papa is weer aan het werk en vanaf half 3 vannacht komt Jill om de 2 uur :(
    Zonet werd ik echt even moedeloos hoor. Flesje water viel om, bord met beschuitjes viel om in bed, mijn hechtingen doen nog steeds zeer en die kleine maar gillen :cry:
    Ik wil douchen, aankleden en naar beneden, maar krijg de kans gewoon niet. Ze is ook klaarwakker steeds. Maar leg ik haar in bed is het janken.

Pfffff....

2. aaah freesia knuffel meid.

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahahha parr :) nou het voorspel was hier ook aardig lang.. maar het was toch nog zooo pijnlijk! en we moesten tussentijds ook lachen omdat ik van die maffe opmerkingen erbij had hihihi

@freesia: een hele dikke knuffel meid!

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oooooh, wat herkenbaar Freesia! Heb wel een week gejankt om dat soort dingetjes... je hebt gewoon het gevoel dat je niks meer kunt doen en je wil je kindje troosten maar je wil ook wel een keer douchen of eten of iets dergelijks. Ookal zei iedereen het al, ik geloofde het niet, maar.... HET IS EEN FASE. Believe me (ik neem het je niet kwalijk als je dat niet doet hoor! :) ) het duurt niet lang meer of je zult merken dat je ineens veel meer tijd hebt. Eerst de regeldagen door. Toytoytoy!

Dat aanhappen gaat waarschijnlijk wel beter als ze wat ouder is. Nu Raven gegroeid is, en haar mondje dus ook, krijgt ze vanzelf al veel meer tepel binnen en gaat het aanhappen, ook met knetterende stuwing, moeiteloos (hier ook redelijk kleine tepels op megaboobs waar niks van overbleef in het begin :) ).

5. Is de resolutie van de foto misschien te laag? Anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten...

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    eehh ik was het vast niet.. want ik weet niet waar het over gaat :)

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @parr nee helemaal neit getraind. Ga vanaf deze week weer ent zoals ik deed lekker zwemmen 1x in de week.

8. @Krisstel: Wat een smeltmoment hè, zo'n babylachje?

@Parr: Tuurlijk komen wij ook even op jouw site spieken. Eerlijk gezegd had ik dat gisteren al geprobeerd, maar kreeg dus inderdaad de melding dattie niet in de lucht was...

@Yule: Ook al leuk aan het knutselen geslagen voor later :D ! Emma staat erin hoor...

@Freesia: Dikke knuf van Emma en mij!

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oh oh oh, volgens mij is het snot van het weekend me naar mijn hoofd gestegen :rolleyes: dat berichtje was voor parr bedoeld
    Sorry Inge :oops:

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Krisstel: vrijdag heeft de CB arts haar daar nog op gecontroleerd, n ze had het niet, kan natuurlijk best zijn dat ze het nu wel begint te krijgen! voor de zekerheid maar even laten controleren!
    Lola: zou ook idd best kunnen hoor.. heb er geen verstand van hahahaha! ik puzzel wel wat!
    wat leuk al die babysites zeg! heb dus nog heel wat in te vullen!~

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Lola: ok dan, dan zijn Emma en Rayyan een setje. Lekker samen een verjaardagsfeestje :) Hoe is het nu met haar?

@Krisstel: ja ik heb zeker meer rust, en kan nu genieten van mijn kleintje. Eerst ook wel, maar dat was toch anders omdat hij constant aan het krijsen of drinken was. Nu hebben we meer lol samen :whistle:

@Allen: hoe veel uur slaapt jullie uk nou ongeveer per dag (24 uur)?

Vrijen: hier na een maand ongeveer voor het eerst weer gedaan, ik kon er op zich wel meer van genieten dan voorheen, het leek ook makkelijker te gaan :D

Kraamhulp: hier niet gehad, dus ook geen rekening :)

Persgeluiden: hier ook, vooral ’s nachts. Rayyan slaapt wel door, ik helaas niet..

