Yule, knuff.. goed dat je de huisarts even hebt gebeld. vind dat je met baby's geen risico's moet lopen.
hoi, nou eindelijk klaar, eten zit in de ovenschaal, we eten lasagne. julia ligt in bed en was net boos. heb haar haar speentje gegeven en ze begon meteen weer te huilen dus een kwartier laten huilen en toen werd ze echt boos dus haar speentje gegeven en daarna de was gaan opvouwen. toen ik daarmee klaar was lag ze rustig rond te kijken en ben ik naar beneden gegaan. nu hoor ik pruttels en af en toe een huiltje door de babyfoon. hopelijk valt ze in slaap maar ze is dus echt wel al gewend dat we haar uit bed halen als ze huilt maar ja nu heeft ze geen krampen dus lekker slapen. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ha meiden! Nou wil ik net aan mijn antwoord beginnen, ligt Kyano toch weer te krijsen.. Het begon als mekkeren dus ik dacht laat maar even maar ik ga nu toch maar even kijken. Hopenlijk lukt het straks nog om weer effe te typen. Ik heb wel alles bijgelezen dus ik ben weer op de hoogte. In elk geval Yule heel veel beterschap met Raven. Echt zielig als zo'n kleintje ziek is. Dikke knuff.
uhm nog ff een vraagje. weet iemand waar ze zwemluiers hebben? was aan het zoeken zag op de site van kruidvat vanaf 6 kilo dat haalt julia nog niet hoor, ook over 3 weken niet. en dus een zwempakje? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
volgens mij moet je eerst links naar --> MYSPACE en daar je foto uploaden en dan "als achtergrond gebruiken" aanvinken. Dan staat ie er al maar meiden, veel succes met jullie beebjes en misschien dat ik ooit nog kom gluren! Toedeloe
@kaatje: hahaha niet schrikken ik had die muziek al bij instellingen uit gezet.. maar toch komt er nog muziek! vaag he! heb jij dat ook lola? @Ingeltje: oh nu voel ik me weer heel erg dom.. maar snap niet wat je bedoelt kost een glimlach van michelle en bewijs hahaha oh wat moeten jullie met me aan vandaag!? @Lola: dankje wel ga zo na het eten even proberen!
nou meiden ik ga zo eten dus tot morgen. julia is weer wakker geworden maar heb haar speen terug gegeven en nu is het weer stil. morgen op controle bij de vk. ga even vragen wat ze verwachten voor de volgende bevalling, haha. als ik het niet vergeet pfff. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo allemaal daar zijn we weer Gister zijn we met Jenna naar de huisartsenpost geweest omdat ze echt onwijs krijste van pijn en ze poepte zwart (het leek wel een haarbal van de katten) gelukkig was er niets aan de hand en zat deze poep haar gewoon dwars. We moeten het wel in de gaten houden want als het helemaal zwart is dan kan het zijn dat ze een bloeding van binnen heeft. Vandaag had ze gelukkig weer een hele mooie mosterdkleur luier (hoe blij kun je zijn met een poepluier ) Vandaag zijn we heerlijk in het park aan de overkant van ons huis gaan wandelen en natuurlijk vond madame het gewiebel van de wagen weer zo lekker dat ze als een blok in slaap viel hihi Jenna kwam ieder 3 uur op 90ml en 3 schepjes, ik heb haar nu 120 gegeven en ze komt nu om de 4 uur. Ik zal als ik jou was ook eens 120 proberen, als ze vol zit laat ze het toch wel staan... Jenna is 16 dagen, +/- 3400 gram denk ik en krijgt kunstvoeding (helaas) gister: 3.15 uur - 100 cc 7 - 50 10 - 100 13 - 100 15.30 - 100 19.45 - 100 23.15 - 120 vandaag: 3.45 uur - 120 cc 7.30 - 120 11.30 - 120 15.30 - 120 nu met 120cc gaat het dus een stuk beter iedereen die met kleertjes aankomen zeggen "we hebben maar iets groter gekocht" en dan komen ze inderdaad met maar 68 of 74 maat 68 kan ons meissie waarschijnlijk pas in april ofzo aan laat staat 74... ach ja het gaat om het gebaar natuurlijk Ingeltje> sterkte met Tripper!!! **knuffff** Missyzuilen> welkom en gefeliciteerd! Funnyme> hopelijk is het niets ernstigs van Anna **knuff** Lindaa> fijn dat het weer goed met je gaat en wat goed dat Michelle doorslaapt snachts zeg (ik ben jarloers hihi) en wat goed van je moeder dat ze haar excuses heeft gemaakt Yule> aghos arme Raven ik hoop dat ze snel weer beter word **knufff** Kaatje> krijg je de kraamzorg niet vergoed?? Freesia> wat een geweldige foto zeg en dat filmpje . Zoooooo lief Eigen kamertje: Jenna slaap vanaf afgelopen vrijdag overdag en snachts in haar eigen kamertje merk wel dat het voor ons zelf veel rustiger is. We hebben snachts geen babyfoon aanstaan omdat we haar heel goed horen Sex: vanaf wanneer hadden jullie weer sex (voor degene die het al weer hebben dan he ) Zwemmen> vanaf wanneer mag een baby in het zwembad zwemmen?? En is het normale water niet te koud voor ze???
ah wat lief al die berichtjes voor michelle! ik krijg het nog druk straksjes om bij iedereen wat terug te schrijven hahaha! houd me van de straat Roshi ik heb het gister dus weer geprobeerd,, en vond het best eng! we hadden het al vanf dat ik 36 weken zwanger was al niet meer gedaan..
