Hihi ik denk dat de bv ietsje terug zou moeten lopen NADAT je bent begonnen met bijvoeding... Want voorlopig is borstvoeding toch nog de grootste bron van voedingsstoffen, daarom heet al het andere ook BIJvoeding. Maar het is ook wel lastig hoor, al dat kolven. Met kolven komen er toch minder stofjes vrij dan bij live voedingen, dus wordt de bv minder gestimuleerd en loopt het sneller terug...
sjit opeens mijn achtergrond op de site weg... iemand zal de image verwijderd hebben grrrr moet ik een nieuwe zoeken maar ik vond hem zo leuk
oke het allerlaatste voor vandaag sja ik weet het ook niet hoor, maar hij gaat nu geloof ik wel uitwerken dus duik snel bedje in. huh vond je me de laatste tijd niet spraakzaam dan? TRUSTEEEEEEEEEEEEEEE
das jammer meot je maar ff zoeken he ken je neit zoveel lullen of kutten maarjah ik ga nu echt slapen tot morgen meiden en welterusten
Ik geef het ook op en ga mijn nest in (rond 5 uur zal de eerste zich wel weer melden blerghhh) GEEUW! teruste
babystyle dacht dat je ging slapen, wat doe je dan nog online *edit en toen was ze weg, roep ik ook weer eens wat *
het kan óók nooit 'als mij' zijn Cossy, dan is het altijd 'Als ik' , maak de zin maar langer! Net zo leuk als ik ben Net zo leuk als mij ben