Ja vind het ook een heel reeel bod. Hebben 2x149 euro betaald voor de reiswiegjes. En voor de adaptersets hebben we niets betaald, (vanwege de klapbanden met de kinderwagen) maar daar is adviesprijs 50 euro van (per set dus eigenlijk 2x50 voor de duowalker)
Funny wat een flauwe opmerking van je ma (sorry hoor) Je kunt er niks aan doen als je een zware zwangerschap hebt gehad en die griep heerst nu . Veel beterschap en hoop dat je snel weer wat meer energie hebt
Dat meen je toch niet?! Wat is dat nou weer voo reen belachelijke vraag? Je had moeten zeggen: Ach verhip ja, nu u het zegt... dacht ik me toch vanaf de geboorte dat het twee meisjes waren...
word ent gebeld door me tante pff, of ik vanmiddag ff op me zieke nichtje ken passen bij me oma want me nichtje is ziek ok de griep en me om amoet naar de docter. Heb maar ja gezegt maar eigenlijk ben ik wel bang dat ze kyani aansteekt.
Tja das mijn moeder. Zegt ook rustig uit de grond van haar hart 'zou je niet eens afvallen? Volgens mij weeg je wel 110 kilo'
nee nichtje fiets nog neit en oma moetop de fiets en heeft neit zo een zitje vandaar. is maar uurtje...
Aan de dames die parttime werken: volgen jullie op je vrije dag(en) ook een beetje de indeling als van een werkdag? dus dat je kindje op dezelfde tijd ongeveer drinkt en slaapt, om het ritme erin te houden?
40 bladzijden Heb het halverwege opgegeven met lezen (komt later wel) en wordt een egoreactie + ego stukje vrees ik. Las ik dat het in het begin van de avond rustig was hier... Vond iemand dat dat ingehaald moest worden ofzo? @moppie: Euh, nee, ik ga geen 6 keer naar huis om te voeden. Ik kolf 2 keer op het werk en alle andere keren kan ik gewoon thuis live doen omdat ik zo dicht bij werk dat ik vlak voor en vlak na kan voeden. @steen: Clusteren wordt ook minder hier. Vroegah was het echt bijna de hele avond constant een baby aan m'n borst. Nu zit er ook wat pauze tussen (30 of 45 mins). Tussen 21 en 22u is het wel nog steeds cluster spitsuur. @jekkia: Bedankt voor de draagdoek tip. Gisteren had ik m'n Lodger wrap maar rond z'n beentjes gedaan. Man vond het er erg grappig uitzien En etenstijd clusteren... Ja, dat hadden wij vroeger ook. Deed er idd niet toe wanneer het eten op tafel stond, of het nu 18 of 20u was... alsof ie het er om deed. Nu is ie gewoon blij als hij in de wipstoel in de box kan kijken naar ons. Soms iets minder blij, en dan mag hij op schoot zitten bij mij poetsen: Euh, tja Dat kan hier ook beter. Toilet, badkamer en keuken worden wel regelmatig gedaan, maar de rest... Oh en man stofzuigt wekelijks. Moet er echt wat op gaan verzinnen, op dat huishouden Maar zoals mijn baas zeg: "Huishouden is voor mensen die niks beters te doen hebben" Verder hebben jullie veel te veel gekletst. Oh... 9 maandenbeurs: Ik zou héél graag op donderdag gaan, want dan komt Stefan Kleintjes boeken signeren. Ik wil m'n boeken laten signeren Over boek gesproken, anno: je kan em gewoon bestellen op bol.com (maar waarschijnlijk heeft iemand dat al gezegd in de 20 blz die ik nog moet lezen). EGO - lalalala - EGO dan maar: Gisteren te horen gekregen op m'n werk dat ik 3 dagen mag werken. Joepie. Daarna helemaal blij naar KDV gaan kijken en dat ziet er helemaal ok uit. Dubbel joepie. Heb net de officiële papieren aanmelding gefaxt en hoop dat ze snel het contract faxen. Vanaf 1 maart kan Ewout dan daar terecht. Leuk is dat ik zowat in KDV binnenval als ik thuis de deur uit ga (dus kan Ewout afzetten en dan fiets ophalen thuis om naar werk te gaan) en van de 6 mensen die samen zwangerschapsgym gedaan hebben, zitten er nu 4 kindjes op dat KDV. Natuurlijk niet allemaal op dezelfde dag, maar er is er eentje waarmee hij wel samen zit. Zo, nu maar eens gaan werken Fijne dag allemaal! (nu ja, heb al best wat gewerkt vandaag, want er moest vanalles gebeuren toen ik vanochtend binnenstapte, dus m'n forummomentje is wat later begonnen ) Oh... @pisum: Ik werk minder dan dat ik vrij ben, dus ik neem de vrije dagen als maatstaf. Nu heeft Ewout niet echt een ritme-ritme (al merk ik wel dat hij globaal dingen rond dezelfde tijd doet nu, maar dat bepaalt ie zelf), maar wat ie heeft doet ie ook zo bij de oppas. Verschil is dat hij bij de oppas vaak een voeding minder vraagt dan bij mij (en op vrije dagen haalt hij 's avonds de schade natuurlijk niet in omdat er geen schade was)
@pisum ja vaak wel. Maar als het verschoven wordt is geen ramp. Het verschuiven is wel vaker in het weekend of als wij ergens naar toe moeten. Kan zijn dat zij dan eerder in bed ligt of later mar met voeding probeer ik wel de tijden aan te houden. Maar goed echt een strakke schema nee. Kate heeft nu 2 nachten van 23.30 tot 8u geslapen. Zij ligt in de box en begint moe te worden. IS dan bijna 2uurtjes wakker dan. ALs ik zo aan mijn moeder doorgeeft de volgende voeding tijd dan zeg ik vanaf 12.30 kan zij komen. Maar dan neit later dan bijv. 14u
missy, had jij dat een keer gezegd van stomen in de douchen ofzo? als je beeb verkouden is? kun je dat nog een keer uitleggen?
Sorry meiden niet terug gelezen.. Zit hier met een kind dat niet wilt slapen en weer super verkouden is. Dus als ik iets gemist heb wat voor mij bedoeld was, please nog een x herhalen.. @Pisum, ik doe de douche aan, de straal tegen de grond gewoon op de heetste stand. Ik smeer dan van Zwitsal Eucalyptus op de douchevloer, waar de straal op komt. Doe dan de douchedeur dicht en ga Mike uitkleden.. Meestal alleen in romper, anders ist veelste warm/benauwd. En dan ga ik met hem naast de straal staan voor de stoom. Dat doe ik 10/15 min en erna leg ik hem op zijn buikje en komt vaak al t snot eruit!
wow, jij bent snel bedankt voor het antwoord. Rayyan is ook lekker aan het snotteren deze dagen. wat irritant is, onze douche werkt niet goed. (nou ja het is niet 'onze' douche.) er kwam al niet veel water uit (net of er heel weinig druk achter zit) dus stond ik al een beetje te klappertanden onder de douche. en nu is de douchekop ook nog eens afgebroken en lijkt het geheel meer op een waterstraaltje uit de kraan, snik dus ik hoop dat dat stomen dan nog zal lukken, mocht het nodig zijn. (en oh ja, we kunnen wel een nieuwe douchekop kopen, maar we hebben geen zin om iets nieuws te kopen voor dit huis want we moeten er toch in april uit en de verhuurders zijn heeeeel stom )