Sex was hier vorige week voor het eerst. Eerder wel wat gedaan maar niet echt sex omdat ik het supereng vond. Vorige week vond ik het nog eng, maar gelukkig deed het geen pijn
Hoi allemaal in overleg met CB heb ik nu een afbouwschema voor de borstvoeding gemaakt. Nou mocht ik Aimar om 16:30 een flesvoeding geven van 110 cc. Net na een half uur huilen en sabbelen nog maar 40 cc borstvoeding die ik eerder had afgekolfd gegeven. Da's toch gek dat hij na zo'n flesvoeding zo hongerig is? Ook weer wat last van krampjes. Ik hoop dat het nu voorbij is, want mijn vriend moet vanavond weg en gaat daarna de nachtdienst in....
hoi hoi, De nacontrole was zo voorbij...ben weer helemaal goed gekeurd. Er werd alleen de bloeddruk gemeten en gevraagd hoe het ging, ik had verder niets bijzonders, dus was zo klaar. Ben nog even langs mijn afdeling gelopen, leuk om iedereen te zien en om Femke te showen natuurlijk. Ook onze lactatiekundige even naar mijn borst laten kijken, ze verwacht dat het al aan het voorbij gaan is, en niet verder door zal zetten. Goed aan blijven leggen en evt leeg kolven. Waarschijnlijk is dit gekomen, omdat Femke nu net een paar dagen op zes voedingen zit en de nachten langer doorslaapt. En dan pakt ze de tweede borst niet altijd meer, dus dan zit er te lang tussen de voedingen...er zit nog wel een rode, warme plek op mijn borst. En het is nog wat pijnlijk, maar lang niet zo erg als vanmorgen. Dus maar duimen dat het inderdaad mee gaat vallen! Verder lekker de stad in geweest met mijn moeder, een mooi jurkje gekocht voor Femke, ze wordt zondag gedoopt. @Eva, succes vanavond! @Roshi, jeetje dat is ook wat, gelukkig poepte Jenna vandaag weer goed! @Anno, ik ben inderdaad ook benieuwd naar die zwemluiers.... @Yule, een dikke knuffel voor jullie! Fijne avond!
Ik zou pas weer seks gaan hebben als ik eindelijk eens een x klaar ben met vloeien.. Elke x denk ik dat 't weg is en dan vind ik toch weer een druppel in me maandverbandje. En ook nog soms wat sliertjes in de wcpot.. En ook ga ik na t vloeien pas weer aan de pil en dan wil ik nog een maand wachten of proberen met condoom.. Maar vind het nog erg eng allemaal! Durf nog niet eens te kijken van onderen whahaha!
We zijn met Raven bij de huisarts geweest. Ik had gebeld om te vragen waar ik op moest letten en toen wilde de assistente dat ik langs zou komen om haar aan de huisarts te laten zien... Gelukkig was de voeding van 15 uur erin gebleven en ze leek alweer iets alerter. Nog wel lodderige wateroogjes. De huisarts heeft haar helemaal onderzocht, en alles was okee. Ze lijkt alweer aan de beterende hand en ook de voeding van 18 uur bleef erin. Ze drinkt ook weer krachtig, vanmorgen liet ze steeds los en deed steeds maar een paar slokjes... Dus het lijkt nu wel de goede kant op te gaan. Vloeien: hier op 1 dag na de volle 6 weken. Soms een dagje heel weinig en dan begon het weer met donkerrood bloed. Zucht. Nu is het wel helemaal over gelukkig. Babysite: bedankt meiden voor de leuke berichtjes! @Steen: fijn dat het weer beter gaat met je borst. Ik blijf nog steeds elke dag onder de warme douche de harde plekken wegmasseren, want stuwing heb ik nog steeds na de nachtelijke uren. Ik ben als de dood voor een borstontsteking, daar heb ik helemaal geen zin in! @Roshi: naar he, als er wat is met je kindje... gelukkig was er bij Jenna niks ergs aan de hand. Maat 68 is toch 2-4 maanden ongeveer? Dat is nog wel de winter dan. Raven kan al sommige maatjes 62 aan... Van Noppies is het zelfs al bijna te smal, alleen de mouwen zijn te lang!
Zwemmen vanaf wanneer mag je de baby meenemen emt zwemmen? zover ik wee tis dat toch pas als de kleine de 1e prikjes heeft gehad??? Zou graag willenw eten ben evrgeten te vragen bij de vk vandaag zwembroekjes idd goede vraag had ik nog neit bij nagedacht toch morgen ff kijken in de stad ga namelijk ff shoppen morgen na hele lange tijd neit goed gedaan heb
Sorry kon 't nie meer vinden, weet iemand hoelang 't duurt voor een schaafwond daaronder genezen is? En wat je kan doen om het te versnellen? En bij die nacontrole bij de VK, word er dan ook nog naar de onderkant gekeken?
Roshi, ik ben av-top verzekerd. dan krijg je kraamhulp vergoed tot een max. van 100 euro.. wij hadden na 2 1/2 week weer sex. maar moet zeggen dat ik nu met die verzakking niet zo goed durf. Yule, gelukkig gaat het weer de goede kant op met Raven Zwemmen: Ik dacht altijd pas met 3 maanden.maar mag vanaf 8 weken na de eerste prikjes. Levi heeft nog steeds zijn sprongetje denk. hij blijft eten. Ga nu even foto's plakken in zijn album... een stuk of 220 :schock: