Ja maar je moet niet vergeten dat die sprongetjes in de boeken van een gemiddelde is he.. Levi is morgen 6 weken en zit nu op zijn regeldagjes. Het ene kind is daarin sneller dan het andere kind.
Nou ik ga dan snel mijn bedje opzoeken voodat zij weer komt. Ik ben allang blij dat zij dit 's nachts niet heeft ben benieuwd hoe zij morgen is. dikke knuffs!
ja idd. hoop dat je een beetje lekker kunt slapen vanacht, dan ziet het er sochtends vaak al een stuk positiever uit. Weltrusten !
leg der eens op dr buik in bed. Luca deed hetzelfde en slaapt nu altijd op zn buik en nergens mee last van.
Devilschase, laat je hem dan zonder toezicht op zijn buik liggen? Levi wordt hier idd ook erg rustig op zijn buik. Ligt in de box dus altijd op zijn buik maar durf dat snachts echt niet aan. ook al is hij sterk in zijn nekje, ben als de dood dat hij stikt.
Wij hebben zwempakjes van mn ouders uit frankrijk gekregen. Fotoos staan op de site. Te schattig voor woorden! Wij hebben zelf 2 zwembroekjes maat 50/56 bij hans textiel gekocht. Anna en Sophie wegen 4045 en 4095 maar wij hadden ook die zwemluiers van kruit gekocht. Oke ze waren wel wat te groot (kwamen tot onder haar tepeltjes) Maar bij de benen viel het wel mee. Oke ze waren wel te groot en ik ben blij dat ze niet gepoept hebben. Alhoewel de poep is nu wat dikker dus dat durfde ik wel aan.
Kijk nou hoe zielig.... ze wil er graag uit en heb haar vandaag even paarminuutjes eruit gedaan maar ze loopt heel erg mank. Arm schatje...
Oooh wat een prachtige blik in zijn oogjes! Met al die mooie jongetjes hier moet Julian maar eens nadenken over zijn geaardheid Hey ik log uit hier... wacht op julian voor de laatste ronde en schrijf vannacht weer verder tijdens de voedingen hihi slaap lekker!
je weet maar nooit. Ik ga er ook vandoor. ben het zat en is alweer veel te laat. Hoop dat Levi het even een tijdje volhoud op die 160 cc. Weltrusten meiden
hij heeft een speciaal matras, kan niets gebeuren, aerosleep. Kan mn eigen gezicht er keihard indrukken maar gebeurt niets, kan gewoon doorademen.
wij hebben de Alecto DOS180C Werkt prima, alleen soms wel storingsgevoelig op het beeldscherm, gaat ie ruisen.