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou.. vooruit dan maar weer. Maar de volgende keer kost het je een glimlach van Michelle en ik wil er bewijs van! :evil:

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hier een vraag aan iedereen van een afkolf nitwit :)

Ik heb van een vriendin een elektrische kolf te leen gekregen, die ze zelf vrijwel nooit gebruikt heeft. Tot nu toe heb ik nooit afgekolfd, maar het lijkt me toch wel handig om te gaan doen. Alleen weet ik er dus totaal niets vanaf. Help! :D

- Wanneer kan ik het het beste doen? ’s Ochtends?
    - Welke borst? Die je niet net gevoed hebt neem ik aan?
    - Hoeveel kolf je dan af? Of moet je maar kijken wat eruit komt?
    - Hoe bewaar je het? Koelkast, diepvries? Hoe lang kan dat bewaard blijven? En in bakjes of zakjes? Hoe kom ik daaraan? En hoe weet je dan hoeveel daarin zit?
    - Hoe weet ik hoeveel ik moet geven? Met de borst heb ik ook geen idee hoeveel Rayyan drinkt.
    - Hoe warm je de melk dan het beste op? We hebben geen flessenopwarmer ofzo. En wat is de juiste temperatuur?

Andere tips, opmerkingen zijn van harte welkom!!

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Lief zijn jullie!

Ik heb net kunnen douchen \:D/
    Ben zelfs aangekleed ;)

Moest echt even huilen vanmorgen, maar als ze dan vanachter die tepel stiekem ligt te lachen, smelt ik weer helemaal weg hoor :)

Ik spam zo nog even een foto!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    logisch hoor freesia! hebben we allemaal gehad ;)

oh en op een gegeven moment leer je wel dat je best ff kan douchen als ze huilt. je bent in 5 minuutjes klaar als het moet toch! (ik laat julian bijnaniet huilen, alleen als k douche of eten kook!)

16. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Als ik naar de wc moet brandt t nog steeds, dus k dacht es kijken waar dat vandaan komt. Maar de hechtingen waren het niet, die waren al mooi geheeld. Wat zag ik toen... Heb ik een dikke rooie brandende streep op mn binnenste schaamlip, die helemaal door naar binnen loopt... :confused: Ziet eruit als een rode striae, maar dan pijnlijk. Zal wel uitgerekt zijn, maar wel irritant dat het nog zo brandt!

Groetjes, Cossy

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik hoop dat ik dat ook ooit leer Ingeltje ;) Hongerhuilen kan ik echt gewoon niet aanhoren :(
    Kijk, en zo komt madam dan soms van de (.) af...

Schaamteloos niet?
    Alsof ze softijs gegeten heeft :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, ik weet niet hoeveel uur je gehad hebt? Ik geloof ik 44

Azeb, ik heb ook een uitgebreid pakket (zorg en zekerheid, av-top ) maar die vergoeden volgens mij maar 100 euro
    idd al een tijdje niets van Shedevil gehoord.
    Levi verslikt zich ook met drinken en die gaat dan ook zo eng piepen, ben er inmiddels aan gewend maar ben toch altijd weer blij als hij even goed door ademt

Lindaa, ik open je babysite en schrik me een hoedje haha. had geen muziek verwacht

Toddler :evil: krijg net een mail dat het pas morgen of woensdag gaat worden

Krisstel, lieve foto !

Parr, voor een afdrukje in het babyboek heb ik vingerverf gebruikt

Freesia, knuff.. ow jee nu al een knoeikont met eten :)

Cossy, klinkt idd als een schaafwond, zo noemt de vk het hier tenminste. ik heb er ook 3 overgehouden aan mijn bevalling

19. whahaha freesia die foto is echt geweldig, wat een knoeipotje haha.

net naar het dorp om venkeldruppels te halen hebben ze die nergens, bij de apotheek moesten ze die zelfs bestellen ja tegen die tijd is de sap simplex er hopelijk ook dus heb ik niet gedaan.

xxxxxxxxxxxxxxx

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @iedereen: Ik praat hier bijna niet meer mee. Ik heb het te druk met Luca en mijn "bij" baan als autofotograaf, helaas.

@Rekening: hier geen rekening, hoef geen eigen bijdrage te betalen.

Deel Deze Pagina